draag je je sokken over of onder je broekspijpen?
over 66%  66%  [ 468 ]
onder 18%  18%  [ 130 ]
varieert 10%  10%  [ 72 ]
één paar onder onder en één paar over 2%  2%  [ 16 ]
anders... 0%  0%  [ 4 ]
sokken zijn een illusie 1%  1%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 699

Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 4 [ 89 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Plaats een nieuw onderwerp

Sokken over of onder je broekspijpen?

 
Profiel   

Ik heb altijd alles in mijn been staan. Dat klittenband was niet erger als de naden of sokken. Bij normale sokken is het nog erger, bij de paardebsokken wat minder omdat die hoger en wat minder strak zitten bovenaan. Maar ook met normale broeken, enkelsokjes en noem maar op. Alles staat in mijn been of voet :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 09:46 



 
Profiel   

Oja dat klittenband.. Brr..
Al heb ik ook een nieuwere rijbroek met 'elastiek', daar heb ik een split in moeten laten maken door mijn moeder want mijn voet pastte er eigenlijk niet doorheen := wel lekker warme broek.

Maarja ik rij sinds ik mijn eigen paard heb eigenlijk alleen nog in spijkerbroeken, soms met legging eronder #ice queen

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 13:17 



 
Profiel   

Altijd over, maar nu ben ik wel benieuwd wat het verschil is met onder :P
Ga dat de volgende les eens een keertje testen.

Ik reed vroeger ook altijd met broeken met klittenband! Als ik had geweten dat je sokken onder je rijbroek dragen je de pijn kon besparen had ik dit jaren geleden al getest :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 15:15 



 
Profiel   

Ik heb altijd 2 paar sokken aan, ook in de zomer. Ben niet anders gewend en bij mijn vorige laarzen kreeg ik gek genoeg ook drukplekken op m'n enkel als ik maar 1 paar sokken aan had. Met 2 paar had ik nergens last van.

Ik heb dus 1 paar gewone sokken aan onder mijn rijbroek en 1 paar paardrijdsokken erover.

Ik loop met deze outfit ook gerust 3 uur met mijn hond en heb nooit last van afdrukken of schuurplekken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 15:29 



 
Profiel   

er onder. Als je niet zo groot bent en je hebt nog lage stalschoenen aan, maakt de sokken over je broek je kleiner.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 15:49 



 
Profiel   

Flower033 schreef
er onder. Als je niet zo groot bent en je hebt nog lage stalschoenen aan, maakt de sokken over je broek je kleiner.

Je blijft even lang hoor. :+
Ik heb me neer gelegd bij mijn lengte. Als ik met de paarden bezig ben prefereer ik praktisch boven modieus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 16:00 



 
Profiel   

LOL,
ik vind onder mijn broek ook gewoon lekkerder zitten

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 16:19 



 
Profiel   

Ik draag ze altijd over :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 19:50 



 
Profiel   

woodyloverxx schreef
Altijd over, maar nu ben ik wel benieuwd wat het verschil is met onder :P
Ga dat de volgende les eens een keertje testen.

Ik reed vroeger ook altijd met broeken met klittenband! Als ik had geweten dat je sokken onder je rijbroek dragen je de pijn kon besparen had ik dit jaren geleden al getest :=


Update: ik heb zaterdag met men sokken onder men rijbroek gereden en ik merkte eerst niet zo heel veel verschil. Mijn broek zat in men laarzen wel losser. Na het rijden stond men broek eens niet in men benen, wel men sokken :+ en dat was een heel grappig zicht aangezien ik ruitjessokken aanhad :+

Geen idee of ik in de toekomst de sokken nog onder men broek ga doen, merkte niet zo heel veel verschil

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 14:49 



 
Profiel   

Ayasha schreef
Flower033 schreef
er onder. Als je niet zo groot bent en je hebt nog lage stalschoenen aan, maakt de sokken over je broek je kleiner.

Je blijft even lang hoor. :+



En toen waren we weer een ilusie armer :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 21:57 



 
Profiel   

Neon schreef
Ayasha schreef
Je blijft even lang hoor. :+



En toen waren we weer een ilusie armer :+

:(:) Klein zijn is leuk! Je moet niet groter willen zijn. :n Ik hoef me nooit te bukken bij lage plafonds en als mijn man zijn hoofd stoot en zegt "kijk uit dat je je hoo.. Laat maar." dan kan ik alleen maar grijnzen. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-21 12:15 



 
Profiel   

vroeger, nog met de rijbroeken met klittenband aan de onderkant, droeg ik altijd lange sokken over mn rijbroek, dan zaten de leren rijlaarzen fijner en gingen ook makkelijker aan. Leuk van de lange sokken met ruiten die niet echt afkleden of zo haha. Nu heb ik zo'n rijbroek met zo'n dichte elastische onderkant en leren chaps, en nu draag ik mn sokken liever onder mn rijbroek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 20:03 



 
Profiel   

Toen ik nog rijbroeken droeg, had ik mijn sokken er altijd over. Nu heb ik nog 1 rijbroek die ik af en toe draag, dan ook er over. Meestal rijd ik echter met spijkerbroek en daar gaan mijn sokken altijd onder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 20:13 



 
Profiel   

Er gaat hier een wereld voor me open, haha

Hier over en onder, over als ik paardrijsokken aan heb, er onder als ik normale sokken aan heb.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 20:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 4 [ 89 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen