Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 39 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Welk rijjasje mooi bij stevig bovenlichaam?

 
Profiel   

Je zit toch niet op je kruis maar op je billen neem ik aan? Ze verkopen het ook gewoon in ruitsportzaken als wedstrijdshirt https://www.ej.nl/ruiter/wedstrijd/show ... orId=10069
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 10:31 



 
Profiel   

Er zal toch zeker wel een beschermend flapje zitten neem ik aan? Anders komt ook bij normaal gebruik je velletje er tussen. Inlegkruisje in je onderbroek doet ook wonderen. Waar een wil is is een weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 10:32 



 
Profiel   

Spenk schreef
Je zit toch niet op je kruis maar op je billen neem ik aan? Ze verkopen het ook gewoon in ruitsportzaken als wedstrijdshirt https://www.ej.nl/ruiter/wedstrijd/show ... orId=10069

Die zijn niet corrigerend. Vallen veel te los. Die corrigerende bodies zitten wel echt goed strak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 10:33 



 
Profiel   

Ik heb al last als ik met een spijkerbroek rij waarbij de naden in het kruis elkaar kruisen en dus dik zijn. Ik wil niet weten hoe dat met een gewone body is. Maar als het er voor gemaakt is zal het wel werken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 10:34 



 
Profiel   

Absolem schreef
Spenk schreef
Je zit toch niet op je kruis maar op je billen neem ik aan? Ze verkopen het ook gewoon in ruitsportzaken als wedstrijdshirt https://www.ej.nl/ruiter/wedstrijd/show ... orId=10069

Die zijn niet corrigerend. Vallen veel te los. Die corrigerende bodies zitten wel echt goed strak.

Nee dat snap ik maar om aan te geven dan knoopjes niet zo zijn dat je daar op zit en je zelfkapot rijdt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 10:35 



 
Profiel   

Spenk schreef
Absolem schreef

Die zijn niet corrigerend. Vallen veel te los. Die corrigerende bodies zitten wel echt goed strak.

Nee dat snap ik maar om aan te geven dan knoopjes niet zo zijn dat je daar op zit en je zelfkapot rijdt.



Oh zo ja :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 10:36 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]

Ik heb er 1 van Lotus Romeo, valt ook wat langer aan de voorkant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 10:54 



 
Profiel   

Die valt mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 11:24 



 
Profiel   

Nimber schreef
[ [url=m/DuHmdO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Xjb4MB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb er 1 van Lotus Romeo, valt ook wat langer aan de voorkant.


Dit bedoel ik inderdaad. Heel mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 15:26 



 
Profiel   

Ik ben er ook erg blij mee, hiervoor had ik een Kentucky van 100 jaar oud, ik wilde wel iets zwarts maar meer bling.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 18:14 



 
Profiel   

roosje78 schreef
Absolem schreef
Qua corrigerend ondergoed heb je ook van die hele bodies die een knoop/haak stukje bij je kruis hebben zodat je wel kunt plassen enz. Dan heb je dus op je lichaam geen vervelende naden die ergens drukken en/of aftekenen . Koop daarbij een mooie extra hoge wedstrijd broek en dan is je buik al een heel stuk verborgen.


Zou dit niet zeer doen met rijden?


Is maar voor 15 min toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 12:20 



 
Profiel   

Ik heb ook de Pikeur Diana, vind ze veelal ook veel mooier staan dan die korte modellen :j
Niet de beste foto dit, en ik moet eigenlijk ook een maatje groter (ook iets met 5 jaar pauze met baby ed :+ )
Die van Lotus Romeo hierboven staat ook erg mooi!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 12:46 



 
Profiel   

Romeo2007 schreef
Een dreigende slip zit niet lekker als je rijdt en zeker niet op wedstrijd. Ook al heb je een buikje dan mag je toch ook wel lekkere kleding dragen? :)



Nee ik word idd ook niet graag bedreigd door m’n slip ook niet wanneer ik er naast sta, trouwens :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 13:25 



 
Profiel   

Marie111 schreef
roosje78 schreef

Zou dit niet zeer doen met rijden?


Is maar voor 15 min toch?


Ga jij tussen het inrijden en de proeven door nog even naar de wc om dat vast te maken dan?

Ik zou dat niet aan kunnen doen, dan weet ik zeker dat het open ligt. Een naad op de verkeerde plek ks als vervelend, laat staan knoopjes :') en nee, ik zit niet op mijn kruis,maar die knoopjes zitten bij mij altijd verder naar achteren. Ook al zit je netjes op zitbeenknobbels, dan zit je alsnog op die knoopjes. Zal misschien aan de pasvorm en lichaamsbouw liggen, maar je hoort ook weer niet zover achterover te zitten.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 17:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 39 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen