Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 35 [ 851 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 35  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaring maya delorez rijbroeken

 
Profiel   

veertje99 schreef



Die heb ik, is donkerblauw

[ img ]
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 18:45 



 
Profiel   

Die is wel heel mooi! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 20:11 



 
Profiel   

Vandaag voor het eerst gereden met de performance full grip. Zit heerlijk! Siliconen plakken idd heel erg. Als je daar van houdt natuurlijk niet erg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 20:26 



 
Profiel   

Hey allemaal! Ik ben ontzettend tevreden over de kwaliteit van de rijbroeken van Maya Delorez :o <3 Ook na veel gebruik. Met de kortingscode ‘InesV15’ krijg je 15% korting, geldig op alle artikelen t/m aanstaande zondag.
Groetjes Ines. [ img ]



Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 26-11-21 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt

link verwijderd


Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 16:41 



 
Profiel   

Ik kom toch ook even binnengevallen en praat graag mee. :D Balen dat ik je update nu pas zie Vagebond, want wat een onwijs tof merk!

Ze hebben één kleur broek die ik echt helemaal geweldig vind, dus ik wacht de acties vanaf nu even af. :o En die bovenkleding.. Ik vind het er allemaal heel sportief en stoer uitzien en dat miste ik echt bij ruitersportmerken. :D Nu hoef ik niet meer enkel shirts van Under Armour te bestellen. := Ik ben heel benieuwd hoe mensen ze vinden zitten! Tot nu toe lees ik enkel vrolijke tevreden mensen! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 18:40 



 
Profiel   

Hoelang blijven de siliconen echt plakkerig? Ik twijfel tussen de full seat en de half seat aangezien ik hier veel lees dat de siliconen erg plakken. Ik heb thuis namelijk een broek (ander merk) waar de grip erg snel af was en dan zou ik liever de full seat nemen zodat het niet nog sneller gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 23:03 



 
Profiel   

liliekska schreef
Hoelang blijven de siliconen echt plakkerig? Ik twijfel tussen de full seat en de half seat aangezien ik hier veel lees dat de siliconen erg plakken. Ik heb thuis namelijk een broek (ander merk) waar de grip erg snel af was en dan zou ik liever de full seat nemen zodat het niet nog sneller gaat.


Ik heb de broeken nu een aantal maanden en de grip is nog steeds steviger dan veel andere broeken die ik heb. Voor te weinig grip zou ik niet bang zijn bij deze.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 09:05 



 
Profiel   

Bij mijn eerste is de grip aan de binnenkant van de dijen wel echt veeeel minder geworden. Ik rij maar heel weinig maar draag de broeken veel en heb forse bovenbenen, dus dat schuurt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 09:37 



 
Profiel   

:') dat had ik eerder moeten weten. Ik heb een hekel aan siliconen, maar vond de kleur en het model dusdanig interessant dat ik twee broeken heb gekocht. Gelukkig heb ik half seat, maar ben wel tot de conclusie gekomen dat ik helemaal niets fijner vindt. De stof vond ik dunner dan verwacht, had van mij wat dikker gemogen. Denk dat ze fijn zijn in de zomer maar voor mijn buiten accommodatie is het in de winter te koud denk ik.
De performance zit wat lager, vind ik wel netter in uitstraling. Ik moet hem wel soms optrekken, dat heb ik met modellen met hoge taille nooit. En de kleur groen is echt mijn ding, daarom wilde ik hem ook graag.
De function heb ik het model wat hierboven staat. Vooral gekozen voor de dubbele zakken, super fijn. Omdat de function wat hoger zit blijft hij ook prettiger zitten

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 09:41 



 
Profiel   

Mijn siliconen plak blijft ook echt hele goed tot nu toe. Echt nog (bijna) niet gesleten.

Volgens mij is de compression het dikst Mooney! Ik denk dat de performance voor mij ook wat te koud is in de winter, maar ik had hem ook juist gekocht als zomerbroek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 10:01 



 
Profiel   

De compression is inderdaad prima qua dikte, ook bij wat kouder weer. Echte vrieskou zou ik niet aanraden, maar dat is 2 weken per jaar in nl.
Bij mij blijven de siliconen goed en ik rij veel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 12:23 



 
Profiel   

Ik ben uiteindelijk voor de zwarte compression gegaan, lekker basic. Heb hem net gepast en wat zit deze broek ontzettend lekker! Ik was bang dat ze toch tegen zouden vallen omdat iedereen hier zo enthousiast was maar dat is echt volkomen terecht.
Hier gaan er bij mij zeker meer van komen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 19:52 



 
Profiel   

Zeker mee eens ja! Vandaag weer de hele dag doorgebracht in de compression en echt een heerlijke broek.

Ik vroeg een tijdje terug aan de klanten service wanneer de taupe en grijze weer op voorraad kwamen. Toen zeiden ze: niet. Maar houd wel de website in de gaten tegen de herfst.
Dus gok wel dat er nieuwe kleuren komen of iig een uitbreiding nog :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 20:04 



 
Profiel   

Ik zag op de Instagram van MD dat er morgen nieuwe items komen! Wellicht zijn dat dan de nieuwe kleuren van de compression?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 20:10 



 
Profiel   

‘Helaas’ alleen nog een nieuwe hoodie. Wel heel mooi ook maar ben meest benieuwd naar de broeken :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 12:30 



 
Profiel   

Capriootje schreef
‘Helaas’ alleen nog een nieuwe hoodie. Wel heel mooi ook maar ben meest benieuwd naar de broeken :=

Vind ik ook wel een beetje jammer, had er toch wat meer van gewacht. Maar wel goed voor de portemonnee :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 21:33 



 
Profiel   

Heeft er iemand toevallig nog een actieve kortingscode? :+

Toch maar besloten dat ik een nieuwe witte broek van mezelf mag *\o/*
Mijn oude is helemaal zwart op het zitvlak :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-21 16:22 



 
Profiel   

Heeft er iemand de compresion en de performance? Wat is voor jou het verschil en welke vind je fijner?

Ik heb er inmiddels 2 (ja meteen fan) Ik twijfel alleen welke maat ik het fijnste vind. S is net iets wijd en moet ik soms opheisen. XS zit dan fijner maar is op 1 been op de knienaad dan net een tikje strak als ik hem aantrek.
Daarmee vallen ze dus wel extreem groot. Want normaal pak ik toch vaak een 38 in Nederland. (en een 36 bij kramer)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-21 12:02 



 
Profiel   

pol013 schreef
Heeft er iemand de compresion en de performance? Wat is voor jou het verschil en welke vind je fijner?

Ik heb er inmiddels 2 (ja meteen fan) Ik twijfel alleen welke maat ik het fijnste vind. S is net iets wijd en moet ik soms opheisen. XS zit dan fijner maar is op 1 been op de knienaad dan net een tikje strak als ik hem aantrek.
Daarmee vallen ze dus wel extreem groot. Want normaal pak ik toch vaak een 38 in Nederland. (en een 36 bij kramer)


Ik heb beide. Zelf vind ik de compression toch wat fijner omdat die wat dikker en steviger is. Meer zoals een normale rijbroek zeg maar. Toch de rek van de legging maar niet zo tekenen. Maar draag ze zeker beide heel graag :j ik heb maat S en normaal 38/40 dus ze vallen zeker wat groot ja. Had hiervoor de M maar die was me echt te lang en zakte ook af. Ben nu wat afgevallen (en doel is nog meer) dus dan zijn dit wel fijne broeken die toch snel goed zitten tov een ‘normale’ Rijbroek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-21 19:19 



 
Profiel   

Ik heb mijn groene broek inmiddels een paar keer aangehad en ondanks dat ik een half seat heb vind ik de broek toch iets teveel 'plakken'. Ik heb al wasverzachter geprobeerd, maar dat heeft nog niet veel geholpen.
Nu heb ik nog een gloednieuwe liggen, de Performance Adrienne, die ik had gekocht voor wedstijden. Ik heb hem dus nog niet gebruikt hij zit nog in de verpakking. Als iemand hier interesse heeft? Het is een XS

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 08:03 



 
Profiel   

Enkele producten vandaag nog met 50% korting.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 09:39 



 
Profiel   

Lithya schreef
Enkele producten vandaag nog met 50% korting.


Goed dat je dat zegt! Ik heb de Chelsea en de Eira genomen in half-seat voor 50% korting! Mischieen komt mijn Chelsea full-seat dan in de verkoop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 10:10 



 
Profiel   

Iemand nog een kortingscode voor de gewone rijbroeken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 10:17 



 
Profiel   

Lithya schreef
Enkele producten vandaag nog met 50% korting.


Dank :D !
Heb de Chelsea half seat besteld. Vind het erg mooie broeken om te zien, ben benieuwd hoe hij valt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 10:48 



 
Profiel   

Valt de bovenkleding ook groter uit?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 12:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 35 [ 851 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 35  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen