Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Verbrande huid

 
Profiel   

Hallo allemaal. Voor mijn eczeem heb ik licht therapie in het ziekenhuis. Je staat dan in een soort van zonnebank wat UV straling afgeeft. Omdat die stralen vel zijn moet je een brilletje op om je ogen te beschermen. Alleen dit keer heb ik iets te lang er in gestaan waardoor ik nu verbrand ben op veel plekken.
Voornamelijk mijn gezicht. Je ziet precies waar het brilletje gezeten heeft. Wat kan ik doen om mijn gezicht niet meer zo rood te laten zijn?
Ik zit inmiddels met een ice pack op mijn hoofd hahaha
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-21 17:37 



 
Profiel   

After sun smeren en uit zitten.. Lijkt me pijnlijk.. Beterschap! :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-21 17:42 



 
Profiel   

Inderdaad after sun smeren.

Aloe vera smeren helpt ook!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-21 17:43 



 
Profiel   

Cicalfate creme van Avene helpt geweldig goed om het herstelproces aanzienlijk te versnellen en de pijn te verminderen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-21 18:10 



 
Profiel   

compressen met azijn of plakjes komkommer helpt ook om de brand er sneller uit te krijgen

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-21 18:12 



 

Wij zweren al jaren bij calamine crème of lotion. Het geeft wel wat af, maar het is heel fijn spul dat ons al door menig zonnebrand in de Caraïben heeft geloodst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-21 18:20 



 
Profiel   

Een fijne aftersun met aloë vera en zonder parfum biedt heel snel verlichting. Veel supermarkten hebben ze nu ook en zijn nog open (iig bij ons tot 22:00u)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-21 18:24 



 
Profiel   

Geven ze in het ziekenhuis niet aan wat het beste voor je is nu?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-21 18:26 



 
Profiel   

Er zijn al wat goede tips gegeven. Dit is geen ruiter vraag, het topic zou moeten verhuizen naar het MWS forum op tabblad algemeen, alleen de TS heeft niet genoeg kuddeposts om daar te reageren, daarom moet het topic een slotje krijgen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-21 18:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen