Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Het zoveelste 'ik zoek een cap' topic.

 
Profiel   

Ik heb het alwetende bokt weer eens nodig.
Momenteel heb ik de Kavalkade cap op de onderstaande foto.
Die heeft inmiddels al de nodige optaters gehad.
Ja ik weet het heel dom om er mee door te rijden. %)
En toen ik het label bekeek voor de maat (59) schrok ik van het productiejaar. ...2013.
Dat ding was dus al te oud toen ik hem kocht. |o
HOOOOOOOOOOOOOG tijd voor een nieuwe dus.
[ img ]
Agradi heeft drie caps die ik wel fraai vind.
Maar het blijft Agradi dus niet in mijn maat op voorraad.
Nu wil ik wel graag bij ongeveer dezelfde stijl en type blijven.

dus het wensenlijstje.
- Bij voorkeur geen hard plastic skihelm. Dat is niet echt mijn stijl. Maar als het dan toch moet graag dof en niet te futuristisch.
- Bij voorkeur wel de klassieke kunst-suède buitenkant.
- Verkrijgbaar in Bruin (eventueel antraciet)
- Niet verstelbaar. Dat voelt bij mij te wiebelig.
- Absoluut Geen glitter of andere frutsels.
- Verkrijgbaar en op voorraad in maat 59
- Budget €40-100
- Ik vind de ronde bandjes van mijn huidige cap wel heel comfortabel. (zie foto)
[ img ]

En we zitten in een lockdown. Maar een helm moet wel echt goed zitten. Dus het zou wel heel praktisch zijn als ik op afspraak kon komen passen.

Dus kan het alwetende bokt mij aan een cap helpen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-21 12:03 



 
Profiel   

https://www.agradi.nl/horka-veiligheids ... uin-59.htm
Ik zie net deze voorbij komen weet iemand of die een vergelijkbaar model heeft met de Kavalkade?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-21 12:39 



 
Profiel   

Ik heb deze van Onek gekocht afgelopen zomer! Bruin en je kan er verschillende schalen en liners voor krijgen. Deze heeft ook suede bovenkant. Is alleen wel wat boven budget zie ik!

Ik heb ook een goedkope gehad van Kramer, die heeft ook fijne caps!

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-21 13:03 



 
Profiel   

axel_1997 schreef
https://www.agradi.nl/horka-veiligheids ... uin-59.htm
Ik zie net deze voorbij komen weet iemand of die een vergelijkbaar model heeft met de Kavalkade?

Ik heb deze in verschillende maten geprobeerd, maar de cap had voor mij een veel te ronde pasvorm. Ik heb een smal, ovaal hoofd dus misschien dat het jou wel goed past.
Die Kavalkade cap is mooi zeg! Ben ook op zoek naar zoiets :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-21 13:49 



 
Profiel   

Prima2Donna schreef
axel_1997 schreef
https://www.agradi.nl/horka-veiligheids ... uin-59.htm
Ik zie net deze voorbij komen weet iemand of die een vergelijkbaar model heeft met de Kavalkade?

Ik heb deze in verschillende maten geprobeerd, maar de cap had voor mij een veel te ronde pasvorm. Ik heb een smal, ovaal hoofd dus misschien dat het jou wel goed past.
Die Kavalkade cap is mooi zeg! Ben ook op zoek naar zoiets :o


Ik vrees dat die niet meer verkocht wordt. Anders had ik die gewoon weer gekozen want het is een fijne cap. Maar ik zie ze alleen tweedehands nog aangeboden. Ik heb voor nu die Horka Hawk besteld die ik voorbij zag komen. Als die niet blijkt te passen zoek ik verder.

Die van OneK ziet er fraai uit maar is inderdaad een ietsepietsie boven m'n budget.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-21 18:18 



 
Profiel   

We kunnen van alles gaan aanraden, maar het beste is gewoon om te gaan passen! Divoza en EJ zijn ook nu nog open, dus ik zou gewoon een keer langs gaan :)

Het maakt namelijk veel uit of je een rond of meer ovaal hoofd hebt

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-21 19:02 



 
Profiel   

Veel ruiterwinkels zijn nog open inderdaad. Epplejeck heeft voornamelijk voor ronde hoofden en dat moet je maar net passen. Ik heb een vrij ovaal hoofd maar ik heb de afgelopen jaren geen fijne cap meer kunnen vinden. Bij gebrek aan beter heb ik nu ook een 'skihelm' met verstel mogelijkheid. Maar ik mis de stevigheid van mijn blauwe kavalkade cap enorm :/

Toen ik mijn kavalkade kocht (zal 2012 of 2013 zijn geweest) was dit al een van de laatste omdat ze niet meer gemaakt werden. Dus ik ben vang dat ze inderdaad alleen nog tweedehands te verkrijgen zijn, maar dan zijn ze allemaal al te oud natuurlijk.

Oftewel, ik lees mooi mee :Y)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-21 19:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen