Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 58 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Raden jullie deze laars aan?

 
Profiel   

Sodeletuut schreef
Ik zou echt voor deze gaan: https://www.scapino.nl/dunlop-blizzard- ... oxEALw_wcB

Kosten 40 euro, zijn ontzettend warm (tot -15 graden) en ik ben een mega koukleum, heel makkelijk aan- en uittrekken omdat de kuit wijd genoeg is. 100% waterdicht en betaalbaar.


Deze zien er inderdaad heel goed uit. Ik denk dat ik voor deze ga! Kan het ook met dikke sokken/2 paar?


als ze niet makkelijk genoeg aan gaan, worden het snowboots denk ik.
Na alle slechte reacties over de laars die ik had gevonden, word het hem zeker niet :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-21 20:13 



 
Profiel   

mars_mellow schreef
Sodeletuut schreef
Ik zou echt voor deze gaan: https://www.scapino.nl/dunlop-blizzard- ... oxEALw_wcB

Kosten 40 euro, zijn ontzettend warm (tot -15 graden) en ik ben een mega koukleum, heel makkelijk aan- en uittrekken omdat de kuit wijd genoeg is. 100% waterdicht en betaalbaar.


Deze zien er inderdaad heel goed uit. Ik denk dat ik voor deze ga! Kan het ook met dikke sokken/2 paar?


als ze niet makkelijk genoeg aan gaan, worden het snowboots denk ik.
Na alle slechte reacties over de laars die ik had gevonden, word het hem zeker niet :j

Ja, ik heb ze zelf 1 maatje groter gekocht zodat ik lekker dubbele sokken erin aan kan doen. Maar ik weet bijna zeker dat je er blij mee zal zijn! En anders kan je altijd even gaan passen want ze verkopen ze in veel winkels zoals Welkoop/Boerenbond!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-21 08:42 



 
Profiel   

DIe EJ laarzen, maar dan van een ander merk heb ik wel gehad. De voeten blijven ijsklompjes. Dus ze zijn zeker niet warm. De genoemde Dunlop laarzen zijn veel warmer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-21 11:13 



 
Profiel   

mars_mellow schreef
snorkel1986 schreef
Nee maar vermoed dat ze gewoon passen gezien ze niet aansluitend zijn


ja oke, bedankt. Dat wordt hem helaas niet omdat ik nog voorzichtig wil doen met het aan en uit trekken, maar alsnog bedankt! :)

Je gaat geen laarzen vinden die tot halfweg je kuit waterdicht zijn met klittenband of een ritssluiting. Dergelijke sluitingen zijn nl niet waterdicht te maken, wel spatwaterdicht zoals met jassen maar niet voor in de modder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-21 11:38 



 
Profiel   

Ayasha schreef
ja oke, bedankt. Dat wordt hem helaas niet omdat ik nog voorzichtig wil doen met het aan en uit trekken, maar alsnog bedankt! :)

Je gaat geen laarzen vinden die tot halfweg je kuit waterdicht zijn met klittenband of een ritssluiting. Dergelijke sluitingen zijn nl niet waterdicht te maken, wel spatwaterdicht zoals met jassen maar niet voor in de modder.[/quote]

nee inderdaad, weet ik

haha!! wat gebeurt hier met die quotes :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-21 11:54 



 
Profiel   

https://www.scapino.nl/dunlop-blizzard- ... 5300100460

Ik vraag me af of deze lang en hoog genoeg zullen zijn...
huh, hoe voeg ik een filmpje toe?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-21 19:27 



 

prugelpiet schreef
Wil je er mee rijden? Dan absoluut niet. Je zal niet de eerste, en zeker niet de laatste zijn die met zulk soort laarzen van zn paard gaat en blijft hangen. Het is me zelf overkomen vroeger, en het is niet lollig :D

Ik heb ze verboden toen ik nog manegelessen gaf. Mee lopen prima, maar je komt er niet mee op een paard bij mij in de les.


Ik heb nergens last van met deze laarzen. Gwn in 12.5 beugels. Ik rijd dan ook meestal op m'n tenen. Dus blijven hangen is sws minimaal maar rijd ook gerust op gympen, zonder cap etc (op m'n eigen paard op privé terrein dus eigen verantwoordelijkheid). Gelukkig doet mijn paard geen gekke dingem

Zijn oprecht lekker waren laarzen. En heb zelf nog geen natte voeten gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-21 19:41 



 
Profiel   

Marije_1997 schreef
prugelpiet schreef
Wil je er mee rijden? Dan absoluut niet. Je zal niet de eerste, en zeker niet de laatste zijn die met zulk soort laarzen van zn paard gaat en blijft hangen. Het is me zelf overkomen vroeger, en het is niet lollig :D

Ik heb ze verboden toen ik nog manegelessen gaf. Mee lopen prima, maar je komt er niet mee op een paard bij mij in de les.


Ik heb nergens last van met deze laarzen. Gwn in 12.5 beugels. Ik rijd dan ook meestal op m'n tenen. Dus blijven hangen is sws minimaal maar rijd ook gerust op gympen, zonder cap etc (op m'n eigen paard op privé terrein dus eigen verantwoordelijkheid). Gelukkig doet mijn paard geen gekke dingem

Zijn oprecht lekker waren laarzen. En heb zelf nog geen natte voeten gehad.

Ik heb er ook al mee gereden en ook nooit problemen gehad. Inderdaad voet niet te ver in de beugel steken maar als je dat met jodphurs doet blijf je ook hangen. (weet ik uit ervaring van toen ik 9 was :+ Sinds heb ik mezelf snel geleerd om dat dus niet te doen. :+) De laarzen zijn bedoelt om ook mee te kunnen rijden en dat kan gewoon. Enige nadeel vond ik de dikke zool waardoor mijn beugels niet meer de juiste lengte hadden. _O-
Maar IMO is de rest niet perse nodig om er bij te vermelden.

ze zijn inderdaad warm (heb de lage versie nu) maar voor kuitdiepe smurrie gaan ze je niet droog houden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-21 12:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 58 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen