Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 34 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Instructieset met terugpraatfunctie

 
Profiel   

xx_Irisje schreef
Eowyn_95 schreef
Mijn instructrice heeft die Whis, wat ik wel prettig vond werken als hij bleef zitten. Alleen mijn hoofd is denk ik een beetje raar want dat oortje viel vrij vaak van m'n oorschelp af :') . Anderen heb ik daar nog niet over horen klagen.

Wat Eilleen zegt klinkt ook wel heel handig met onbeperkt bellen! Ook fijn dat je gewoon je eigen oortjes in kan doen dan.

Je kan gewoon je eigen oortjes inpluggen.


:o? Oeps... Natuurlijk haha
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-21 10:07 



 
Profiel   

ingvdh schreef
ik heb er een van alie zonder terugpraat functie, ik zie de meerwaarde van het terugpraten niet zo in.


Hier wil ik even op reageren, ik zie de meerwaarde juist wel, mensen die iets terug willen zeggen tegen de instructie gaan draaien met hun hoofd -dat heeft invloed op houding en inwerking van de hulpen op dat moment. Ook stoppen ze met rijden en proberen zich verstaanbaar te maken of blijven op volte om instructie heen rijden- met terugpraat functie kan je zonder dat je bang bent dat je niet gehoord wordt doorgaan waar je mee bezig bent en overleggen tijdens het rijden.
Ik als instructie vind het prettig dat ik rustig kan praten en op gelijke geluidssterkte kan blijven, ik heb de neiging dat als een ander moeilijker te horen is dat ik harder terug ga praten- en da's niet handig als je door een microfoon praat, maar misschien ben ik daar de enige in

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-21 16:20 



 
Profiel   

Ik wil dit topic toch even omhoog schoppen!
Ik ben op zoek naar een instructieset met terugpraatfunctie en kwam via marktplaats op deze website uit: https://www.fthorses.nl/
Heeft iemand van jullie ervaring met Friends Through Horses? Zijn er dingen waar jullie tegenaan zijn gelopen bij de aanschaf van een instructieset die handig zijn om mee te nemen in de zoektocht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-22 07:06 



 
Profiel   

:j Onbeperkt bellen lijkt me het meest handig en goedkoop!
Erg handig, ik had een WHIS in de tijd dat onbeperkt bellen nog best duur was. Best dure dingen en alleen maar voor dat ene doel te gebruiken (als zou dat met een buitenritje ook handig kunnen zijn). Zat veel stiller omdat ik de instructrice goed kon horen. Voor haar ook rustiger dan dat blèren. En tegen elkaar kunnen praten was juist fijn want soms wil je als ruiter immers ook wel eens iets vragen, of aangeven hoe iets voelt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-22 07:52 



 
Profiel   

Ik heb zelf de WHIS met terugpraatfunctie, maar gebruik deze vrijwel nooit. Welke oortjes de klanten ook gebruiken, ik blijf veel last houden van wind in mijn oren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-22 08:38 



 
Profiel   

Meile schreef
Ik wil dit topic toch even omhoog schoppen!
Ik ben op zoek naar een instructieset met terugpraatfunctie en kwam via marktplaats op deze website uit: https://www.fthorses.nl/
Heeft iemand van jullie ervaring met Friends Through Horses? Zijn er dingen waar jullie tegenaan zijn gelopen bij de aanschaf van een instructieset die handig zijn om mee te nemen in de zoektocht?



Die setjes komen bij AliExpress vandaan.
Ik heb het setje zonder terugpraat functie en die doet het prima, inmiddels heb ik voor meerdere mensen daar gekocht.

De meeste vinden alleen de bijgeleverde microfoon niet fijn, die beugel zit niet prettig. daarvoor kan je beter een ander model zoeken, die van whis zijn wel fijn en los te koop.

Edit, terugpraatfunctie mis ik niet tijdens de les, als ik iets wil zeggen doe ik dan gewoon wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-22 10:14 



 
Profiel   

Wij hebben de Whis, en zijn daar super tevreden mee. Ja hij is niet goedkoop dat is een feit.
Maar wij hebben nog nooit problemen met de whis gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-22 10:57 



 
Profiel   

Theeglas schreef
Ik heb zelf de WHIS met terugpraatfunctie, maar gebruik deze vrijwel nooit. Welke oortjes de klanten ook gebruiken, ik blijf veel last houden van wind in mijn oren.


Ik zou ermee terug gaan, ik geef veel les met de whis en herken het absoluut niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-22 15:41 



 
Profiel   

Van de motor weet ik dat er een schuimpje om de microfoon moet zitten. Anders heb je idd heel veel wind ruis. Zelfs een stukje spons mee een snee erin die je over de microfoon schuift werkt.


Te paard geen ervaring met terugpraatfunctie. Als ik les heb moet ik m'n waffel houden en doen wat de juf zegt ^) :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-22 15:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 34 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen