Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Nette heren rijbroek. Wie heeft tips?

 
Profiel   

hoogendroog schreef
Ik vind het altijd erg lastig om een broek voor mijn man te vinden. Bijna alles is strak en heeft siliconen of nepleer, en da's nou wat 'ie niet wil. Op onderstaande link staan mogelijk een stel broeken die aan jouw eisen voldoen:
https://www.rideawaystore.com/nl-NL/Jod ... l13087.htm


De SHIRES AUBRION WALTON ziet er netjes uit. Al ben ik niet zeker van de hoge taille en van de kleur. Maar ik houd hem in gedachten. Weet iemand van wat voor materiaal die gemaakt zijn.

Ik zie er ook een paar waarbij de bandplooi precies niets doet. Zoals die van DERBY HOUSE en HYPERFORMANCE. Die hebben een bandplooi maar zitten vervolgens vanaf het dijbeen alsnog strak.

Eigenlijk moet het van de heup tot en met de knie als een normale slank model broek vallen. Van de kuit tot de enkel mag het strak zitten. Daar komen de chaps immers te zitten. Dat vind ik dus mooi aan die van EQUITHÈME en die van SHIRES.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 15:32 



 
Profiel   

Mijn vader heeft er een van pikeur en wilt geen andere meer. Ze zijn duurder in aanschaf, maar ook wel tweedehands te vinden..

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 15:40 



 
Profiel   

ik ben uiteindelijk voor de SHIRES AUBRION WALTON gegaan. bedankt voor het meedenken! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 00:37 



 
Profiel   

Hallo,

Ik zal me ook voorstellen,ik ben ook een man die paardrijd. De heren rijbroek(en),wat ik in rij zijn van Easyrider Victor full grip,die zitten en met rijden heerlijk!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-21 06:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen