Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Travelin ( Finland) ervaring?

 
Profiel   

Hoe bevalt het merk travelin, en dan met name de Finland hier?
Wil die wellicht aanschaffen, voor werken bij de paarden. Moet comfortabel en warm zijn, dat is belangrijkste. Goed voetbed/ eventueel zelf zooltje erin kunnen leggen ( is de zool uitneembaar?)
Liefste jaarrond draagbaar en wel stevig mocht er een paard tegenaan komen..
Hoef er niet mee door blubber. Wel in stallen staan. En soms ook láng staan, ook goed door de knieën ermee kunnen en bukken enzo…
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 12:07 



 
Profiel   

Mijn vent draagt de Travelin Finland voor klussen op het erf.
Ik heb zelf ook de laarzen geprobeerd, maar voor mij was de pasvorm stom (ik heb te dikke kuiten kennelijk).

Het is imo een budgetmerk.
De schoen heeft een vlak voetbed en dat geeft weinig steun. De binnenzool kan er niet uit.
De schoenzool houdt zich overigens goed, ze slijten niet heel snel.
Mijn vent draagt ze graag (gemiddeld een uurtje per dag) maar je ziet de schoen vrij vlot uitlopen (breedte) en model verliezen. Hij vindt ze prima warm maar draagt ze ook zomers. Ze waren binnen afzienbare tijd niet meer als 'netjes' te dragen, maar dat maakt voor erfgebruik niet uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 13:01 



 
Profiel   

Ik heb ook brede kuiten… zou t korte model dan ook al strak zitten? Want dan ben ik vlot klaar haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 13:15 



 
Profiel   

Mijn bijrijdster heeft een paar (kort model) gekocht jaren terug en doet er nog steeds mee, ze zijn warm, waterdicht, vormvast en lopen zalig volgens haar.
Ze doet er nooit wat aan (qua poetsen en zo) en loopt er toch al 3 jaar op (alleen hoog zomer niet).

Ik heb ze jaren terug geprobeerd op de military, maar zit net tussen 2 maten in, dus voor mij niet geschikt.
Zool kan er volgens mij niet uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 13:30 



 
Profiel   

Ik heb de Travelin Finland laarzen gehad maar wat een drama. Ik kon er geen andere zool in dragen want dan zat mijn voet klem en vond ze sowieso ook niet comfortabel zitten. Ze werden ook echt heel snel lelijk en vond ze ijskoud in de winter. Heb ze vrij snel met een teleurgesteld gevoel de vuilnisbak in gebonjourd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 13:53 



 
Profiel   

Geld niet waard dus als ik zo lees…
Wellicht ga ik dan gewoon voor werklaarzen van sixton met wol

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 14:21 



 
Profiel   

Nah, geld niet waard.... ze zijn vaak in de aanbieding bij die zgn dagdeel (Telegraaf?). Dan zijn ze onder de 100 euro en dan gaat het wel.
Travelin zelf vraagt iets van 260 euro, dat is echt te duur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 17:30 



 
Profiel   

Zie ze niet onder de 140/150 en dat vind ik nog erg veel

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 17:32 



 
Profiel   

Via ING kun je ook 50% kortimg krijgen als je een ing rekening hebt. Ik twijfel om een paar aan te schaffen voor op stal. Ik wil wel dat ze lang meegaan dan 2 winterseizoenen.

Edit, ik ben genezen na het lezen van reviews. Bedankt bokt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 18:16 



 
Profiel   

Ik heb vorig haar een paar gewonnen.
Ik gebruik ze alleen voor op wedstrijd dus ze blijven wel netjes tot nu toe.
Maar ik ben niet onder de indruk, ik had ze zelf nooit gekocht. Niet voor het normale bedrag, maar ook niet voor de aanbiedingen die je vaak in de Telegraaf enzo zie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 18:51 



 
Profiel   

Dan ga ik even verder kijken welke schoenen of halfhoge laarsjes ik ga aanschaffen.
Tips altijd welkom.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 18:54 



 
Profiel   

Ik heb ooit schoenen van dat merk gepast, maar vond ze niet fijn zitten. Toen Panama Jacks gekocht en die zijn heel fijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 18:57 



 
Profiel   

[LZP] Echt goede winterschoenen (casual, niet voor op stal)

:D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 20:29 



 
Profiel   

Hihi ja. Daar had ik ook Panama Jack gezien ja
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 20:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen