Witte rijbroek zonder lelijke zak

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xtessax83

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-01-17

Witte rijbroek zonder lelijke zak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-21 15:59

De titel zegt het al.
Wie weet er een mooie witte rijbroek voor op wedstrijd waar je niet van die lelijke broekzakken doorheen ziet schijnen?

Maat 36 mits hij groot/klein valt dan 34/38 misschien ook.
Ongeveer tot 60,-
Een glitter detail is altijd leuk
Geen zwarte of grijze stiksels/naden
Zitvlak dezelfde kleur (dus niet super geel tov de witte broek of grijs)

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 16:01

Equitheme had een rijbroek die van binnen grijs was. Hierdoor schijnt hij niet door. Verder schijnen helaas alle witte broeken door, waardoor je de broekzakken zo lelijk ziet.

xtessax83

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-21 16:02

Lithya schreef:
Equitheme had een rijbroek die van binnen grijs was. Hierdoor schijnt hij niet door. Verder schijnen helaas alle witte broeken door, waardoor je de broekzakken zo lelijk ziet.


Ze zijn er ook zonder zakken :j die mogen ook aangeboden worden.
Mijn huidige heeft namelijk helemaal geen zakken maar helaas is deze aan vervanging toe en deze is niet meer te koop..

Dreamybol

Berichten: 4241
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: NL

Re: Witte rijbroek zonder lelijke zak

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 16:31

Als de zak los zit, kun je deze afknippen en afwerken, dan zit het ritsje van de zak er nog wel voor de sier, maar zie je de zak niet meer zitten.
Al denk ik ook dat het aan het materiaal van de broek ligt. Hoe dunner de stof, hoe erger het doorschijnen.

nereids

Berichten: 503
Geregistreerd: 01-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 16:33


Absolem

Berichten: 2765
Geregistreerd: 27-11-12

Re: Witte rijbroek zonder lelijke zak

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 16:56

Waarom naai je de zak niet gewoon vlak onder de rits dicht en knip je het overschot er dan niet uit? Dan heb je een fop zakje gemaakt. En ben je die plakkaat stof kwijt

xtessax83

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-21 17:19

Absolem schreef:
Waarom naai je de zak niet gewoon vlak onder de rits dicht en knip je het overschot er dan niet uit? Dan heb je een fop zakje gemaakt. En ben je die plakkaat stof kwijt


Als er niks te vinden is dan zal ik dit zeker doen :j

Een legging wil ik sowieso niet deze vind ik niet fijn. En die van kingsland lijkt wel enorm door te schijnen op die foto's :+

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 18:50

Van Flexars zijn er ook witte broeken/ieggings speciaal voor wedstrijden die niet doorschijnen en geen zakken hebben.

Friesfanaat

Berichten: 1341
Geregistreerd: 16-12-08
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 19:18

xtessax83 schreef:
Absolem schreef:
Waarom naai je de zak niet gewoon vlak onder de rits dicht en knip je het overschot er dan niet uit? Dan heb je een fop zakje gemaakt. En ben je die plakkaat stof kwijt


Als er niks te vinden is dan zal ik dit zeker doen :j

Een legging wil ik sowieso niet deze vind ik niet fijn. En die van kingsland lijkt wel enorm door te schijnen op die foto's :+


Ik heb de legging van Horsegloss. Erg fijne legging, schijnt niet door en heeft wel zakken, maar deze zie je niet :)

minouesmee

Berichten: 7424
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 16:42

Zoek je echt een rijbroek?
Donqui heeft sinds kort hele mooie witte rijleggings. Zijn alleen iets boven je budget. 76 euro.

Afbeelding
Hier vind je meer info.

xtessax83

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-21 17:28

Ik heb inmiddels een bestelling gedaan met 30% korting van epplejeck. Hierdoor was 1 duurdere broek in mijn budget. Ik wacht even af hoe die zit.

Het liefste een rijbroek of een legging met lussen voor een riem. En een zitvlak