Wedstrijdjasje met extra lange mouwen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Utixo

Berichten: 6564
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Monster

Re: Wedstrijdjasje met extra lange mouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 22:44

Het is mijn reservejas, ik heb hem verder niet nodig.

manou_diablo
Berichten: 238
Geregistreerd: 08-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-21 15:42

Hi allemaal,

Ik wou even laten weten dat ik een jasje heb gevonden! Het is de rijjas QHP COCO, mouwen zijn net aan de korte kant maar dit valt enkel op als ik mijn armen helemaal uitstrek, niet als ik gewoon 'rij-houding' aanneem met mijn armen. Nu is er voor woensdag 30 graden voorspeld dus ik verwacht niet dat ik het jasje nodig heb. In dat geval blijf ik doorzoeken en kan ik de QHP nog een maand ruilen.

Bedankt voor het meedenken allemaal! Ik blijf rustig doorzoeken nu de druk eraf is en neem jullie tips zeker mee :j En nog een extra bedankje voor degene die aanboden hun jasje aan mij uit te lenen, dat gaf veel rust omdat ik wist dat er een back-up was, heel fijn _/-\o_

Hommage

Berichten: 2767
Geregistreerd: 07-09-07

Re: Wedstrijdjasje met extra lange mouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 16:05

Die heb ik met vrij lange armen inderdaad ook! Maar hij zit goed warm, dus verwacht inderdaad niet dat je hen nodig hebt met deze temperaturen :=

manou_diablo
Berichten: 238
Geregistreerd: 08-07-13

Re: Wedstrijdjasje met extra lange mouwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-21 16:34

Haha nee ik hoop inderdaad dat ze daar gewoon in meedenken! Van Harry's Horse hadden ze maar 1 model in de winkel, die was fleece gevoerd bij de mouwen :') In de winter waarschijnlijk heerlijk maar heb het toch liever 10 minuten wat koud op het paard dan 10 minuten veels te warm.