Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 9 van de 35 [ 851 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 35  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaring maya delorez rijbroeken

 
Profiel   

Niet de compressie maar de performance. En die kleur is echt zo rijk/vol (rich) als op de foto.
Heel mooi. Maar dat vind ik van al hun kleuren (bij de performace)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-21 15:03 



 
Profiel   

Beetje fris paars dus? Kun je er een foto van maken misschien?

Zag namelijk veel verschil tussen het filmpje op Facebook van mayadelorez waarin het fris oogt, terwijl ik de kleur op de website meer bruinig vindt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-21 15:09 



 
Profiel   

Zoals de eerste foto hier. De tweede vind ik iets te bruin. En de laatste te paars.
https://www.mayadelorez.com/product/ade ... e-breeches

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-21 17:59 



 
Profiel   

Dankje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-21 18:40 



 
Profiel   

Ik zag op instastories dat de winterrijbroeken half november online komen. Heeft iemand er al zo een en hoe bevalt die? Ik vind de compression nu toch wel frisjes worden dus een wat warme variant klinkt best goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-21 23:27 



 
Profiel   

liliekska schreef
Ik zag op instastories dat de winterrijbroeken half november online komen. Heeft iemand er al zo een en hoe bevalt die? Ik vind de compression nu toch wel frisjes worden dus een wat warme variant klinkt best goed.


Ditto - ik zie nog mensen met de performance rijden maar ik vind de compression nu al te koud :s
Ik hoop op de compression met fleece binnenkant gewoon, en hopelijk een leuk black Friday korting

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 09:17 



 
Profiel   

Huh :') ik vind de function nog steeds prima bij deze temperaturen, de compression vind ik echt heel warm :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 09:34 



 
Profiel   

Ik vind ze ook dun, maar met dikke laarzen en zo'n lange rijjas kan ik er prima mee uit de voeten. Die bordeaux is echt verkeerd, zo mooi maar ik mag niet meer van mezelf :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 09:41 



 
Profiel   

Ik heb besloten mijn twee performance broeken met full grip weg te doen, als springruiter vind ik alleen kniegrip toch fijner. Dus mocht iemand interesse hebben :D

Zijn er trouwens nog ergens werkende kortingscodes?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 11:41 



 
Profiel   

Ik wacht tot black friday om te bestellen denk ik. Heb hem niet direct nodig en volgensmij zijn er nu even geen codes voor zover ik weet.

Ik twijfel om m'n groene performance weg te doen, is wel knie grip en super gave kleur maar heb eigenlijk toch een maatje kleiner nodig. En wil nog wat meer afvallen dus van het voorjaar zal die helemaal te groot zijn ben ik bang.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 11:42 



 
Profiel   

liliekska schreef
Ik zag op instastories dat de winterrijbroeken half november online komen. Heeft iemand er al zo een en hoe bevalt die? Ik vind de compression nu toch wel frisjes worden dus een wat warme variant klinkt best goed.


Oh net op tijd!!! Dan wacht ik ook nog even, of de winter broek een compressie gaat zijn. En dan Bordeaux hoop ik!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 12:36 



 
Profiel   

Hoe vallen de maten? Ik heb normaal 38-40 en ik wil wel wat afvallen en strakker worden. Welke maat kan ik dan het beste nemen. Volgens de maattabel een M, maar klopt dat dan ook?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 13:20 



 
Profiel   

Change3x schreef
Ik heb besloten mijn twee performance broeken met full grip weg te doen, als springruiter vind ik alleen kniegrip toch fijner. Dus mocht iemand interesse hebben :D

Zijn er trouwens nog ergens werkende kortingscodes?

Welke maat heb je? En welke kleur? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 14:02 



 
Profiel   

ik heb nog een groene Performance maat XS liggen die ik wel wil verkopen. Ik merk dat ik de knie grip toch teveel vind plakken dus ik pak altijd een van mijn andere broeken. Hij is slechts een paar keer gedragen en 2x gewassen dus zgan
Vind het wel jammer want ze zitten verder top!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 14:12 



 
Profiel   

veertje99 schreef
Change3x schreef
Ik heb besloten mijn twee performance broeken met full grip weg te doen, als springruiter vind ik alleen kniegrip toch fijner. Dus mocht iemand interesse hebben :D

Zijn er trouwens nog ergens werkende kortingscodes?

Welke maat heb je? En welke kleur? :D


De groene in maat S.

En voor hierboven , ik had ook maat 38-40 en de M vond ik best groot. De S van de compression zit me goed nu maar heb nu ook altijd wel 38 en wil dus ook nog wat meer afvallen. Dus als dat je doel is zou ik ook zeker voor S gaan en niet voor M.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 15:10 



 
Profiel   

veertje99 schreef
Change3x schreef
Ik heb besloten mijn twee performance broeken met full grip weg te doen, als springruiter vind ik alleen kniegrip toch fijner. Dus mocht iemand interesse hebben :D

Zijn er trouwens nog ergens werkende kortingscodes?

Welke maat heb je? En welke kleur? :D


XS, in beige en heel licht grijs!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 15:17 



 
Profiel   

Iemand nog een code voor korting?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 20:12 



 
Profiel   

Hoi! Ik ben al een tijdje aan het kijken naar de maya delorez broeken, vind ze prachtig. Maar ik vroeg me af of zoals bij andere leggings elk detail zo ‘zichtbaar’ is? Zoals bijvoorbeeld bij de leggings van horsegloss, die vind ik erg fijn maar ieder randje/vetje/... is onmiddellijk zichtbaar en daarom blijft de legging daarom hier vaak in de kast liggen. Thanks alvast :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-21 08:31 



 
Profiel   

Dat ‘zichtbare’ hebben deze broeken naar mijn mening niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-21 09:08 



 
Profiel   

Qimm schreef
Ik heb de eenvoudigste en mijn hobbels en bobbels (veelvuldig aanwezig) zijn niet te zien, het is een fijne, dikke, stevige stof. Ik vind hem zelfs flatterend


[ [url=m/WCUzE1.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/E5ABRY.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/XVLvPc.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mijn ervaring


[ img ]
Compression

[ img ]
Function (de dunste en goedkoopste)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-21 10:45 



 
Profiel   

Vandaag 22% korting ivm singleday!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-21 11:50 



 
Profiel   

weet toevallig iemand hoeveel procent er normaal dan vanaf gaat met black friday? Wellicht handiger om dan nu te bestellen natuurlijk...
Nu nog keuze maken in de kleur..............

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-21 12:03 



 
Profiel   

Als ze daar al aan mee gaan doen. Zie veel verschillen langs komen 25-50%

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-21 12:22 



 
Profiel   

Ben benieuwd. Heb nu met de korting toch maar de Bordeaux compressiebroek met knie grip besteld in maat M. Ben 1.80 lang en maatje 38. Hopelijk zit dat goed en vind ik rijden met knie-grip oké. (Aversie tegen rijbroeken met silicone)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-21 14:48 



 
Profiel   

Ik vind de kniegrip irritant, heb ook liever geen grip. Maar ze zijn zo mooi en zitten lekker dus daardoor ga ik toch overstag :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-21 14:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 9 van de 35 [ 851 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 35  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen