Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Winterjas

 
Profiel   

Op zoek naar een warme waterdichte lange winterjas. Welke hebben jullie? Is QHP Linde bijvoorbeeld een fijne jas? Iemand die deze al heeft?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 18:27 



 
Profiel   

https://www.horze.nl/winter-paardrijjas ... 33353.html

Deze heb ik horze brooke al voor het derde jaar aan een nu.Niet zo waterdicht als een regenjas maar wel heel goed en lang waterafstotend.Lekker warm en blijft mooi.Vuil makkelijk af te vegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 18:47 



 
Profiel   

Ik heb een parka van Mountain Horse. Deze is waterafstotend, winddicht en super lekker warm! Ook zitten er knopen op die je open kunt klikken voor het rijden. Ben daar super blij mee, maar hiervoor had ik een jas van de zeeman en die voldeed ook prima

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 19:58 



 
Profiel   

Volg. Ook ik ben al en tijdje op zoek maar heb heel wat ruitermerken gepast en zijn het allemaal niet. Slechte rits, niet warm, niet waterdicht, niet getailleerd, niet zwart, duur.

En nu denk ik dat ik voor een jas van de welkoop ga, want tot nu toe zaten die het lekkerst met passen en voldoen ze aan de eisen.

Dus misschien welkoop?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 20:13 



 
Profiel   

Goedkoop is ie niet maar wat een plezier heb ik van deze jas gehad afgelopen winter met die sneeuw en vorst; ik heb een lange donsjas van Moscow, ik ben lang en hij komt bij mij tot in m’n knie holtes. Goede 2 wegs rits dus kan er gewoon mee rijden. Lekkere warme capuchon met teddy voering en waterafstotend. Als deze op is koop is er weer zo 1 :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 20:21 



 
Profiel   

Wat Pallatin zegt. Voor mij niets anders meer dan een lange donsjas van Moscow. Echt nog nooit koud in gehad (en ik ben een koukleum)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 20:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen