Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 4 [ 91 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Plaats een nieuw onderwerp

Warme modderproof laarzen, welke?

 
Profiel   

Ik heb ook laarzen van Engelbert Strauss. Loop er hele dagen op en ze bevallen kwa confort prima. Bij mij is de buitenlaag van het neopreen vrij snel stuk gegaan door prikkeldraad en bramenstruiken maar ze zijn nog waterdicht.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-21 09:20 



 
Profiel   

_Nelleke_ schreef
Ik loop wel al jaren op Muck-boots, elke dag, behalve als het heel warm is. Ik loop met de honden, bij de paarden, mest uit etc etc. Zijn bij mij niet kapot te krijgen. Vraag me altijd af wat men er dan mee doet. :+

In mijn geval niets bijzonders, eigenlijk hetzelfde als jij.
Andere laarzen houden het wel langer vol, dus dan ligt het toch echt aan de muck boots.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-21 09:24 



 
Profiel   

Ik ga van de week alle linkjes eens bekijken en vergelijken! Balen dat je nu nergens meer naartoe kan om te passen haha!
Bedankt voor alle tips!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 21:58 



 
Profiel   

FrNo schreef
Deze
[ [url=m/whTKuZ.jpg]Afbeelding[/url] ]



Deze zijn echter niet leverbaar op dit moment, nu heb ik deze gehaald, ook arctic Olive kleur, hoog.

Voordeel dat deze te bestellen was bij een winkel ca 10 km vanaf stal. Dus gelijk opgehaald.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-21 12:48 



 
Profiel   

FrNo schreef
Deze
[ [url=m/whTKuZ.jpg]Afbeelding[/url] ]




Deze zijn echter niet leverbaar op dit moment, nu heb ik deze gehaald, ook arctic Olive kleur, hoog.

Voordeel dat deze te bestellen was bij een winkel ca 10 km vanaf stal. Dus gelijk opgehaald.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-21 12:49 



 
Profiel   

Dit is nog een linkje van mijn werk laarzen. Ik werk in de bouw en heb dus 2 paar := 1 voor op stal en 1 voor werk. Lopen echt fijn en kunnen alles hebben qua modder en kou :j

https://proforto.nl/aboutblu-turin-ci-w ... PYQAvD_BwE

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-21 15:01 



 
Profiel   

Capriootje schreef
Dit is nog een linkje van mijn werk laarzen. Ik werk in de bouw en heb dus 2 paar := 1 voor op stal en 1 voor werk. Lopen echt fijn en kunnen alles hebben qua modder en kou :j

https://proforto.nl/aboutblu-turin-ci-w ... PYQAvD_BwE



Zijn die echt warm?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-21 12:38 



 
Profiel   

Ja ik heb de gevoerde versie en heb tot nu toe echt nooit koude voeten gehad erin. Toch wel paar uur buiten per dag als het vriest zoals laatste dagen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-21 12:46 



 
Profiel   

Weet je ook hoe ze vallen qua maat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-21 12:47 



 
Profiel   

https://www.bekina-boots.com/nl/home/

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-21 12:50 



 
Profiel   

Muze schreef
Weet je ook hoe ze vallen qua maat?


Iets ruimer. Ik heb 38 en dat is m’n normale maat maar ze zitten wel losjes en kan er makkelijk met dikke sokken nog in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-21 12:52 



 
Profiel   

https://www.trulywoolykids.com/nl/bisga ... zwart.html

Deze zijn niet geschikt om mee te rijden, maar wel echt heerlijk voor op stal. Volledig waterdicht en met echt wol gevoerd en daardoor ontzettend warm.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 09:00 



 
Profiel   

Wesseltje schreef
fransje23 schreef
Mijn Muck boots gaan nu 4 jaar mee en zijn nog goed.
Zit wel een gaatje is maar dat komt doordat die laars klem heeft gezeten tussen een deur, gelukkig zonder mijn voet.


Vallen de Muck boots als je gewone schoenmaat?

Dat hangt van het model af. Ik had Arctic weekend, maar vond de zool te glad. Heb nu een ander damesmodel en die moest een maat groter zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 09:17 



 
Profiel   

RianneH schreef
Ik had de dunlop laarzen van de welkoop met voering die mijn voeten warm en comfortabel hebben gehouden de laatste twee jaar. Helaas toch met een scheur uit de berging gekomen. Nu heb ik even, tijdelijk misschien, laarzen bij de Decathlon vandaan en voor die 15,- ben ik niet ontevreden. De waterdichte voet is alleen niet heel hoog, hoe diep is de modder?

Die 15 euro laarsjes van decathlon heb ik ook, doen het prima. Maar bij vriestemperaturen krijg ik er toch wel koude voeten in, dat kan mss wel opgelost worden met thermosokken oid.

Vroeger had ik zoo adventure laarzen, die waren top, en met uitneembare zool, wel een stevig prijskaartje (220-250 euro geloof ik). Die hebben het 3 jaar uitgehouden bij me terwijl ik er mee door modder, mest en alles ertussen ging en ze niet echt goed behandelde. Na twee jaar was de binnenvoering wel gescheurd, dus dat was wel bummer.
Ik droeg ze gemiddeld 15 uur per week.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 09:19 



 
Profiel   

Ik merk dat ik muck toch helemaal niet zo super warm vind. Heb de arctic. Maar ben nog aan t wachten op wollen sokken .

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 10:40 



 
Profiel   

Ik zweer bij ariat laarzen. Heb toen warme laarzen in de koopjeshoek kunnen scoren. Heel blij mee.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 19:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 4 [ 91 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen