Ervaring maya delorez rijbroeken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maessie

Berichten: 5756
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: Ervaring maya delorez rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 15:51

Dat ziet er uit als schimmel of zoutuitslag, hoort idd niet zo.. Maar dat is er denk ik nog wel uit te wassen, maar zou hun dan wel eerst mailen..

SteffiiY

Berichten: 22540
Geregistreerd: 26-04-06

Re: Ervaring maya delorez rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 21:57

Jeetje, dat heb ik ook nog nooit gehad inderdaad!

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 17:38

Inmiddels mijn bestelling binnen. 2 Function rijbroeken. Ze tonen niet groot maar eenmaal aan zitten ze goed denk ik.
Want hoe weet je of ze echt te klein zijn? :o?
Met aantrekken gaat het niet echt soepel maar dat is misschien normaal omdat het meer leggings zijn?
Misschien dat ik er toch nog 1 een maat groter bestel om het verschil te merken

Yontheke

Berichten: 4434
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: Retie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 10:32

rooslover schreef:
Inmiddels mijn bestelling binnen. 2 Function rijbroeken. Ze tonen niet groot maar eenmaal aan zitten ze goed denk ik.
Want hoe weet je of ze echt te klein zijn? :o?
Met aantrekken gaat het niet echt soepel maar dat is misschien normaal omdat het meer leggings zijn?
Misschien dat ik er toch nog 1 een maat groter bestel om het verschil te merken


Bij mij gaat aantrekken ook even minder soepel dan mijn kingsland legging maar eenmaal aan sluit de function super mooi aan zonder te strak te zitten.

mariekie
Berichten: 5159
Geregistreerd: 10-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 12:26

Heeft iemand de charlie halfzip hoody.
Ligt het aan mij of is deze mega kort -O-

Capriootje

Berichten: 6765
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Ervaring maya delorez rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 14:58

Ik heb niet Charlie maar Savannah en vind die ook vrij kort terwijl ik niet lang ben. Te paard opzich wel lekker maar voel me er toch niet heel happy in. :\

DinaxUllie

Berichten: 672
Geregistreerd: 08-10-08
Woonplaats: waar jij niet bent

Re: Ervaring maya delorez rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 23:05

Ben ook geïnteresseerd om een broek te bestellen, maar totaal geen idee welke maat. Hoe valt de Jackie Compression? Is dat ook te doen met brede heupen?

Capriootje

Berichten: 6765
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 08:08

DinaxUllie schreef:
Ben ook geïnteresseerd om een broek te bestellen, maar totaal geen idee welke maat. Hoe valt de Jackie Compression? Is dat ook te doen met brede heupen?


Ik heb maat 38/40 en bredere heupen en dat past gewoon mooi. Ze rekken enorm mee, net uit de was lijkt het een klein maatje :=
De M was mij te lang (ben maar 1,60) dus ik draag zelfs de S maar vind het ook wel lekker als het wat strakker zit.

DinaxUllie

Berichten: 672
Geregistreerd: 08-10-08
Woonplaats: waar jij niet bent

Re: Ervaring maya delorez rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 12:08

Dankjewel, ze zien er echt heel fijn uit

Lithya

Berichten: 2506
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 12:14

Had een code gekregen om een nieuwe broek te bestellen, helaas werkte die steeds niet. Vandaag een andere code en gelijk klaar. Nu wachten tot ik die ontvang.

Had zelf dom gedaan, dacht dat er stond dat ik de andere moest terug sturen, maar dat had niet gehoeven. Nou ja, kunnen ze zelf zien wat er fout aan is.

Keizerinnnn

Berichten: 1218
Geregistreerd: 09-09-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 15:04

DinaxUllie schreef:
Ben ook geïnteresseerd om een broek te bestellen, maar totaal geen idee welke maat. Hoe valt de Jackie Compression? Is dat ook te doen met brede heupen?


Nog een bevestiging, ik heb ook brede heupen maar hij rekt mooi mee. Ik heb de compressie maat S en normaal broekmaat 30/31. En best wel billen, maar hij rekt idd mooi en sluit netjes. Kwa lengte ook goed ik ben 1.74, hij zit gewoon mooi op mijn enkels, geen geribbelde stof die dik onder mijn laars zit.

Connaisseur
Berichten: 293
Geregistreerd: 31-10-18

Re: Ervaring maya delorez rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 13:20

Weet er iemand nog een actuele kortingscode?

prugelpiet

Berichten: 12569
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Ervaring maya delorez rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 23:07

Zijn hier mensen met ervaringen met de verschillende opties van de siliconen grip?

Op een springzadel vind ik de full grip fijn rijden, maar in mijn dressuur zadel zit ik liever niet zo vast. Ik moet soms echt even stoppen om mezelf weer met broek en al goed in het zadel te zetten :')

Het zijn wel mega fijne broeken, dus wil ik er graag nog wat bestellen. Maar ga ik dan voor alleen knie grip, of voor helemaal geen grip? Wat bevalt jullie het beste?

Lithya

Berichten: 2506
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 23:53

Juist met springen vind ik full grip helemaal niets. De half seat bevalt mij zowel met springen, als dressuur prima. Wat iemand fijn vindt is echt zo persoonlijk, dat is echt gewoon proberen. De half seat geeft mij in ieder geval geen opgesloten gevoel in mijn dressuurzadel.

pol013

Berichten: 9008
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Omg breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 14:42

Lithya schreef:
Juist met springen vind ik full grip helemaal niets. De half seat bevalt mij zowel met springen, als dressuur prima. Wat iemand fijn vindt is echt zo persoonlijk, dat is echt gewoon proberen. De half seat geeft mij in ieder geval geen opgesloten gevoel in mijn dressuurzadel.


Hier sluit ik me 100% bij aan.

prugelpiet

Berichten: 12569
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Ervaring maya delorez rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 18:06

Ja… ik spring er dus niet mee _O- ik rij ze op mijn werk dressuurmatig wat en in het bos. Zelf heb ik een dressuur zadel, wat ik voor die huppeltjes met mn eigen paard gewoon gebruik.

Dan bestel ik de volgende keer de half seat. Bedankt!!

Lithya

Berichten: 2506
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 18:10

prugelpiet schreef:
Ja… ik spring er dus niet mee _O- ik rij ze op mijn werk dressuurmatig wat en in het bos. Zelf heb ik een dressuur zadel, wat ik voor die huppeltjes met mn eigen paard gewoon gebruik.

Dan bestel ik de volgende keer de half seat. Bedankt!!


En dan komt een volgende. En nog een volgende…

prugelpiet

Berichten: 12569
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Ervaring maya delorez rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 19:37

Waarschijnlijk _O- ik vind ze echt zo mega lekker zitten!! Ik smeer ze ook aan iedereen aan die maar wil luisteren O:)

pol013

Berichten: 9008
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Omg breda

Re: Ervaring maya delorez rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 12:04

Ik heb nu de performance (4stuks :x ) en de function net nieuw. Blijkt die function ook echt zalig te zitten :+ . Voelt iets zachter aan op de huid en die extra hoge taille is ook heel fijn.

Vreselijk....

Capriootje

Berichten: 6765
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 12:48

Zag op insta een nieuw model broek met hoge band. Die vind ik echt heel mooi <3

Lithya

Berichten: 2506
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 13:21

Ja heb nu alle drie de modellen en de function zit echt heel fijn!! Maar die classic lijkt mij ook heel fijn, maar dat is weer gewoon met rits/knopen aan de voorzijde.

mooney

Berichten: 7782
Geregistreerd: 07-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 13:27

Ik ga heel bewust voor leggings ipv broeken, dus de classic vind ik niets. Maar voor mensen die juist geen leggings willen of beiden willen is het wellicht een fijne uitkomst.

De function is heerlijk, die heb ik het meeste. Vind de 2 zakken ook handig. De performance vind ik dan weer netter ogen maar daar moet ik echt een riem omheen doen. Compression heb ik niet, die is me wat te duur.
Ik heb nu ook een function zonder grip, ideaal.

Keizerinnnn

Berichten: 1218
Geregistreerd: 09-09-15

Re: Ervaring maya delorez rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 13:48

Vind de classic er heel erg mooi uitzien, maar vind juist de legging zo fijn zonder de gulp en knopen.
Heb zelf de performance 4x en 2x compressie dus zal eerder voor een nieuwe compressie gaan denk ik.

Hannanas
Berichten: 13024
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Re: Ervaring maya delorez rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 15:05

Ik hoop op andere kleuren van de compression!

Ballard_L

Berichten: 2496
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Kollumerzwaag

Re: Ervaring maya delorez rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 08:23

Ik hoop heel erg op een witte function :)