Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 3 [ 71 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

We are pomme ervaringen

 
Profiel   

Iemand ervaring met het merk “We are pomme”? Ik vind de broeken prachtig maar ik vind weinig reviews terug.
Iemand die al iets heeft van dit merk? <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 10:50 



 
Profiel   

Ik heb meerdere producten. Vind de broeken erg fijn, baselayer ook maar wel wat dun. Jasje wat ik heb is heerlijk en muts ook!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 11:56 



 
Profiel   

Ik ben ook benieuwd naar deze broeken. Hoe is het elastiek in de taille van de leggings? Zijn deze een beetje vergelijkbaar met die van kingsland? Zit de naad bij je kruis ook niet in de weg?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 12:46 



 
Profiel   

Ken Kingsland totaal niet, dus geen idee, maar ik ben enorm fan van de leggings, heb er inmiddels vier. Plus de dikke jas, die heerlijk warm zit bij mijn opleidingsdagen (lange dagen in de bak staan deze tijd van het jaar).

Niemand kent die merk nog in NL, volgens mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 13:22 



 
Profiel   

Ik heb volgens mij 4 leggings van dit merk. Ze zitten prima, de silliconen grip vind ik niet enorm plakken

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 20:18 



 
Profiel   

Ik heb via hun Instagram actie een winterjas gewonnen en dat is echt een hele fijne jas. Heerlijk warm en ook leuk voor gewoon dagelijks gebruik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 20:33 



 
Profiel   

HAR -> RUI

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 20:57 



 
Profiel   

@edkingenzo heeft ervaring met deze broeken :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-21 16:07 



 
Profiel   

Ik geef dit topic even een schopje. Kwam dit merk gister tegen op insta en ziet er erg leuk uit dus ik wilde nog wat bestellen met de black friday sale. Nou staat er bij de shirtjes en vesten niks van een maattabel of welke maat de modellen dragen. Aangezien de broeken van 36 (S) naar 40 (M) springen en ik daar precies tussen in zit twijfel ik een beetje welke maat ik dan moet kiezen. Heeft iemand toevallig shirts van dit merk die mij kan vertellen hoe de maten zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 12:29 



 
Profiel   

Precies hetzelfde verhaal hier en ik heb gekozen om maat S te bestellen. Ben benieuwd. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 20:16 



 
Profiel   

Ik had ze via insta gevraagd of er ergens een maattabel was. Die is er dus inderdaad niet maar ze raadden mij aan om met maat 38 voor een M te gaan. Ik heb de bordeaux rode en de lichtgrijze soft zip gekocht, ben heel benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 21:44 



 
Profiel   

Hoi, ik heb de rijleggings en de dikke winterjas, allen in maat S. Zit prima voor mij. Ik ben 1, 65 en slank gebouwd. Ik draag alles in S over het algemmen, dus zou qua shirts bij We Are Pomme ook zeker in maatje S bestellen.

Bij de Black Friday was overigens maat S steeds niet te krijgen bij dit merk. Dat vond ik wel irritant, gezien de 30% korting. Had nog wat kleurtjes, die ik ook wilde hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 14:05 



 
Profiel   

Vanavond is mijn rijbroek en shirtje binnen gekomen en het zit echt heerlijk <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 21:33 



 
Profiel   

Mijn shirtjes zijn ook binnen! Ik vind ze lekker zitten inderdaad. Blij dat ik voor een M gekozen heb, alhoewel de mouwen wel wat ruim zijn bij mijn bovenarmen. Weet niet wat ik van die extra lange mouwen voor je handen vind. Verder vind ik het wel hele mooie shirtjes van een fijn stofje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 21:52 



 
Profiel   

Even een schopje..
Blijven de broeken mooi in gebruik?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-22 12:07 



 
Profiel   

Bij mij wel. Ik ben echt superblij met die broeken......

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-22 17:04 



 
Profiel   

Dat is goed om te horen! Ik heb inmiddels besteld.
Hoe lang duurde het voor jullie de bestelling binnen hadden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-22 19:38 



 
Profiel   

Ik heb ook de Nellie broek besteld vrijdag, wilde nog een mooie grijze dus ben heel benieuwd als die binnen is. Geen idee wat de levertijd helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-22 09:02 



 
Profiel   

Capriootje schreef
Ik heb ook de Nellie broek besteld vrijdag, wilde nog een mooie grijze dus ben heel benieuwd als die binnen is. Geen idee wat de levertijd helaas.


oooh die broek vind ik ook zo mooi. ik twijfel alleen erg over welke maat ik nodig heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-22 09:08 



 
Profiel   

Meestal tussen de één à twee weken heb ik ze binnen gekregen, destijds.

Ik heb er drie (navy, grijs en de rooie, de Sandy is dat), maar ik wil nog de zwarte en de groene :D . Maar maat S is nooit op voorraad meer, heel irritant -O- .

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-22 09:35 



 
Profiel   

Gelukje dat ik een M heb ;)
Oke ik ga mn geduld aanspreken… heb ook vrijdag besteld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-22 10:12 



 
Profiel   

Ik heb ook M besteld. Normaal maat 38/40. Hoop dat het mooi past maar blijft toch een beetje een gok. Maar de prijs was wel leuk nu met de korting om het te proberen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-22 12:09 



 
Profiel   

Ben benieuwd hoe jullie ze vinden :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-22 12:19 



 
Profiel   

xx_Irisje schreef
Gelukje dat ik een M heb ;)
Oke ik ga mn geduld aanspreken… heb ook vrijdag besteld.


Krijg net een mailtje dat het morgen bezorgd zal worden. Hopelijk jouwe ook :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-22 15:40 



 
Profiel   

Ik heb een mailtje dat mn order compleet is, nog even afwachten dus denk ik!

Ben benieuwd naar jouw order.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-22 18:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 3 [ 71 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen