Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 19 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Bruin springlaarzen

 
Profiel   

Ik ben weer op zoek naar bruin springlaarzen, na dat de rits van mijn De Niro zijn beide kapot gegaan.

Ik heb voetmaat 36, kuitmaat 33 en hoogt ongeweer 42/43cm. Ik kijk nu naar de volgende model:

- Ego7 Orion
- Mountain Horse Sovereign
- EQ Lusso Valente
- Busse Laval
- De Niro Tricolore blijft nog een optie, aangezien ik heb ze toch 5 jaar gehad

Hebben jullie ervaring met deze modelen, en zo ja, welke zouden jullie aanraden?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-21 07:59 



 
Profiel   

5 jaar voor tricolore vind ik wel netjes :j
Ik vind Deniro zelf wel heel fijn qua voetbed en leer voor het springen. Ego7 hoor ik goede verhalen over maar ken ik zelf niet. De busse laval heb ik gehad en zijn heel mooi maar qua leer absoluut niet te vergelijken met de 2 bovenstaande.

Succes met je keuze!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-21 09:51 



 
Profiel   

Kan je niet gewoon een nieuwe rits in je De Niro’s laten zetten? Of zijn ze in het algeheel al versleten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-21 10:03 



 
Profiel   

De Petrie Dublin is ook precies in jouw maten (36, 33, 42) te krijgen in het bruin.

https://www.rijlaarzen.nl/nl/petrie-rij ... ublin.html

Maar indien mogelijk zou ik eerst gewoon een nieuwe rits in je laarzen laten zetten. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-21 11:15 



 
Profiel   

Ik heb deniro laarzen die prima bevallen maar ook chaps van Ego die heb ik nu zowat een jaar en die blijven echt heel erg mooi en goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-21 12:19 



 
Profiel   

Ik heb 2 paar Mountain Horse laarzen. Ben er heel tevreden over, ik ben heel slecht in onderhoud maar ze blijven netjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 11:52 



 
Profiel   

annelieke92 schreef
Ik heb 2 paar Mountain Horse laarzen. Ben er heel tevreden over, ik ben heel slecht in onderhoud maar ze blijven netjes.


Welke van mountain horse heb je? Ik ben zelf namelijk ook hiervoor aan het kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 12:13 



 
Profiel   

Mijn dochter heeft de Mountain Horse Sovereign en is zeer over te spreken. De laarzen gebruikt ze met dressuur, springen, cross, buitenrijden. Kortom lekker voor all round gebruik

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 12:20 



 
Profiel   

Ik heb Kavalkade Proximus rijlaarzen. Het leer is superzacht en soepel en ze hoeven niet ingelopen te worden. Ook een fijne prijs.

https://hypostore.nl/kavalkade-proximo-rijlaarzen.html

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 12:21 



 
Profiel   

Matheno schreef
Ik heb Kavalkade Proximus rijlaarzen. Het leer is superzacht en soepel en ze hoeven niet ingelopen te worden. Ook een fijne prijs.

https://hypostore.nl/kavalkade-proximo-rijlaarzen.html

[ Afbeelding ]


Die zijn idd leuk, maat ze hebben voetmaat 36 niet :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 12:28 



 
Profiel   

rocky_1995 schreef
annelieke92 schreef
Ik heb 2 paar Mountain Horse laarzen. Ben er heel tevreden over, ik ben heel slecht in onderhoud maar ze blijven netjes.


Welke van mountain horse heb je? Ik ben zelf namelijk ook hiervoor aan het kijken.


Ik heb de sovereign high rider en de Estelle (polo).
De Estelle is mijn normale trainingslaars en heb ik ong 3,5 jaar. Leer en rits blijven goed. De sovereign denk ik ongeveer 2 jaar en geldt hetzelfde voor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 13:01 



 
Profiel   

annelieke92 schreef
rocky_1995 schreef


Welke van mountain horse heb je? Ik ben zelf namelijk ook hiervoor aan het kijken.


Ik heb de sovereign high rider en de Estelle (polo).
De Estelle is mijn normale trainingslaars en heb ik ong 3,5 jaar. Leer en rits blijven goed. De sovereign denk ik ongeveer 2 jaar en geldt hetzelfde voor.


Na de sovereign en de aurora ben ik aan het kijken. Top, dat ze lang meegaan. Zakken ze ook erg in en hoevallen ze qua kuitmaat? Echt op de maat die aangegeven staat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 13:08 



 
Profiel   

Ik heb best wat laarzen gehad ivm moeilijke kuitmaat. Oa De Niro Tricolore, Mountain Horse Sovereign, Lipica.. Maar ik vond persoonlijk de De Niro echt het fijnste! Zaten als pantoffels :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 13:45 



 
Profiel   

Matheno schreef
Ik heb Kavalkade Proximus rijlaarzen. Het leer is superzacht en soepel en ze hoeven niet ingelopen te worden. Ook een fijne prijs.

https://hypostore.nl/kavalkade-proximo-rijlaarzen.html

[ Afbeelding ]



Hoe blijft dat met die rits zo? Heb je een foto voor ons wanneer je ze aan hebt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 13:59 



 
Profiel   

Hannanas schreef
Matheno schreef
Ik heb Kavalkade Proximus rijlaarzen. Het leer is superzacht en soepel en ze hoeven niet ingelopen te worden. Ook een fijne prijs.

https://hypostore.nl/kavalkade-proximo-rijlaarzen.html

[ Afbeelding ]



Hoe blijft dat met die rits zo? Heb je een foto voor ons wanneer je ze aan hebt?


Ik begrijp je niet helemaal.
De rits heb je geen last van, en is juist super makkelijk aan te trekken.

Heb niet echt duidelijke foto's:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 14:31 



 
Profiel   

Ik bedoelde of de rits niet gaat zakken en daardoor bobbelen of dat er spanning bij de wreef op komt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 14:36 



 
Profiel   

Hannanas schreef
Ik bedoelde of de rits niet gaat zakken en daardoor bobbelen of dat er spanning bij de wreef op komt?


Nee, blijft heel netjes. Ik kan vanavond wel even een foto maken. Ik heb ze nu ongeveer een jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 14:37 



 
Profiel   

rocky_1995 schreef
Na de sovereign en de aurora ben ik aan het kijken. Top, dat ze lang meegaan. Zakken ze ook erg in en hoevallen ze qua kuitmaat? Echt op de maat die aangegeven staat?


Ze zakken iets in maar niet heel erg. Ik heb ze gewoon met de bijgeleverde laarzenspanners staan.
Kuitmaat klopt wel naar mijn idee. Ik heb door een blessure en operatie bijna 2cm kuitverschil maar door het elastiek zitten ze aan beide benen goed en kom ik weg met een 'standaard laars' ipv maatwerk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 21:29 



 
Profiel   

Ik verplaats dit topic naar [RUI] Ruiter :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 14:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 19 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen