Instructieset met terugpraatfunctie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
upendo

Berichten: 22277
Geregistreerd: 19-02-08

Instructieset met terugpraatfunctie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-21 21:22

:wave:

Na heel lang dubben toch besloten dat ik een instructieset wil hebben zodat ik een stuk minder ruis heb tijdens mijn les.

Nu kwam ik de volgende set tegen:
https://www.emhsports.nl/webshop/instru ... e-set.html

Hebben jullie hier ervaring mee? Of is het verstandig om toch even door te sparen voor een WHIS set?

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70531
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Instructieset met terugpraatfunctie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-21 21:32

Ik verplaats dit topic naar Ruiter.

kimmetje26

Berichten: 479
Geregistreerd: 15-05-09

Re: Instructieset met terugpraatfunctie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-21 21:48

Ik heb een soortgelijke set, alleen zonder terugpraat functie.
Ik heb hem al aantal jaar en ben er heel tevreden over. Alleen in clubles soms iets ruis, dan hebben meerdere de zelfde type maar niet op hetzelfde kanaal.

Privéles is hij top.

upendo

Berichten: 22277
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Instructieset met terugpraatfunctie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-21 21:53

Van deze verkoper ook? :)

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Re: Instructieset met terugpraatfunctie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-21 21:57

Ik heb ze gewoon via Alixpress, volgens mij zelfde kastje maar ander stickertje erop en ander prijskaartje. Werken erg fijn, ik heb de instructie, terug praat en twee ontvangers voor 100 euro.

Afbeelding

upendo

Berichten: 22277
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Instructieset met terugpraatfunctie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-21 21:57

Bij Ali verwacht ik niet dat je 2 jaar garantie krijgt? :) Plus dat het door invoeren nu weinig scheelt volgens mij..

Utixo

Berichten: 6579
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Monster

Re: Instructieset met terugpraatfunctie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-21 23:09

De invoer en btw is nu echt heel jammer, ik haalde de mijne ook gewoon van Ali vandaan voor rond de 60,-. Als ze dan na 2 jaar op waren bestelde ik weer een nieuwe. Die 1 tot 2 weken levertijd doet mij vermoedden dat deze ook niet uit NL komen.
En de garantie, als er iets mis is en je stuurt de verkoper op Ali een bericht wordt het vaak prima opgelost. Ze zijn veel te bang voor een negatieve review.

Over de terugpraatfunctie, de instructrice hoort alles. Dus ook je gehijg, of gezucht, of de lieve woordjes die je fluistert. Zonder is niet een heel groot gemis.

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-21 23:52

Ik heb de whis en de equiteacher. De equiteacher vind ik eigenlijk fijner. De Whis heb ik ook veel problemen mee gehad, de verbinding viel steeds weg. Die is twee of drie keer terug geweest naar whis voordat het opgelost was.

Caira
Berichten: 26065
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Re: Instructieset met terugpraatfunctie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 06:29

Ik heb de whis, en gebruik hem echt heel intensief. Ik merk dat hij nu minder begint te worden maar dat vind ik niet gek na 3 jaar in weer en wind. Verbinding is altijd top, en ze vallen geregeld maar doen het altijd. Enkel de oortjes willen nog wel eens stuk gaan.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Instructieset met terugpraatfunctie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 06:50

Ik had altijd whis en ben begin dit jaar over gegaan op die van Ali. Bevallen net zo goed als de whis maar dan voor een kwart van de prijs

Appeltje_1

Berichten: 2447
Geregistreerd: 20-05-21
Woonplaats: Ergens in de stad

Re: Instructieset met terugpraatfunctie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 06:52

Deze heeft mijn instructeur ook. Heel handig! Dan komt een een stuk minder mis communicatie en wat zeg je? ;)

Hij heeft wel een hele goede, zodat alles duidelijk is. Ik heb geen ervaring met die van jou. Maar ik weet wel dat ze zeer handig zijn!

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: Instructieset met terugpraatfunctie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 07:42

Ik ben heel enthousiast over de ceecoach.
Ik had eerst een whis zonder terug praat functie en nu deze met. De batterij is ook top.

upendo

Berichten: 22277
Geregistreerd: 19-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-21 08:07

Even rond gegoogled.. Die van Ali, hoe moet ik die vinden met terugpraatfunctie? Ik vind vooral de sets zonder terugpraatfunctie :)

Om de situatie te schetsen; de set zal een paar keer per week gebruikt worden, dus als hij dat volhoudt ben ik al helemaal tevreden.

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Re: Instructieset met terugpraatfunctie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 08:10

Ik zoek meestal op Retekess TT105

Elise_K

Berichten: 3802
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijkerkerveen

Re: Instructieset met terugpraatfunctie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 08:18

Ik zie alleen dat de Retekess geen clip heeft om hem aan je riem te klikken? Hoe doen jullie hem bij je houden met rijden?

kimmetje26

Berichten: 479
Geregistreerd: 15-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 08:20

[quote="upendo"]Van deze verkoper ook? :)[/quote

ik heb de mijne bij Rider &Competition besteld

upendo

Berichten: 22277
Geregistreerd: 19-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-21 08:28

Elise_K schreef:
Ik zie alleen dat de Retekess geen clip heeft om hem aan je riem te klikken? Hoe doen jullie hem bij je houden met rijden?

Ik stop ze altijd in de zak van mijn rijbroek en ik zie dat er een fliebeltje aan zit zodat je er een keycord aan kan hangen zodat hij om je nek hangt.

upendo

Berichten: 22277
Geregistreerd: 19-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-21 08:28

Letsdunit schreef:
Ik zoek meestal op Retekess TT105

Thanks! Ga eens even op onderzoek uit haha!

knollentuin
Berichten: 10392
Geregistreerd: 04-10-08
Woonplaats: heemstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 08:39

Elise_K schreef:
Ik zie alleen dat de Retekess geen clip heeft om hem aan je riem te klikken? Hoe doen jullie hem bij je houden met rijden?


Ik gebruik al jaren die van ceecoach , ik ben er erg tevreden over.
Ik heb de clips eraf gehaald en gebruik hardloopzakjes die met elastieken band om je middel gaan bij de action gehaald .
Mijn ervaring was dat de clips verbogen als mensen riemen on de broek dragen en zo de clip wijder willen trekken

ingvdh

Berichten: 6370
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Re: Instructieset met terugpraatfunctie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 09:06

ik heb er een van alie zonder terugpraat functie, ik zie de meerwaarde van het terugpraten niet zo in. Ik heb hem gekocht omdat mijn instructie er geen had en ik toch wel een hoop miste. Hij werkt super. Inmiddels heeft mijn instructrice er ook een gekocht, was toch wel handig :)

We hebben ze inmiddels ook voor de rijverenigingslessen gekocht, dat scheelde echt enorm veel geld. Ik geloof rond de €300 voor een zender en 6 ontvangers.

Ik heb ze van Rich Age, volgens mij is dat dezelfde als de goedkoopste uitvoering van WHIS en een hoop andere bedrijfjes die ze ook daar vandaan halen en hun eigen logo erop laten zetten.

eilleen333

Berichten: 12843
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Re: Instructieset met terugpraatfunctie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 09:48

Ik heb onbeperkt bellen in mijn bundel. Dus ik bel de klant en die rijdt gewoon met oortjes. Werkt perfect.

Eowyn_95
Berichten: 50
Geregistreerd: 16-04-20

Re: Instructieset met terugpraatfunctie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 09:54

Mijn instructrice heeft die Whis, wat ik wel prettig vond werken als hij bleef zitten. Alleen mijn hoofd is denk ik een beetje raar want dat oortje viel vrij vaak van m'n oorschelp af :') . Anderen heb ik daar nog niet over horen klagen.

Wat Eilleen zegt klinkt ook wel heel handig met onbeperkt bellen! Ook fijn dat je gewoon je eigen oortjes in kan doen dan.

upendo

Berichten: 22277
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Instructieset met terugpraatfunctie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-21 10:10

Bellen is niet ideaal, hebben we al geprobeerd.

upendo

Berichten: 22277
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Instructieset met terugpraatfunctie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-21 10:10

Ik heb inmiddels via Amazon volgens mij een betaalbare optie gevonden. Een dezer dagen maar eens bestellen, kijken hoe het bevalt!

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 10:44

Eowyn_95 schreef:
Mijn instructrice heeft die Whis, wat ik wel prettig vond werken als hij bleef zitten. Alleen mijn hoofd is denk ik een beetje raar want dat oortje viel vrij vaak van m'n oorschelp af :') . Anderen heb ik daar nog niet over horen klagen.

Wat Eilleen zegt klinkt ook wel heel handig met onbeperkt bellen! Ook fijn dat je gewoon je eigen oortjes in kan doen dan.

Je kan gewoon je eigen oortjes inpluggen.