Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

warme bomberjack

 
Profiel   

Na de leggings, nu de jas. Wat is nu een fijne warme bomberjack?

Ik heb eentje gehad van HV polo die me jaren goed dienst gedaan heeft maar helaas inmiddels toch echt versleten is en bovendien is nu ook de rits stuk gegaan. Als ie niet voor de rest ook versleten was liet ik hem nog herstellen maar het is echt de moeite niet meer.

Dus ik ben terug op zoek naar een écht warme bomberjack (ik ben een kou leider) die liefst ook wat water kan verdragen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-21 12:51 



 
Profiel   

Kingsland bomber! Ik heb die van mij al bijna 10 jaar denk ik, al mijn jassen zijn van Kingsland. Gaan echt bijna oneindig mee :+ De bomber is bloedheet, die draag ik alleen in hartje winter. Wind en waterdicht ook :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-21 12:53 



 
Profiel   

Kingsland inderdaad! Kost wat, maar dan heb je ook echt wat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-21 12:55 



 
Profiel   

Ik heb hem nu al een paar keer open gehad omdat ie al bij al nog best mee valt van prijs. Maar kan nergens vinden of ie ook echt gewatteerd is? Want ben beetje bedrogen uit gekomen met de meest recente bomber die ik gekocht had die "geschikt was voor de winter". :o
dat is ie vast als je er nog een jas of twee onder doet... :=

edit:
https://www.ej.nl/ruiter/kleding-access ... orId=10041
Had deze ook al zitten bekijken omdat hier duidelijk de vulling bij staat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-21 13:04 



 
Profiel   

Ik heb deze pas gekocht. https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... t-capuchon
Er zit een soort nep donsvulling in. Ik heb hem nog niet met echte kou aangehad maar hij lijkt heel warm en is volledig waterdicht. Je kan de rits tot heel hoog optrekken en de capuchon is ook dik gewatteerd. Van de Ariat stable jacket hoor ik ook dat die superwarm is maar ik vond het een nadeel dat daar geen capuchon op zit. Ik heb hem overigens alleen voor het rijden. Op de grond draag ik een soort wandelend dekbed omdat ik het altijd ijskoud heb. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-21 18:46 



 
Profiel   

De Ariat stable jacket is fijn voor rond de 7-12 graden. Ik vind het echt een fijne jas voor stalwerkzaamheden of bosritten.
Maar zodra het echt koud wordt trek ik toch altijd mijn warme Mountain Horse aan :j.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-21 23:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen