Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

bruine chaps voor korte stevige kuiten

 
Profiel   

Ik heb sindskort een nieuw zadel een bruine. Nu heb ik zwarte petrie laarzen, en opzich vind ik dat voor nu prima, echter zater de laarzen te strak en heb ik ze aan laten passen. Echter heb ik nu het probleem dat mijn hak omhoog komt..

Aangezien ik echt geen standaard maat heb, kleine voet, stevige kort kuiten.. Dacht ik ik ga voor bruine chaps. Al zal dat ook wel een zoektocht zijn. Heb toevalig chaps van Declathon maar zijn ook zwart maar mag je niet mee op wedstrijd (geen leer)

Nu vroeg ik mij af welke merken jullie ervaring hebben met bruine chaps voor korte benen en stevige kuiten. Er mag wel iets van elastisch inzitten.

tips voor mijn laarzen en hak die omhoog komen mogen ook gegeven worden.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 14:07 



 
Profiel   

Fuller Fillies Ali Gaiter is dan je vriend. Fijne chaps alleen wat lastig aan te komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 14:15 



 
Profiel   

Ariat Concords zijn in het bruin (licht en donker) en in veel verschillende kuitmaten te krijgen. Ook verschillende hoogtes.

Ik heb ook kleine maat en behoorlijke kuiten, maar vanwege de elasticiteit kan ik daar gewoon van in de 'regular' (gaat tot x-large volgens mij). Niet goedkoop, maar ze blijven wel lang mooi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 15:40 



 
Profiel   

Fuller Fillies Everyday Gaiter (is dat dezelfde als Hoppit?) zijn idd heel fijn, in breedte en lengtemaat te krijgen. AmazoneXL had ze, maar niet meer. Geen idee of en waar ze dan nog wel te krijgen zijn....

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 15:48 



 
Profiel   

plutolover schreef
Ik heb sindskort een nieuw zadel een bruine. Nu heb ik zwarte petrie laarzen, en opzich vind ik dat voor nu prima, echter zater de laarzen te strak en heb ik ze aan laten passen. Echter heb ik nu het probleem dat mijn hak omhoog komt..

Aangezien ik echt geen standaard maat heb, kleine voet, stevige kort kuiten.. Dacht ik ik ga voor bruine chaps. Al zal dat ook wel een zoektocht zijn. Heb toevalig chaps van Declathon maar zijn ook zwart maar mag je niet mee op wedstrijd (geen leer)

Nu vroeg ik mij af welke merken jullie ervaring hebben met bruine chaps voor korte benen en stevige kuiten. Er mag wel iets van elastisch inzitten.

tips voor mijn laarzen en hak die omhoog komen mogen ook gegeven worden.



Ik heb bruine decathlon chaps.
Ik zal even naar de maat kijken. Zijn mij te groot.

Waarom zou je er niet mee mogen starten? Vroeger altijd gedaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 20:52 



 
Profiel   

Saaams schreef
plutolover schreef
Ik heb sindskort een nieuw zadel een bruine. Nu heb ik zwarte petrie laarzen, en opzich vind ik dat voor nu prima, echter zater de laarzen te strak en heb ik ze aan laten passen. Echter heb ik nu het probleem dat mijn hak omhoog komt..

Aangezien ik echt geen standaard maat heb, kleine voet, stevige kort kuiten.. Dacht ik ik ga voor bruine chaps. Al zal dat ook wel een zoektocht zijn. Heb toevalig chaps van Declathon maar zijn ook zwart maar mag je niet mee op wedstrijd (geen leer)

Nu vroeg ik mij af welke merken jullie ervaring hebben met bruine chaps voor korte benen en stevige kuiten. Er mag wel iets van elastisch inzitten.

tips voor mijn laarzen en hak die omhoog komen mogen ook gegeven worden.



Ik heb bruine decathlon chaps.
Ik zal even naar de maat kijken. Zijn mij te groot.

Waarom zou je er niet mee mogen starten? Vroeger altijd gedaan


Omdat chaps van leer moeten zijn en die van decllathon die ik pas zijn niet van leer. Heb namelijk wel zwarte

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 21:25 



 
Profiel   

een paar rijlaarzen of jodphurlaarsjes in combinatie met gelijkkleurige, gladleren/gladde kunstleren chaps.
Met name dus glad, niet de suede zoals vroeger met die franjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 21:27 



 
Profiel   

Weet iemand hier toevallig waar je het beste Fuller Fillies kunt kopen? Ik had hele fijne laarzen en wil graag nog een extra paar aanschaffen. Voor brede kuiten vindt ik het echt een supermerk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 21:28 



 
Profiel   

plutolover schreef
Omdat chaps van leer moeten zijn en die van decllathon die ik pas zijn niet van leer. Heb namelijk wel zwarte


Theoretisch gezien heb je compleet gelijk! Maar in de praktijk werkt het wel ietsjes anders is mijn ervaring. Als je chaps een leatherlook hebben dan is er geen enkele jury die komt controleren of ze wel 100% echt leer zijn.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-21 01:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen