Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 4 [ 81 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

PK International Sample Sale 2021

 
Profiel   

Ik heb me ook een beetje laten gaan. 2 polo's en 2 rijbroeken. Op alles zat zo'n 50-60% korting, vind ik toch heel netjes. Bij mij valt bij 1 broek de pijpen bij de onderbenen wat ruim, maar denk dat ik die wat laat innemen of gewoon in mn sokken prop (weet alleen niet of dat lekker in mn laarzen zit) want verder ziet hij echt prima.
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-21 23:10 



 
Profiel   

Nou dat inderdaad. Ben maar gaan zoeken wat de normale prijs was en dan denk ik, oké, nu mag het. De softshell-jas was normaal nog 25 euro duurder dan wat ik nu voor dekje, polo, sokken en jasje samen betaald heb. Mooi toch. Even goedpraten. := Leuke dingen heb je geshopt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-21 23:15 



 
Profiel   

Ik heb een blauwe rijbroek, een witte (we mogen weer, goed excuus :')) en een roze polo en sokken. 144 euro, dat is netjes! Ben benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 08:46 



 
Profiel   

Autumnn schreef
Mijn jas is ook binnen! Super blij mee *\o/* [ [url=m/UEfqvV.jpg]Afbeelding[/url] ]


Welke maat heb je genomen? En is het echt een regenjas of gewoon ook goed te dragen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 09:26 



 
Profiel   

Ik heb echt nieuwe rijbroeken nodig sinds de zwangerschap. Maar zo zonder passen vind ik toch heel moeilijk....

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 09:34 



 
Profiel   

Kiwi_ schreef
Autumnn schreef
Mijn jas is ook binnen! Super blij mee *\o/* [ [url=m/UEfqvV.jpg]Afbeelding[/url] ]


Welke maat heb je genomen? En is het echt een regenjas of gewoon ook goed te dragen?


Ik heb een M genomen en dat heb ik normaal ook. Regenjas, zomerjas... er zit iig geen voering in. Is een hele lichte jas

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 09:46 



 
Profiel   

Toch nog een shirt en een polo in maat M kunnen scoren,viel me nog mee :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 09:52 



 
Profiel   

Voor Corona ging ik iedere PK sale wel even langs. De spullen zijn echt fijn en veel goedkoper dan in de winkel.

Maar het model van de rijbroeken is heel wisselend. lang niet alles paste me.
Dus helaas kan ik nu alleen bovenkleding shoppen, want rijbroeken kan ik niet gokken.

Vorige jaar kon je trouwens wel ruilen voor dezelfde broek in een andere maat. Maar weet niet of dat nu nog zo is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 10:54 



 
Profiel   

Kan nu idd ook nog. Betaal je de retourkosten, en PK de verzendkosten van het nieuwe artikel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 11:10 



 
Profiel   

beegee schreef
Wat goed dat ik dit topic tegen kom! *\o/* Heb hetzelfde besteld als jij, Maureen, maar dan nog met een softshell-jasje erbij. Heel blij mee! Hoe lang duurt het voor je de bevestigingsmail krijgt? Nog nooit bij PK geshopt. Normaal krijg je dat eigenlijk binnen een paar seconden/minuten, maar heb nu nog niets ontvangen. Wel al betaald. Zit niets in mijn spam. Of loop ik nou para te doen :')

Ah wat leuk om te horen! Welk softshelljasje heb je erbij besteld? Ik zie dat je ondertussen de bevestigingsmail al ontvangen hebt?

Ik heb ook geen rijbroek besteld. Ik zit een beetje tussen twee maten in nu ik wat ben aangekomen door corona -O- Ik wacht voor dat nog even tot volgend jaar. Heb laatst namelijk een erg fijne legging gekocht van het epplejeck huismerk.

Fijn dat er toch nog wat mensen geslaagd zijn. Ik ben benieuwd naar de foto's! Dinsdag ga ik weer rijden dus dan post ik dan wel een foto.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 14:51 



 
Profiel   

De bokt upload werkt niet! Dus hier een link. Volgens mij is het niet dezelfde kleur als de rest van de spullen maar dat geeft niet. Zou waterafstotend en winddicht moeten zijn dus dat is wel heel fijn! Dat gaf eigenlijk de doorslag.

https://www.pkinternational.nl/product-page/capetown

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 15:20 



 
Profiel   

Oja! Die is iets donkerder van kleur volgens mij. Ik vond die ook tof maar heb al 2 softshelljasjes :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 15:23 



 
Profiel   

Ja lijkt idd wat donkerder te zijn. We gaan ‘t zien! Had het ook niet per se als setje gekocht. Mocht het matchen dan is dat natuurlijk leuk.

Hoop zo dat het past. Ik heb maat M besteld, lastige vind ik altijd dat ik een heel smalle taille heb maar wel lang ben. Dus ik heb voor mijn schouders en armen eigenlijk altijd groter nodig dan de taille. Heeel vervelend, want mijn shirtjes sluiten dus eigenlijk nooit echt aan. Ben benieuwd hoe dat dit gaat vallen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 15:30 



 
Profiel   

Ik ben zelf ook best lang. 1,80cm maar hij zit bij mij erg goed. De bovenkant is mooi breed zodat ik daar ook nog iets ruimte overheb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 15:36 



 
Profiel   

O dat zou mooi zijn. Ik ben ook 1,80m. Twijfelde nog over een rijbroek- of legging maar durfde dat dan weer niet aan. Wil ik toch altijd wel passen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 15:42 



 
Profiel   

Legging zit bij mij goed in maat L
Ben 1,86 met maat 40 en hij is lang genoeg

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 22:32 



 
Profiel   

Alles is binnen: wat een heerlijke jas zeg. Vind hem ook mooier dan op de fotos! En de kleur gaat echt nog heel goed met de rest van de set, ondanks dat ze niet bij elkaar horen. Ik denk dus dat deze ook per-fect bij de peacock Loire zou passen van LeMieux. Mega blij mee! Lekker stofje ook van de polo. Die had voor mij nog wat aansluitender gemogen rond de taille maar dat is dus de ellende met mijn maat :'). En ik zie dat alles nog online staat... dus begin te twijfelen om nog een bestelling te doen :=

Enige jammere is dat de sokken echt niet matchen met het dekje. Die zijn meer lichtblauw en het dekje en polo zijn richting turquoise. Maar dat geeft niet: zie je toch niet tijdens het rijden.

Edit: ik zie nu dat er een fout in mijn dekje zit... De streep onder het logo hoort blauw te zijn. Mijne is wit met gekke roze vlekken. Heb ze gemaild, ben benieuwd.


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-21 14:01 



 
Profiel   

Ik heb een broek en een shirt besteld, helaas kan ik ze pas vrijdag ophalen bij dhl

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-21 14:57 



 
Profiel   

ik vind de PK sample sale altijd wel leuk maar het was nu niet te doen iets in je maat te zoeken of er bv de jassen tussen uit te filteren, erg onoverzichtelijk..

We gaan wel weer als er gepast kan worden :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-21 14:58 



 
Profiel   

mvdbijl schreef
ik vind de PK sample sale altijd wel leuk maar het was nu niet te doen iets in je maat te zoeken of er bv de jassen tussen uit te filteren, erg onoverzichtelijk..

We gaan wel weer als er gepast kan worden :-)

Die optie was er gewoon, denk dat je die dan gemist hebt? Je kunt alles filteren op soort.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-21 15:07 



 
Profiel   

Ik kom net dit topic tegen. Ik zie dat de sale nog loopt, maar kan geen producten in mijn winkelwagentje doen. Meer mensen hier problemen mee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-21 15:08 



 
Profiel   

Hoe vallen die broeken qua maat? Ik heb een 38-40. Welke maat bestel ik dan best?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-21 15:09 



 
Profiel   

De sale loopt niet meer; was tm 30 mei. Denk dat je daarom niets meer kunt toevoegen... Zag het zelf ook nog staan dus dacht mooi, even bestellen. Maar dat gaat niet meer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-21 15:12 



 
Profiel   

beegee schreef
Alles is binnen: wat een heerlijke jas zeg. Vind hem ook mooier dan op de fotos! En de kleur gaat echt nog heel goed met de rest van de set, ondanks dat ze niet bij elkaar horen. Ik denk dus dat deze ook per-fect bij de peacock Loire zou passen van LeMieux. Mega blij mee! Lekker stofje ook van de polo. Die had voor mij nog wat aansluitender gemogen rond de taille maar dat is dus de ellende met mijn maat :'). En ik zie dat alles nog online staat... dus begin te twijfelen om nog een bestelling te doen :=

Enige jammere is dat de sokken echt niet matchen met het dekje. Die zijn meer lichtblauw en het dekje en polo zijn richting turquoise. Maar dat geeft niet: zie je toch niet tijdens het rijden.

Edit: ik zie nu dat er een fout in mijn dekje zit... De streep onder het logo hoort blauw te zijn. Mijne is wit met gekke roze vlekken. Heb ze gemaild, ben benieuwd.


[ [url=m/c32Auc.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/tk82CA.png]Afbeelding[/url] ]

Antwoord gehad: ik krijg een nieuw dekje en mag de andere houden. De roze vlekken horen niet maar de witte streep wel, staat niet duidelijk op de fotos. Super oplossing dan zo, twee voor de prijs van een ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-21 16:47 



 
Profiel   

Oeh netjes! Ik ga zo voor het eerst rijden met mn setje. Ben benieuwd hoe het staat op mijn paard :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-21 16:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 4 [ 81 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen