Ervaringen met Kingsley laarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Ervaringen met Kingsley laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-21 10:04

Hi :) ,

Volgens mij is er voor dit merk specifiek nog geen topic geopend over de ervaringen met de laarzen.
Her en der in het 'show' je laarzen topic zie ik wel wat foto's voorbij komen maar nog erg weinig feedback over hoe de kwaliteit en de pasvorm is over een wat langere tijd.

Zijn er bokker met ervaring? En tuurlijk ben ik ook benieuwd naar foto's :j

Daatje
Berichten: 710
Geregistreerd: 29-12-02
Woonplaats: Alkmaar

Re: Ervaringen met Kingsley laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-21 10:34

Ik heb 2 paar en ben heel tevreden. Zitten vanaf dag 1 heerlijk. Heb het eerste paar nu een jaar en gebruik ze ca 3 x pw en zijn nog prachtig

AngeloJackie
Berichten: 6
Geregistreerd: 20-11-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 11:39

A_nouk schreef:
Hi :) ,

Volgens mij is er voor dit merk specifiek nog geen topic geopend over de ervaringen met de laarzen.
Her en der in het 'show' je laarzen topic zie ik wel wat foto's voorbij komen maar nog erg weinig feedback over hoe de kwaliteit en de pasvorm is over een wat langere tijd.

Zijn er bokker met ervaring? En tuurlijk ben ik ook benieuwd naar foto's :j


Het is al even stil in dit topic maar toevallig heb ik laatst voor het eerst Kingsley laarzen gekocht. Ik ben erg te spreken over de prijs/kwaliteit verhouding. En met mijn rare benen is het echt heel bijzonder dat ik in een "standaard" maat pas (38 voet, 39 kuit, hoogte 46+). Heb de laarzen kwa kleurtjes en printjes helemaal zelf kunnen "ontwerpen" wat de ervaring toch wat specialer maakte :D Ik zal hieronder wat foto's toevoegen. Dit is het model Aspen Special 02.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

josewoos

Berichten: 4809
Geregistreerd: 30-01-08

Re: Ervaringen met Kingsley laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 12:31

Ik heb deze nu ruim 2 jaar en ben er nog steeds heel blij mee <3
Afbeelding

In principe gebruik ik ze alleen met wedstrijden en de week voor ik wedstrijd heb trek ik ze weer aan om er weer aan te wennen
Afbeelding

Het inlopen vond ik wel pijnlijk :=
Maar het was het waard

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-22 15:50

<3 Mooi !

Mijne waren binnen gekomen maar helaas veel te groot dus zijn weer terug om aangepast te worden.
Waren voor half maatwerk gegaan maar dat paste dus helaas niet.

AngeloJackie
Berichten: 6
Geregistreerd: 20-11-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 16:15

A_nouk schreef:
<3 Mooi !

Mijne waren binnen gekomen maar helaas veel te groot dus zijn weer terug om aangepast te worden.
Waren voor half maatwerk gegaan maar dat paste dus helaas niet.


Ohh wat jammer! :( Heeft niemand dar voor je opgemeten bij een dealer? Zelf voor mijn niet maatwerk laarzen moest ik komen meten..