Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen met Kingsley laarzen

 
Profiel   

Hi :) ,

Volgens mij is er voor dit merk specifiek nog geen topic geopend over de ervaringen met de laarzen.
Her en der in het 'show' je laarzen topic zie ik wel wat foto's voorbij komen maar nog erg weinig feedback over hoe de kwaliteit en de pasvorm is over een wat langere tijd.

Zijn er bokker met ervaring? En tuurlijk ben ik ook benieuwd naar foto's :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 09:04 



 
Profiel   

Ik heb 2 paar en ben heel tevreden. Zitten vanaf dag 1 heerlijk. Heb het eerste paar nu een jaar en gebruik ze ca 3 x pw en zijn nog prachtig

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 09:34 



 
Profiel   

A_nouk schreef
Hi :) ,

Volgens mij is er voor dit merk specifiek nog geen topic geopend over de ervaringen met de laarzen.
Her en der in het 'show' je laarzen topic zie ik wel wat foto's voorbij komen maar nog erg weinig feedback over hoe de kwaliteit en de pasvorm is over een wat langere tijd.

Zijn er bokker met ervaring? En tuurlijk ben ik ook benieuwd naar foto's :j


Het is al even stil in dit topic maar toevallig heb ik laatst voor het eerst Kingsley laarzen gekocht. Ik ben erg te spreken over de prijs/kwaliteit verhouding. En met mijn rare benen is het echt heel bijzonder dat ik in een "standaard" maat pas (38 voet, 39 kuit, hoogte 46+). Heb de laarzen kwa kleurtjes en printjes helemaal zelf kunnen "ontwerpen" wat de ervaring toch wat specialer maakte :D Ik zal hieronder wat foto's toevoegen. Dit is het model Aspen Special 02.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 10:39 



 
Profiel   

Ik heb deze nu ruim 2 jaar en ben er nog steeds heel blij mee <3
[ img ]

In principe gebruik ik ze alleen met wedstrijden en de week voor ik wedstrijd heb trek ik ze weer aan om er weer aan te wennen
[ img ]

Het inlopen vond ik wel pijnlijk :=
Maar het was het waard

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 11:31 



 
Profiel   

<3 Mooi !

Mijne waren binnen gekomen maar helaas veel te groot dus zijn weer terug om aangepast te worden.
Waren voor half maatwerk gegaan maar dat paste dus helaas niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 14:50 



 
Profiel   

A_nouk schreef
<3 Mooi !

Mijne waren binnen gekomen maar helaas veel te groot dus zijn weer terug om aangepast te worden.
Waren voor half maatwerk gegaan maar dat paste dus helaas niet.


Ohh wat jammer! :( Heeft niemand dar voor je opgemeten bij een dealer? Zelf voor mijn niet maatwerk laarzen moest ik komen meten..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 15:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen