Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 13 van de 34 [ 847 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 34  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaring maya delorez rijbroeken

 
Profiel   

Ik doe de capuchon meestal over mijn jas/bodywarmer van de truien die ik al heb maar stiekem heb ik wel voorkeur voor geen capuchon onder een jas inderdaad. De truien/vesten zijn dan fijner om alleen los te dragen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 10:42 



 
Profiel   

Capriootje Het vest oogt wat kort, lijkt dat alleen zo op de foto, of is hij niet lang?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 10:54 



 
Profiel   

Lithya schreef
Capriootje Het vest oogt wat kort, lijkt dat alleen zo op de foto, of is hij niet lang?


Nee dat klopt wel, het is een vrij kort model en het elastiek aan de onderkant is ook wat strakker dus hij kruipt makkelijk wat omhoog. Ik ben zelf klein dus heb er geen last van en vind het met rijde wel lekker als ze niet op mijn billen zitten maar als je langer ben en maat S/M hebt word het wel een ding denk ik. Ik heb de maat M.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 11:22 



 
Profiel   

iemand die de compressie en de Performance heeft en het comfort verschil kan uitleggen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 11:37 



 
Profiel   

Ashleytjuhh schreef
iemand die de compressie en de Performance heeft en het comfort verschil kan uitleggen?


Van wat hier in het topic allemaal staat maakte ik op dat de performance een dunnere stof heeft, en natuurlijk geen compressie eigenschappen heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 11:43 



 
Profiel   

De stof is dunner inderdaad, alsnog fijn en tekent niet. De maat valt ietsje groter als de compression maar die moet ook strakker zitten voor de werking natuurlijk. Verder weet ik niet wat je zou willen weten.

Qua draag comfort zitten ze allebei heel fijn, ik heb wel het idee dat de compression iets hoger zit qua model of dat die makkelijker hoger te dragen is iig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 11:47 



 
Profiel   

Capriootje schreef
De stof is dunner inderdaad, alsnog fijn en tekent niet. De maat valt ietsje groter als de compression maar die moet ook strakker zitten voor de werking natuurlijk. Verder weet ik niet wat je zou willen weten.

Qua draag comfort zitten ze allebei heel fijn, ik heb wel het idee dat de compression iets hoger zit qua model of dat die makkelijker hoger te dragen is iig.


Heb nu de ps of sweden leggings. Deze vallen ook wat groter uit.
Ik heb een grote maat bij mijn benen als om mijn taille dus vind het vooral fijn dat hij wat strakker om de buik zit en er niet persee een riem om heen hoeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 11:49 



 
Profiel   

Ik vind de compression wel nauwer sluiten bovenaan, iets meer getailleerd zeg maar dan de performance. Ik heb ook bredere heupen en slanke taille en de performance zat wel echt losser om mijn middel. De compression zit meer stretch in denk ik waardoor hij overal wat strakker zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 11:51 



 
Profiel   

Hannanas schreef
DromenLies schreef


Mag ik vragen hoe lang jij bent?


1.80 wel lange benen.
Maar is net oké hoor, heb ze liever net wat langer gehad die paar cm.
[ [url=m/fUuaJ0.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oei wat kort :( ik ben nog langer met ook enorm lange poten dus dat gaat nog veel schelen. Niet voor mij dus. Hopelijk komen ze nog met een lengtemaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 12:27 



 
Profiel   

mariekie schreef
Ja die bedoel ik ja :-)
Vraag me alleen af of zo'n capuchon nu lekker zit onder een jas.

Thanks voor de tip van de savanah, ziet er ook fijn uit inderdaad!


Ik heb echt een bloedhekel aan een hoodie te paard. Ten eerste onder de jas irritant. DRaag je hem over je kraag, kun je je jas niet meer fatsoenlijk dicht ritsen tot boven. Om nog maar te zwijgen over het geklots van een capuchon op je rug bij doorzitten/galop.
Maar dat zal vast heel persoonlijk zijn aangezien veel ruitersportmerken ze wel hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 14:06 



 
Profiel   

Ik snap dat ook niet. Ook om te lopen niet. Zit altijd in de weg en zit bij mij met mijn lengte toch nooit lekker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 14:08 



 
Profiel   

Nou de broek is binnen. Ik had de compression in donkerbruin gekocht. Maat m, normaal heb ik 40.
Wat een lekker zachte stof en glad heel wat anders dan ik gewend ben. Hij zit lekker. Bij maat 42 denk ik dat L ook goed zit bij de compression dan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 15:19 



 
Profiel   

joyce83 schreef
Nou de broek is binnen. Ik had de compression in donkerbruin gekocht. Maat m, normaal heb ik 40.
Wat een lekker zachte stof en glad heel wat anders dan ik gewend ben. Hij zit lekker. Bij maat 42 denk ik dat L ook goed zit bij de compression dan.


Die van mij komt morgenmiddag, dus ben nu nog nieuwsgieriger!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 15:20 



 
Profiel   

Ik zag op insta dat op dinsdag de winterbroeken op de site komen!
Erg jammer dat ik nu net een nieuwe compression besteld heb…

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 12:28 



 
Profiel   

Kan prima nog een bij :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 12:30 



 
Profiel   

Heb mijn broek (compression maat M) binnen en ben er erg blij mee!

Helaas krijg ik de riem (maat 95) niet dicht -O-
Die heb ik gelijk maar weer te koop gezet. Anders gaat deze retour.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 22:15 



 
Profiel   

Ik zal wel een beetje een party pooper zijn, maar ben toch een beetje teleurgesteld na alle verhalen. De Performance voelt weinig anders dan mijn Opal Equestrians die ik jaren geleden voor veel minder geld heb gekocht.
Zit nu een beetje te dubben of ik de compression nog eens wil testen…

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 09:41 



 
Profiel   

Nou ik zit anders best op tips te wachten van alternatieven.
Er zijn meer dan genoeg andere rijleggings die best heel mooi zijn. Maar allemaal alleen met plakkers op de kont.
En het merk wat jij noemt kom ik niet tegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 09:46 



 
Profiel   

pol013 schreef
Nou ik zit anders best op tips te wachten van alternatieven.
Er zijn meer dan genoeg andere rijleggings die best heel mooi zijn. Maar allemaal alleen met plakkers op de kont.
En het merk wat jij noemt kom ik niet tegen.


Ik heb het idee dat OE een zusje was van Aztec Diamond. De mijne hebben zelfs helemaal geen plakkers. Ook niet bij de knieën.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 10:55 



 
Profiel   

pol013 schreef
Nou ik zit anders best op tips te wachten van alternatieven.
Er zijn meer dan genoeg andere rijleggings die best heel mooi zijn. Maar allemaal alleen met plakkers op de kont.
En het merk wat jij noemt kom ik niet tegen.


De Ariat EOS is echt fantastisch, met knie grip :) dat is denk ik van een vergelijkbaar stofje als opal equestrian, performance en flexars?

De compressie is echt geweldig. Heb minder pijn aan mijn zitbeenknobbels en binnenkant dijen door de elastische maar steviger en dikker stofje. Dunne stofjes zijn voor mij niet oké. Hopelijk is de winter rijbroek ook compressie maar dan met fleece geruwd en wat winddicht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 11:01 



 
Profiel   

pol013 Flexars al geprobeerd? Die vind ik echt wel fijn, iets prijsgunstiger en stuk dikker dan de Maya Delorez. Origineel zonder plakkers, nu heb je de keuze wel of niet.

Voordelen van Maya Delorez tov Flexars vind ik dat MD wat meer voelt als een tweede huid (net wat flexibeler) en meer mooie kleuren heeft. Daarnaast vind ik de broekenlook van de performance en compression wat chiquer. Gek voordeel voor mij persoonlijk, de lange haren van mijn hond blijven niet in/aan de stof hangen.

Voordelen Flexars: warmer/dikker (echt ander materiaal dan de Function en Performance iig), geen plakkers, prijs is wat leuker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 11:09 



 
Profiel   

Omg is de flexars al dikker dan de rest van alle Maya Delorez broeken? Dan hoef ik daar in ieder geval niet naar te kijken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 12:57 



 
Profiel   

Flexar wisselt wat per kleur hoe dik het is, mijn zwarte is echt heel stevig en dik en mijn groene is het dunste. Maar alle modellen zijn dikker (van veel dikker bij de zwarte tov een beetje dikker bij de groene) dan de 2 minst dure modellen van MD. De compression heb ik niet, dus kan ik niets over zeggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 13:54 



 
Profiel   

pol013 schreef
Nou ik zit anders best op tips te wachten van alternatieven.
Er zijn meer dan genoeg andere rijleggings die best heel mooi zijn. Maar allemaal alleen met plakkers op de kont.
En het merk wat jij noemt kom ik niet tegen.


om mijn verlanglijstje dan af te maken. Je moet wat te wensen hebben he....

De broek look staat me erg aan van MD. Die wil ik wel graag inhouden.
En ook het niet aftekenende.
Het gladde van de MD is fijn omdat die broeken er dus ook niet snel vies uit zien
De kleuren zijn heel mooi vol ipv dof
En de siliconen op de knieen vind ik dan wel weer lekker ivm bovenstaande gladde.


Dus blijf toch maar gewoon hier bij plakken dan denk ik. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 13:56 



 
Profiel   

Weet iemand misschien of die hoodies groot of klein uitvallen?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 21:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 13 van de 34 [ 847 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 34  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen