Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Welke rijbroeken raden jullie aan?

 
Profiel   

Hoi,

Ik hoop dat ik het hier goed heb geplaatst, ben al lang niet meer actief geweest met dingen plaatsen..

al een tijdje ben ik op zoek naar een nieuwe rijbroek.
Ik zoek een mooie rijbroek met volledige siliconen/grip zitvlak. Ik ben 1,69 met lange, slanke benen en wil graag dat hij helemaal mooi aansluit, stretchy en comfortabel zit.

Ik zou dit graag vinden onder een prijs van €75, iets wat blijkbaar nog wel moeilijk is :+

Hebben jullie de gouden tip, aanraders?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 20:33 



 
Profiel   

Ik ben erg fan van maximillian equestrian broeken, heb zelf de sculpt legging (zonder grip) maar ze hebben genoeg varianten met grip & binnen jouw budget.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 21:13 



 
Profiel   

https://www.donquiequine.nl :j

Super stretchy en nu ook nog een leuke Black Friday deal op de rijleggings.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 21:17 



 
Profiel   

PS of sweden zoe of karen

Bij thehorselet nu in de sale

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 21:18 



 
Profiel   

Ik ben zelf 173cm met ook lange slanke benen en ben echt helemaal fan geworden van de Montar broeken. Wel iets boven budget, maar met goed zoeken ook wel met korting te krijgen. Kwaliteit is top en de pasvorm is bij mij ook perfect.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 21:55 



 
Profiel   

Bedankt voor jullie tips!

Wat ik vaak heb is dat ze bij mijn knieën losser zitten of dat ze aan de korte kant zijn en dat vind ik vervelend. Ik zal vast niet de enige zijn :o

Minouesmee, dat is precies wat ik mooi vind en een legging zit vaak al aansluitender, dankjewel!
Helaas niet meer in mijn maat enkel de groene.. Maar ik houd het in de gaten, zien er goed uit.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 22:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen