Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Westernlaars in ‘engelse’ beugels?

 
Profiel   

Misschien een beetje een gekke vraag, maar ik vroeg me af of je met een westernlaars veilig in een normale engelse beugel kan rijden.

Ik ben al een tijdje opzoek naar comfortabele schoenen die ik bij redelijk weer op stal kan dragen en waar ik in een luie bui ook mee kan rijden.

Ik weet natuurlijk dat dat past, maar ik ben specifiek benieuwd naar de veiligheid, aangezien deze laarzen niet voor engels rijden zijn gemaakt.
Als jong meisje ben ik na een val aan de beugels blijven haken, dus ik ben met beugels wat voorzichtiger geworden. (Ik rij met veiligheid beugels)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 21:15 



 
Profiel   

Als ze maar niet te breed zijn en er een goede zool met hak onder zit. Die laarzen weten niet of ze Engels of Western rijden toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 21:20 



 
Profiel   

Bij mijn beugels (Sprenger Kwik Out) kan dat makkelijk :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 21:46 



 
Profiel   

Waarom niet? Ik rijd met alles waar een hakje onder zit (zoals gewone mest-boots zeg maar) en kan prima(met Kwik-out beugels). Zolang er een hakje onder zit is het goed(Is mij verteld. ) Daarnaast kun je overwegen kappen aan je beugels te zetten, dat heb ik momenteel bij mij haflinger die ingereden word en voel je niks van, is toch een stuk veiliger als je angst groot is.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 21:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen