Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaring Decathlon laarzen

 
Profiel   

‼Ervaring gevraagd met Decathlon rijlaarzen‼

Ik ben op zoek naar leren rijlaarzen voor een goede prijs en mijn oog viel op deze van de Decathlon (zie link).
Nu gaan deze is kuitmaat enkel per S/M en M/L en ik kan nergens de afmetingen hiervan vinden. Wie heeft hier ervaring mee?
Ik rij nu zelf met Ariat laarzen, maat 39M, short. Ik dacht er dus aan om de 39 M/L te bestellen en dat te hopen dat ze qua lengte niet te hoog zijn.

Iemand ervaring met deze laarzen? I hoor het heel graag!!


https://www.decathlon.nl/p/leren-rijlaa ... 21&c=ZWART
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-22 08:39 



 
Profiel   

Behalve dat ze vrij kort zijn (je kunt zelfs op de voorbeeldfoto's zien dat ze eigenlijk te kort zijn) is het gewoon passen. En als ze passen heb je bij Decathlon meestal echt geen slechte kwaliteit. De laarzen van Divoza/Mondoni van rond de 100 euro worden direct slap en gaan nog geen 6 maanden mee. Bij Decathlon is de gemiddelde kwaliteit vaak net wat beter. De zolen zullen in ieder geval niet loslaten zoals bij mijn Kramerboots omdat ze en gelijmd en gestikt zijn. Bij alleen lijmen laten ze gegarandeerd los.
Omdat er elastiek in zit denk ik dat de M precies tussen de 2 maten inzit, dus wat strak bij S/M en wat ruim bij M/L. Het is dan maar net wat je zelf fijner vindt. Maar bij een M zou ik een M/L bestellen, ook om de rits te ontlasten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-22 07:50 



 
Profiel   

Ik heb niet deze specifieke die je vraagt, maar hetzelfde model in kunstleer met voering voor de winter.
[ img ]

Ze vallen niet super hoog, zelf vind ik dat juist fijn.
Heb de maat L. En ze gaan nu hun 2e winter in. 2 jaar garantie en sowieso overall goede ervaringen met de spullen van Decathlon

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-22 07:57 



 
Profiel   

Ik heb niet dit model gepast maar een winterlaars en die viel ontzettend smal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-22 08:00 



 
Profiel   

Ik heb die gepast in de winkel maar bij de enkel kwam al snel een plooi bij het stappen langs de rek en dat voelde echt niet fijn. Ben dus voor laarzen uit een goede ruitershop gegaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-22 08:56 



 
Profiel   

Ik heb andere laarzen van decathlon. Die met veters aan de voorkant( voorloper van die in de link).
Ik heb 4 weken geleden na 4 jaar gebruik een nieuwe rits erin laten zetten. Verder ben ik nog altijd zeer tevreden. De laarzen vallen idd kort (geloof 39 of 40cm hoog) maar doordoor zijn het juist de enige laarzen die mij passen. Kuit heb ik maat m/l. Als ik m'n kuit zo opmeet kom ik op 33 cm uit.

Ik heb de laarzen van jouw link ook aangehad 4 weken terug (wilde de wintervariant maar die was niet beschikbaar om te passen) maar deze knikte idd bij de enkel vervelend waardoor ik ze niet genomen heb.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-22 09:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen