stoppen, door geen kast?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gini
Berichten: 17956
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 14:26

Amber_anne schreef:
Ik hoor heel veel kan niet. Ik wil niet zeggen kan niet bestaat niet maar een cap mee naar school meenemen is echt geen probleem.

Er zijn tal van opties gegeven in dit topic maar de meeste kosten nou eenmaal een beetje moeite. Dat is wat je moet doen voor een hobby en zal nog wel vaker in het leven voorkomen. Leer je alleen maar van


Dat is omdat heel veel adviezen op hetzelfde terugvallen. Wanneer je geen paardenspullen mee naar school mag nemen of daar gewoon geen zin in hebt (want hé, dat mag ook nog gewoon), dan zijn alle adviezen met betrekking tot mee naar school nemen misschien enorm goedbedoeld, maar lokken ze natuurlijk alleen 'ja, maar' uit bij de persoon die die optie al als 'nee' aangeduid heeft.

Ik zou TS niet zo snel willen beschuldigen van 'niet in oplossingen willen denken', alleen omdat ze de oplossing met betrekking tot meenemen naar school niet goed vindt.

Zebrastreep

Berichten: 9816
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 00:08

Appeltje_1 schreef:
Zebrastreep schreef:
Nou 14 boeken mee... volgens mij gaat tegenwoordig alles online met een laptop of ipad. De tijd van 14 boeken mee slepen is wel voorbij.

Wat ik al zei op het vmbo sleepte ik elke week mijn gitaar mee.


Dat mag je dan tegen mijn school zeggen, maar wij hebben er nog gewoon 14. En dan nog je laptop erbij wat 15 maakt.
Misschien op de school van Ts niet, maar hier wel.

Kan ik zo een lijstje van maken welke er mee moeten


Wat een gedoe , je zou tegenwoordig toch denken dat we daar wel een beetje vanaf moeten... Tevens voor je rug ook niet echt heel lekker. Al is een laptop meeslepen ook al zwaar genoeg trouwens moet ik zeggen.

Edit: Ik zie in de TS haar profiel dat ze 20 jaar oud moet zijn. Dan hebben we het niet meer over het VMBO of de Havo hoop ik :+

Brainless

Berichten: 29753
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 14:03

Zebrastreep schreef:
Edit: Ik zie in de TS haar profiel dat ze 20 jaar oud moet zijn. Dan hebben we het niet meer over het VMBO of de Havo hoop ik :+

Iemand die eerst Mavo doet dan havo (en evt is blijven zitten en een late leerling is) kan prima 20 zijn in de examenklas. Bij mijn dochter was er ook iemand die 20 was en examen deed.
Laatst bijgewerkt door Brainless op 31-01-22 14:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Appeltje_1

Berichten: 2447
Geregistreerd: 20-05-21
Woonplaats: Ergens in de stad

Re: stoppen, door geen kast?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 14:06

Ben je echt 20 Ts? Kan natuurlijk :)
Welke klas zit je in?

DuoPenotti

Berichten: 29862
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: stoppen, door geen kast?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 14:12

Profiel ingevulde leeftijd en echte leeftijd zijn nogal vaak niet kloppend bij elkaar heb ik het idee :)

Appeltje_1

Berichten: 2447
Geregistreerd: 20-05-21
Woonplaats: Ergens in de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 10:45

Al iets kunnen vinden Ts?

Bullebeest
Berichten: 3241
Geregistreerd: 08-09-10

Re: stoppen, door geen kast?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 13:10

Ts, hoe graag wil je blijven rijden? Heel graag, dan geef ik je even een schop onder je kont. Als je hier al zo’n groot probleem van maakt, ga je het nog lastig krijgen. Beetje ergens moeite voor moeten doen is al teveel. In het leven komt niks je aanwaaien. Hooguit boomtakken tijdens een storm. Schouders eronder en op vrijdag dan maar even rond sjouwen met de spullen. Je hebt het niet over een gewicht van 15 kilo wat je extra mee moet nemen. 1x per week maar. Stop de pampermaatschappij. Sorry, maar even klaar met alle maaren op oplossingen die worden aangeboden.