Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 16 van de 34 [ 847 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 34  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaring maya delorez rijbroeken

 
Profiel   

Verschil sterkte stof kwa kleur dan misschien? Zijn wel meerdere zwarte compressies toevallig of niet? Mijn Bordeaux is nog toppie.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 14:55 



 
Profiel   

Ik vind het overigens geen drama dat er iets pilling is ontstaan. Het is een broek die bedoeld is om vies te mogen worden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 14:57 



 
Profiel   

Met performance is nog als nieuw. De compression heb ik een keer gedragen, daar in ik weinig over zeggen, behalve dat hij heel lekker zat en niet doorschijnend is!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 15:15 



 
Profiel   

Hannanas schreef
Verschil sterkte stof kwa kleur dan misschien? Zijn wel meerdere zwarte compressies toevallig of niet? Mijn Bordeaux is nog toppie.


Ja navy heeft het ook van een stalgenoot, maar wel minder. Vond het echt jammer maar de stof is meer fluffy dan de function dus denk 'vandaar' dat het sneller pillt... maar voor dat geld heb ik dat toch liever niet haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 18:38 



 
Profiel   

Nou ik heb de winterrijbroek binnen. Ik had al een compression. Ik heb dezelfde maat besteld maar deze zit lang niet zo strak. Stof voelt wel fijn. Kleur zwart vind ik ook erg mooi. Ik ben zelf klein, dus zou er geen last van hebben als hij korter zou zijn. Maar heb niet echt het idee dat hij korter is. Denk dat ik zelfs wel een maat S aan zou kunnen terwijl ik normaal 40/42 heb. Ik heb er nog niet mee gereden, alleen aan gehad om te passen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 09:08 



 
Profiel   

tjakka123 schreef
Hannanas schreef
Verschil sterkte stof kwa kleur dan misschien? Zijn wel meerdere zwarte compressies toevallig of niet? Mijn Bordeaux is nog toppie.


Ja navy heeft het ook van een stalgenoot, maar wel minder. Vond het echt jammer maar de stof is meer fluffy dan de function dus denk 'vandaar' dat het sneller pillt... maar voor dat geld heb ik dat toch liever niet haha.


Broek terug gestuurd en kreeg netjes een voucher. Heb nu nog een function en de performance er voor terug besteld. Heel netjes opgelost, blij mee. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 11:21 



 
Profiel   

Er is nu 20% korting op de workout collectie, en nog 5% extra met de code WorkoutBenedikte :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-22 15:07 



 
Profiel   

Ik zag dat er weer korting is voor de community code: XOXOMD

Inmiddels heb ik er een paar, mijn eerste was de Corinne Performance Breeches, maar die heb ik in maat M gekocht, inmiddels heb ik er ook 2 ( de lichtgrijze en de witte) in maat S en die zitten mij eigenlijk beter. Iemand die mijn M over wil nemen met full grip? Het is echt een toffe kleur! Of eventueel ruilen tegen een S?
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-22 10:27 



 
Profiel   

Zou ook graag eens zo’n broek willen proberen.
Heeft er iemand toevallig nog een kortingscode? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-22 14:41 



 
Profiel   

apollootje schreef
Zou ook graag eens zo’n broek willen proberen.
Heeft er iemand toevallig nog een kortingscode? :D


Je kan op social media kijken of er een sponsorruiter een code heeft. En anders inschrijven voor de nieuwsbrief dan ben je iig gelijk op de hoogte als ze weer korting hebbeb!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-22 16:05 



 
Profiel   

Code voor nu

MISSYOU20

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-22 14:25 



 
Profiel   

Ik ben benieuwd of ze nog eens een nieuw kleurtje van de compressie rijbroek gaan lanceren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-22 14:20 



 
Profiel   

Ik had allemaal blauwe plekjes na eerste keer dragen (wel een grondwerkles van 45 min) je kon ook de plek van mijn telefoon 2 dagen zien
Ik heb diabetes wellicht daardoor

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-22 20:37 



 
Profiel   

FjordOtis schreef
Ik had allemaal blauwe plekjes na eerste keer dragen (wel een grondwerkles van 45 min) je kon ook de plek van mijn telefoon 2 dagen zien
Ik heb diabetes wellicht daardoor


:oo heb je dan in beide benen geheel een slechte doorbloeding?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-22 21:40 



 
Profiel   

Mijn broek is echt niet geschikt voor de winter, brrr.. :brr:
Ik heb mijn kingsland maar weer lekker aan getrokken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-22 21:46 



 
Profiel   

Hannanas schreef
FjordOtis schreef
Ik had allemaal blauwe plekjes na eerste keer dragen (wel een grondwerkles van 45 min) je kon ook de plek van mijn telefoon 2 dagen zien
Ik heb diabetes wellicht daardoor


:oo heb je dan in beide benen geheel een slechte doorbloeding?



Wellicht ja ik kan er verder niets over vinden

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-22 08:58 



 
Profiel   

Heeft iemand toevallig nog een kortingscode gespot :D?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-22 07:46 



 
Profiel   

Yes :) SPRING20 20% korting
Staat geen einddatum bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-22 11:22 



 
Profiel   

Zo funest zulke mails!! Welke van de drie soorten, compression, function of performance vinden jullie het fijnst om te dragen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-22 20:31 



 
Profiel   

Ik heb de function en de compression. Ik vind ze beide lekker zitten en zou dus om wille van de prijs een function erbij kopen. Ik wil nog een zwarte :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-22 20:35 



 
Profiel   

Ik heb een performance en een compression. Ze zitten allebei als gegoten, de performance is wel een echte zomerbroek want hij is vrij dun. De compression is dikker en heeft 2 beenzakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-22 20:37 



 
Profiel   

Maar de function is toch ook nog dunner dan de performance?

Heb zelf een blauwe performance en een witte compression. Vind beide erg fijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-22 20:45 



 
Profiel   

Ik heb de function en de performance. De functions zijn heerlijk, voelen als een tweede huid en twee diepe zakken vind ik ook fijn. Wel een dun stofje, dus in de winter pak ik vaak mijn Flexars als ik lang buiten moet zijn.

Performance heb ik ook, maar die zakt wat af bij mij. Vind ik wel mooier om te zien, dus die ligt in mijn kast als ik wat netter voor de dag moet komen. Prima broek om mee te rijden denk ik, maar als ik een rijbroek draag dan is dat meestal voor dagen waar ik de hele dag actief in rijbroek ben (van stalwerk, tot rijden, tot instructie geven tot lange wandelingen maken) en daar vind ik de performance niet fijn voor. Ik heb al geprobeerd om nog een maat kleiner te gaan, dat hielp wel iets maar ik moet ook de kleinere maat af en toe opsjorren en dat hoef ik bij de function nooit.

Compression is ook weer high waisted, dus zal qua draagcomfort beter zijn maar de prijs houdt me daar toch wel echt tegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-22 20:51 



 
Profiel   

Ik vind de compressie echt super, kleed ook lekker af, nu vind ik iedere lossere rijbroek een stuk minder mooi. Heb nog geen ervaring met hoe de broek in de zomer is. Ik twijfel om de Ariat eos aan te schaffen voor de zomer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-22 20:51 



 
Profiel   

Lithya schreef
Maar de function is toch ook nog dunner dan de performance?

Heb zelf een blauwe performance en een witte compression. Vind beide erg fijn.


Ja geloof het wel. Maar ik ben fan. Draag hem ook voor sporten haha. Blijft ook echt goed zitten, zakt nauwelijks af! En bij mij zakt álles af, ook van die heel dure correctiebroekjes hihi
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-22 21:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 16 van de 34 [ 847 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 34  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen