Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 15 van de 34 [ 847 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 34  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaring maya delorez rijbroeken

 
Profiel   

Sorry dat ik hier zomaar kom binnen vallen maar wilde vragen of jullie rijbroek ook na 3 keer ermee rijden lijkt slijtage/ ribbeltjes krijgt?
Ik weet niet of dat dit normaal is, lijkt mij zelf best snel na 3x rijden?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 18:11 



 
Profiel   

Mijn compressie ziet er nog als nieuw uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 18:12 



 
Profiel   

Hannanas schreef
Helaas, de winter zit me niet. Maat S is nog wat te groot (terwijl m compressie goed zit), maar denk dat een XS echt te kort is. Helaas, ik stuur ze terug. Nu op zoek naar een andere winter-rijbroek. -O-



Ik ook! Ik heb ook nog een Kerrits winterrijbroek, ik ga daar maar weer eens voor kijken die zit nl ook heel lekker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 18:14 



 
Profiel   

Kerrits in NL alleen te koop via outdoorriding denk ik? Is Kerrits langer? Maattabel merk zelf zegt van niet. En heeft jouw broek kunstof of silicone patches?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 18:15 



 
Profiel   

ohio schreef
Sorry dat ik hier zomaar kom binnen vallen maar wilde vragen of jullie rijbroek ook na 3 keer ermee rijden lijkt slijtage/ ribbeltjes krijgt?
Ik weet niet of dat dit normaal is, lijkt mij zelf best snel na 3x rijden?


Geen last mee en ik heb ze beduidend vaker dan 3x gedragen

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 18:23 



 
Profiel   

Dank jullie wel voor de reacties.dan ga ik even een mailtje sturen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 19:29 



 
Profiel   

Mijn zwarte compression heb ik wel langer al en begint wat te pillen. Vooral onderaan door m’n stallaarzen en iets bij de billen. Maar ik stop hem ook in de droger (omdat ik echt geen plek heb in huis om te laten drogen) dus zolang het niet erg opvalt is het prima.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 20:30 



 
Profiel   

ohio schreef
Dank jullie wel voor de reacties.dan ga ik even een mailtje sturen!


Dat geeft succes ik heb zelfde gehad en een voucher ontvangen van een hoger bedrag. En mocht de andere broek houden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 20:42 



 
Profiel   

Ik heb mijn function nu een half jaar een draag hem echt heel vaak. Hij ziet er nog steeds uit als nieuw :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 21:32 



 
Profiel   

De klantenservice is heel netjes inderdaad. Van mijn black friday bestelling was de jas (kelly function jacket) niet meegekomen. Na even heen en weer mailen hebben ze netjes de jas nagestuurd.
Deze is gisteren binnen gekomen. Hij valt klein, ik heb de xl en het kan echt nét. Ik ben vrij breed in de schouder wat de pasvorm niet ten goede komt. Van de leggings heb ik maat M gekozen en de compression valt me nog vrij ruim, maar oh wat een heerlijkheid om te dragen zeg!
Verder is de jas heel mooi en zit ook super fijn, het binnenstofje is stretchy, echt een super uitvinding!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 23:07 



 
Profiel   

ohio schreef
Sorry dat ik hier zomaar kom binnen vallen maar wilde vragen of jullie rijbroek ook na 3 keer ermee rijden lijkt slijtage/ ribbeltjes krijgt?
Ik weet niet of dat dit normaal is, lijkt mij zelf best snel na 3x rijden?

Ik heb een groene performance en die blijft gewoon mooi.

@salamaleque: dank voor je toelichting. Dan ga ik er toch nog even over nadenken want ik heb dezelfde maat als jij en ben 2 cm langer. Wel korte pootjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-21 10:10 



 
Profiel   

Qua lengte zou het voor mij goed zijn als ze korter uitvallen. Zijn ze wel lekker warm? Hoe moet ik mij de binnenkant voorstellen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-21 10:30 



 
Profiel   

Hannanas schreef
Kerrits in NL alleen te koop via outdoorriding denk ik? Is Kerrits langer? Maattabel merk zelf zegt van niet. En heeft jouw broek kunstof of silicone patches?



Ja klopt. Ik heb de Kerrits Sit Tight Windpro Kneepatch deze valt in ieder geval flink langer dan de MD scheelt zeker wel een cm of 3. De broek is gewoon stof dus geen siliconen/grip oid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-21 23:02 



 
Profiel   

-O- -O- nou dat is een teleurstelling, ik had gehoopt op een function of performance model zonder plak.

Niet zo'n raar ribstofje. Vind er niets aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-21 19:56 



 
Profiel   

Ik zat me net te bedenken dat ze ook 'gewone' sportleggings verkopen en dat ik al eens in een Q&A had gelezen dat dat gewoon dezelfde broeken zijn als de functionbroeken, maar dus zonder grip, want fitnessbroek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-21 10:49 



 
Profiel   

Dani Goldstein rijdt toch ook in gewone yoga leggings? Ze gaf wel aan dat je aan het gladde wat moet wennen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-21 11:00 



 
Profiel   

ohio schreef
Sorry dat ik hier zomaar kom binnen vallen maar wilde vragen of jullie rijbroek ook na 3 keer ermee rijden lijkt slijtage/ ribbeltjes krijgt?
Ik weet niet of dat dit normaal is, lijkt mij zelf best snel na 3x rijden?


Ik heb dit toevallig vandaag ook gezien en even foto's van gemaakt en ze gemaild. Heb het alleen bij de compression en niet bij de function... :( Baal als een stekker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-21 14:16 



 
Profiel   

Iemand nog belang bij de compression in zwart of wit? Maat S en kniegrip.
Ik ben uiteindelijk toch voor de XS gegaan en daarom deze over, ze zijn nog splinternieuw.
Kan ze nog terugsturen maar zag dat er dan €10 aan verwerkings/retourkosten ingehouden worden.
Dus mocht iemand interesse hebben, mogen weg met beetje korting. Normaal €159.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-21 23:31 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-21 09:50 



 
Profiel   

Qimm schreef
[ [url=m/DfwaWr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Goede tip, dankjewel. Er is een blauwe compression onderweg :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-21 08:43 



 
Profiel   

Ik heb mijn zwarte compression retour kunnen sturen wegens de slechte stof. Ging aan alle kanten pillen en haakjes in zitten, 3 keer gedragen. Hopelijk kan ik er een function voor terug krijgen, die doet het een stuk beter namelijk...

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-21 21:35 



 
Profiel   

Mijn compression heeft ook een gepild deel -O-
Eén keer gewassen :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 12:57 



 
Profiel   

Ik heb het helaas ook op een function -O- nu heb ik er best wat en het is niet standaard, maar wel jammer

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 14:46 



 
Profiel   

Ik heb het ook, maar bij mij komt het omdat er klittenband aan heeft geklit :/ dus 'eigen schuld' voor mij

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 14:50 



 
Profiel   

Mijn zwarte heeft het ook een beetje, de bruine is iets jonger en nog totaal niet gelukkig. Het is niet echt storend en je ziet het niet van iets verder weg dus draag hem nog steeds veel.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 14:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 15 van de 34 [ 847 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 34  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen