Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Kapot?

 
Profiel   

Hoi allemaal!
Ik heb de Epplejeck Lou laarzen. Nu heb ik ze sinds eind oktober, 1 keer naar de winkel gegaan om het lipje bij de veters te repareren. Maar nu gaat aan de andere kant en lipje ook los... Ook is de drukknoop bij de voorkant bij een klein stootje er zo maar afgevlogen. Ik ga nu wel terug naar de winkel, maar twijfel wel of ik mn geld moet terug vragen, ze zijn namelijk nog heel erg mooi. En denken jullie dat ik de reparatie van het knoopje zelf moet vergoeden? Het lipje waarschijnlijk niet, die hoefde ik de vorige keer ook niet te betalen.
Groetjes!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 11:52 



 
Profiel   

Je kunt het ook de schoenmaker even laten maken. Kost een paar euro en je bent ze niet zo lang kwijt. Maar bij Epplejeck (tenminst, in de mooiste provincie van Nederland: Brabant ;) ) zijn ze niet moeilijk en zullen ze het vast weer voor je repareren!


Laatst bijgewerkt door eventueel op 27-12-21 12:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 12:05 



 
Profiel   

eventueel schreef
Je kunt het ook de schoenmaker even laten maken. Kost een paar euro en je bent ze niet zo lang kwijt. Maar bij Epplejeck (tenminst, in de mooiste provincie van Nederland: Brabant ) zijn ze niet moeilijk en zullen ze het vast weer voor je repareren!


Aah oké, dank je! Volgens mij was het ook zo dat als iemand anders er iets aan repareert dat dan de garantie vervalt. Dus ik denk dat ik idd gewoon even kijk hoe duur die reparatie voor dat knoopje is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 12:07 



 
Profiel   

-


Laatst bijgewerkt door Nobel01 op 01-08-23 20:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 12:25 



 
Profiel   

Nobel01 schreef
Het ligt er ook aan in welke winkel je terug gaat.

Ik heb de Lou gekocht, en bleek dat ik twee verschillende maten had, een 40 en 41.
Omdat ik ze al gebruikt had (ik heb geen gevoel in mijn onderbenen, dus ook niet in de gaten gehad), maar ik ze wilde verkopen, kwam ik erachter dat het twee verschillende waren.

Bij de ene Eppeljeck had ik pech, die deden niets. Toevallig kwam het ter sprake bij een andere Eppeljeck, en die zei, kom maar langs met je laarzen, dan ruilen we ze om, geen probleem.

Dat was een top service, en had ik zeker niet verwacht. Dus proberen in de winkel is altijd de moeite, je kan het altijd nog zelf laten repareren.


Dank je, ga ik doen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 15:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen