Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Het leed dat vetrollen en paardrijden heet!

 
Profiel   

Hoi!

Tja ik ben een ruiter 'gezegend' met een enorm achterwerk. :')

Normaal gesproken kan dat mij eigenlijk niet zoveel interesseren maar nu ik net een nieuw zadel heb en er foto's gemaakt zijn van hoe het eruit ziet schrok ik wel een beetje.

Mijn kont is echt dik, je ziet echt een soort van onderbroekenlijn tussen kont en bovenbenen. En ik stoor mij daar echt heel erg aan. Jaren heb ik op die manier gewoon overal gereden maar nu moet hier toch wat aan gedaan worden.

Dieet is natuurlijk de nummer 1, maarja ik ben niet echt te zwaar alleen mijn gewicht is niet helemaal eerlijk verdeeld zeg maar.

Ik wil nu eerst graag tips over hoe je je het beste kan kleden om die billen niet zo te laten opvallen. Ik had altijd een rijlegging aan en heb vandaag toch maar een traditionele rijbroek gekocht in de hoop dat dit toch iets meer bedekt.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 23:13 



 
Profiel   

Troost je… als ik niet t juiste ondergoed draag dan zie je bij mijn maatje 36 kont ook een onderbroeken lijn :P Boxers etc zijn ook een ramp. Daarom rijd ik t liefs in naadloos ondergoed, niet te hoog ootrekken anders krijg je alsnog lijnen. Of in string werkt ook goed maar dat moet je dan wel prettig vinden zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 23:29 



 
Profiel   

Corrigerende slip met pijpjes er onder en naar de sportschool om sommige gebieden strakker te krijgen samen met een dieet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 00:00 



 
Profiel   

Ik heb maatje 34 en heb het ook. String of pijpjes zijn tot nu toe de beste oplossing. Of gewoon denken: whatever :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 00:01 



 
Profiel   

Troost je, voor je paard is het fijner dat je een dikke kont en dijen hebt, dan dat je topzwaar bent met omvangrijke buik. Die kont en dijen verdelen je gewicht veel mooier.

Er zijn trouwens maar weinig bipsen die er nog leuk uitzien in zo'n rij legging :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 00:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen