Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Welke cap

 
Profiel   

Ik ben langzaam opzoek naar een nieuwe cap, het liefst bruin of blauw, het liefst met met rose goud of goud. Maar geen zilver. Op dit moment heb ik een casco mistrall, en hiervoor altijd een Uvex Exxential gehad. Ik heb zelf een vrij groot hoofd, maat 60/61.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-21 23:06 



 
Profiel   

Ik kan KASK aanraden! Hele fijne helmen. Hebben volgens mij ook alle kleurtjes die jij wil (alleen over roségoud twijfel ik).

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 12:32 



 
Profiel   

AngeloJackie schreef
Ik kan KASK aanraden! Hele fijne helmen. Hebben volgens mij ook alle kleurtjes die jij wil (alleen over roségoud twijfel ik).


Die zijn inderdaad erg gaaf, wel wat prijzig vind ik

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 14:01 



 
Profiel   

Passen, passen en nog eens passen.
Het is van te voren niet te zeggen wat jou wel en niet past. Heb je een rond hoofd, ovaal hoofd etc.

Ik heb Kep Italia, maar vind Samshield prachtig. Maar helaas pas ik dat gewoon niet door de vorm van mijn hoofd.

Ga naar een goede ruitersportzaak ik de buurt en laat je adviseren

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 14:05 



 
Profiel   

xPearl schreef
Passen, passen en nog eens passen.
Het is van te voren niet te zeggen wat jou wel en niet past. Heb je een rond hoofd, ovaal hoofd etc.

Ik heb Kep Italia, maar vind Samshield prachtig. Maar helaas pas ik dat gewoon niet door de vorm van mijn hoofd.

Ga naar een goede ruitersportzaak ik de buurt en laat je adviseren


Die hebben we hier geloof ik niet echt, ruitergoed zit redelijk dichtbij maar die heeft alleen samenhield geloof ik. En dan nog Epplejeck in Heemskerk. Voor de rest zou ik niet weten wat hier nog zit

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 14:17 



 
Profiel   

Misschien de OneK Avance of OneK Defender met Rose gold pipe?
Afhankelijk van of je een grote of kleine klep mooier vindt.

https://www.la-equistyle.nl/webshop/rui ... -pipe.html

Caps vallen iets groter dan aangegeven in de maattabel dus denk dat een schaalmaat 2 met XL liner wel moet passen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 14:28 



 
Profiel   

https://www.ej.nl/ruiter/veiligheid/vei ... OKEALw_wcB

Ik heb deze cap en hij zit echt heerlijk. Nog fijner dan mijn Charles Owen cap. Hij gaat tot maat 60 dus dat zou je even moeten passen

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 14:37 



 
Profiel   

Ik ben nog steeds heel tevreden van mijn Samshield, maar denk dat ik de volgende keer toch ook voor KASK ga of voor een OneK.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 14:58 



 
Profiel   

hii!

Ik kan je helaas niet echt helpen maar heb wel een tip:
Ga naar een goede winkel en vraag daar hulp, neem je tijd met het uitzoeken! en je kan verwachten dat het een flink prijsje word :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-21 00:06 



 
Profiel   

Ik heb een fairplay heel blij mee[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-21 00:11 



 
Profiel   

Ik heb zelf ook een groot, ovaal hoofd. Ik pas geen enkele cap die niet verstelbaar is :+

Ik zou zelf naar de winkel gaan en passen! Ik heb nu een uvex die verstelbaar is en vind hem heerlijk zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-21 06:36 



 
Profiel   

Kimberley_ schreef
Ik heb een fairplay heel blij mee[ [url=m/FND1xh.jpg]Afbeelding[/url] ]


Die vind ik inderdaad erg mooi, helaas heeft hypostore mij verteld dat deze meer voor rondvormige hoofden is

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-21 08:06 



 
Profiel   

In Purmerend zit in het stadje een ruiter soort zaak, ruitersport Dana volgens mij. Die heeft verschillende merken in hun assortiment.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-21 08:24 



 
Profiel   

LiannePuthzy schreef
Kimberley_ schreef
Ik heb een fairplay heel blij mee[ [url=m/FND1xh.jpg]Afbeelding[/url] ]


Die vind ik inderdaad erg mooi, helaas heeft hypostore mij verteld dat deze meer voor rondvormige hoofden is

Ik zou niet afgaan op ‘hypostore heeft mij verteld’. Zodra het weer mag gewoon lekker naar hypostore toe gaan en caps op je hoofd zetten in jouw prijsklasse.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 17:37 



 
Profiel   

Ik heb nu de FairPlay cap besteld en binnengekregen, hij zit als gegoten
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 19:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen