Smalle rijbroeken voor kleine mensen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
goldyc

Berichten: 750
Geregistreerd: 31-10-20

Re: Smalle rijbroeken voor kleine mensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 10:55

Zelfde probleem hier, 1m60 en erg smal, met hele smalle kuiten. Ik zweer bij pikeur, 34 past me perfect. Pikeur bestaat in verschillende lengtematen, ik weet niet welke ik heb. Ik pas ze altijd in de winkel omdat er tussen de modellen onderling nog wel verschil zit (en soms ook binnen hetzelfde model, een andere stof kan net wat anders vallen). Ik wil niks anders meer!

sophieex
Berichten: 75
Geregistreerd: 22-06-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-21 15:13

Capriootje schreef:
En die was te breed bij de benen? Als dat zo is zou ik het zo snel ook niet weten. Die vallen wel echt smal voor zover ik weet.

Maya de lorez heeft bijvoorbeeld een combinatie van broek/legging. Het is stevige rijbroek stof met de rek van een legging dus ze zijn wel smal. Ik vind ze zelf erg fijn en ze zijn er ook in kleine maten.


Jaa.. was idd te breed. Ik wil liever geen legging..

sophieex
Berichten: 75
Geregistreerd: 22-06-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-21 15:14

goldyc schreef:
Zelfde probleem hier, 1m60 en erg smal, met hele smalle kuiten. Ik zweer bij pikeur, 34 past me perfect. Pikeur bestaat in verschillende lengtematen, ik weet niet welke ik heb. Ik pas ze altijd in de winkel omdat er tussen de modellen onderling nog wel verschil zit (en soms ook binnen hetzelfde model, een andere stof kan net wat anders vallen). Ik wil niks anders meer!


Ga ik meteen pikeur bestellen! Ben benieuwd welke lengtemaat je hebt!

Soepblik
Berichten: 1151
Geregistreerd: 26-01-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 15:15

ik had precies hetzelfde als jij. 1.63, maat 32-34. Ik heb uiteindelijk geïnvesteerd en een Kingsland broek gekocht en wil nooit meer zonder. Hij zit echt perfect. :j

sophieex
Berichten: 75
Geregistreerd: 22-06-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-21 16:42

Soepblik schreef:
ik had precies hetzelfde als jij. 1.63, maat 32-34. Ik heb uiteindelijk geïnvesteerd en een Kingsland broek gekocht en wil nooit meer zonder. Hij zit echt perfect. :j

Welke is dat dan? Is 32-34 1 maat? Ik heb een taille 34 en qua benen is 32 top

Soepblik
Berichten: 1151
Geregistreerd: 26-01-21

Re: Smalle rijbroeken voor kleine mensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 17:11


sophieex
Berichten: 75
Geregistreerd: 22-06-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-21 19:05


goldyc

Berichten: 750
Geregistreerd: 31-10-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-21 16:40

sophieex schreef:
goldyc schreef:
Zelfde probleem hier, 1m60 en erg smal, met hele smalle kuiten. Ik zweer bij pikeur, 34 past me perfect. Pikeur bestaat in verschillende lengtematen, ik weet niet welke ik heb. Ik pas ze altijd in de winkel omdat er tussen de modellen onderling nog wel verschil zit (en soms ook binnen hetzelfde model, een andere stof kan net wat anders vallen). Ik wil niks anders meer!


Ga ik meteen pikeur bestellen! Ben benieuwd welke lengtemaat je hebt!


Ik heb werkelijk geen idee :+ , in normale jeansbroeken 30 en soms 32. Maar zoals ik al zei, ik pas ze altijd in de winkel, dus dan weet je meteen of het goed is of niet! Ik wou het nakiken voor je, maar ze zijn al zo vaak gewassen dat de ticketjes niet meer leesbaar zijn _O-
Ze zijn prijzig, maar gaan dus wel lang mee!

_lautje_

Berichten: 9255
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Smalle rijbroeken voor kleine mensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-21 16:58

Waarom wil je geen rijlegging?

Ik heb ook 1,60 en hele dunne benen. Nu na drie kinderen krijgen heb ik taillemaat 38 (nog even wat kilo’s er af), maar dat is op m’n benen echt veel te groot.
De kingsland en equiline rijleggins zitten juist top. En heel eerlijk het kleed op het paard veel mooier af.

_Zsazsa_
Berichten: 4482
Geregistreerd: 30-01-06

Re: Smalle rijbroeken voor kleine mensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-21 17:02

Van Horze ben ik erg tevreden, maat 34 zit ook mooi slank bij de benen. Bij mij zijn ze ook vaak te lang maar ik vouw ze gewoon om, of ik laat ze korter maken.

ElenaVphoto
Berichten: 20
Geregistreerd: 15-01-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 00:30

Ik ben 1m43,5 (geloof het of niet, helemaal volwassen qua leeftijd dan toch :D ) en Kingsland past voor mij het beste!

saltshaker23
Berichten: 176
Geregistreerd: 22-04-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 11:23

Ik ben 1m55 met maat 34.

ik rij eigelijk graag met een legging want het past altijd beter bij de taille.
- Kingsland zijn altijd te lang.
- Maya Delorez is voor mij echt perfect kwa lengt en taille!
- Ik heb ook een leuk Mountain Horse legging die ook goed past.
- Heb vorige maand een Lemieux rijbroek gekocht maat 34, de taille en lengt waren goed maar benen te wijd idd. Ik heb een waterdicht winter versie gekocht in de winter die wel goed was, ook kwa length - maar de meest vinden hem klein vallen, dus het is gewoon niet een merk die mij normaal goed past dan.