Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 4 [ 96 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Plaats een nieuw onderwerp

Rijbroeken voor de lange amazone

 
Profiel   

Tip: bij deze Duitse website kun je een rijbroek precies op maat laten maken :-)
https://www.lookri.de/shop/index.php?os ... c2ojq3uqt6

Ik ben niet lang, maar heb ook geen standaard verhouding en heb nu een broek die zit als gegoten. Zo blij mee!

Hoge kwaliteit stof, blijft erg lang mooi.

Je kunt bij bestelling gewoon exact invullen welke maten je overal hebt :-)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 21:36 



 
Profiel   

Oooooh dit is een topic naar mijn hart! :D
1.84 en eindeloos lange benen. Tot nu toe zijn de enige broeken die passen broeken van Harry's Horse _O- Die zijn vaak lekker stretchy en lang :P En heb ook een oude Anky broek die lekker zit, maar die is wel echt op...
Maar ga dit topic even doorsnuffelen voor tips.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 21:46 



 
Profiel   

Ik draag Equiline rijbroeken maar heb ook wel andere merken (Manfredi / Animo / Pikeur / Ariat). De lengtematen van Pikeur zijn sowieso goed. Equiline heeft de broeken standaard vrij lang en komen ze tot op mijn enkelbotje. Animo en Manfredi zijn als je kritisch bent te kort maar ik draag altijd lange rijsokken. Mij maakt het niet zoveel uit als ze iets korter zijn. O en ik ben 1.88 lang.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 22:08 



 
Profiel   

Heel herkenbaar! Al vind ik wel dat nu de meeste rijbroeken niet meer een klittenbandsluiting hebben, het minder nauw komt qua lengte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 14:30 



 
Profiel   

Zijn er ook jodhpurbroeken in lengtematen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 15:27 



 
Profiel   

Zijn er wel. Ik heb er 1 van HKM, maar daar heb ik de zoom zelf nog van uitgehaald. En nog is hij eigenlijk niet lang genoeg....

Kramer heeft wel echt lange spijkerbroeken kwam ik achter. Vandaag een mooie broek gekocht in de aanbieding die eindelijk eens (te) lang is. Of hij fijn rijd is even afwachten, maar als nette broek of stalbroek voldoet hij ook prima

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 18:23 



 
Profiel   

Ik heb ook een jodhpur rijbroek bij kramer vandaan (zou eens naar het merk moeten kijken). Deze is ook echt super lang.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 19:42 



 
Profiel   

Harry's Horse heeft onlangs de pasvorm aangepast, sindsdien heb ik een hele verzameling *\o/*
Had eerder altijd Pikeur lengtemaat, maar die zijn onbetaalbaar. Die van Harry's Horse zijn voor mijn lange stelten zelfs lang genoeg, pas nu een gewoon model. Van de week nog het model Redwood gekocht, fijne pasvorm, en nette prijs voor een leuke broek met grip. Ook de EquiTights zijn superlang en zitten fijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 19:55 



 
Profiel   

MarjaR schreef
Zijn er ook jodhpurbroeken in lengtematen?

Ja, bij www.lookri.de :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 20:59 



 
Profiel   

callippo schreef
MarjaR schreef
Zijn er ook jodhpurbroeken in lengtematen?

Ja, bij https://www.lookri.de :-)

Ha top, dankjewel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 21:08 



 
Profiel   

Ik ben slechts 1.80 heb maat 36/38 en nu een Montar rijbroek die echt TE lang is. Heb lengte 34 in mn spijkerbroek. Wellicht voor jullie interessant

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-22 19:17 



 
Profiel   

Handig dit topic, ik heb dankzij jullie nu de Horze rijbroek besteld. Moet nog binnen komen dus ben heel benieuwd. Hopelijk zit die lekker en ook een beetje hoog.
Heb nu een Cavallo, die is qua lengte ook goed te doen, maar het is een heuprijbroek en dat zou ik dus niet weer kopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-22 09:04 



 
Profiel   

@Melia als je Horze Tara bedoelt is die echt erg hoog, tot halverwege je buik ongeveer ;)

Ik vond hem eerst alleen te plakkerig en daardoor vervelend met springen maar dat is zo opgelost na paar keer wassen. Erg fijne broek verder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-22 16:39 



 
Profiel   

Ja de Horze Tara idd. Oke dat is fijn om te horen! Ik ben benieuwd, ken dat hele siliconen ook nog niet op rijbroeken, die van mij zijn echt al jaren oud :') dus ben benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-22 21:14 



 
Profiel   

Hij is binnen en zit super, mooi tot onderaan. Dank voor dit topic :)).
Moet hem alleen nog testen met rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-22 19:57 



 
Profiel   

al een iets ouder topic, maar, ik lees heel veel montar terug. Qua prijs heel aantrekkelijk, maar de eerste en enige x dat ik een montar rijlegging besteld heb, was deze niet alleen vrij kort; het siliconen kniestuk zat ook op mijn dijbeen :+ ik heb normaliter lengtemaat 34 spijkerbroeken of 1.76 en maat 38, dus absurd lang ben ik ook weer niet.
Mag ik vragen welk(e) model(len) van montar jullie hebben?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-22 14:51 



 
Profiel   

Met jouw afmeting kun je iig de Ariat eos legging (met de gaatjes-stof op de kuit) hebben kwa lengte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-22 14:53 



 
Profiel   

Hey! Ik reageer vooral voor meldingen nieuwe reactie :D
Zelf 1.85 ongeveer, dus ken het probleem. Heb nu ook inderdaad Horze die lang is. Ken meerdere mensen met Donqui, staat op mijn lijstje voor merken om te gaan proberen binnenkort (nog even wat kleine kilo's er af en wachten op nieuwe laarzen, moet wel matchen :):) )
De nieuwe collectie Ariat was volgens mij ook wat langer, maar heb ik helaas niet gepast. Zag er wel mooi lang uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-22 15:35 



 
Profiel   

Gisteren twee rijleggings gekocht! Aangezien deze echt lang vallen, hier maar even de tip!

De Quur Nila
https://www.ej.nl/rijlegging-quur-qnila ... 60809.html

En de Harry's Horse Equitights
https://www.ej.nl/rijlegging-harry-s-ho ... 61841.html

Vooral de HH heeft echt een bizare lengte!

De Horze Tara was er niet in mijn maat en gaat er uit bij EJ, en een andere Horze zat toch niet zo lekker als de twee hierboven.

Tevens een rijbroek van Ariat gepast in een lengtemaat, maar die lengtemaat is veel te kort natuurlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-22 11:14 



 
Profiel   

Nou de Horze Tara is op de naad (bij het kruis) helemaal los... wel heel erg snel. Ik laat hem maar weer repareren en heb nu de rijbroek van Harry's Horse besteld die hierboven staat vermeld. Hopelijk daar meer geluk mee :)).

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-22 20:25 



 
Profiel   

Oh wat een fijn topic is dit! Hier kan ik wat mee :) Ik loop al jaren in Eurostars met kunstleer die ze zo'n 15 a 20 jaar geleden verkochten. Topbroeken! Maar ik wil ook wel weer eens iets nieuws.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-22 18:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 4 [ 96 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen