Iemand bekend met deze tasjes ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tengeltje11
Berichten: 7160
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Iemand bekend met deze tasjes ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 21:07

Hier een heuptasje, maar ik draag het schuin over een schouder, kan dan zowel op je rug als op je buik, veel aangenamer dan dit soort tasjes voor mij en soms ook een zadeltas.

Els1984

Berichten: 459
Geregistreerd: 23-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 21:20

BeFunny schreef:
Nee het beschadigd niet. De gesp is van plastic. Je schuift het tasje iets naar achter als je zit en bij mij valt de gesp dan een stuk boven het zadel, dat raakt elkaar niet ;)
Ik heb er vandaag een stukje mee gereden. Ik vind zelf de tailleband wel irritant of moet er aan wennen. Maar verder kun je dus wel je mobiel, sleutels, water, een wortel of iets mee nemen en ik heb de smallere variant. Ruim genoeg voor ons.


Heb je misschien een link naar de smallere variant? Ik zit ook te twijfelen, maar vind de meeste zo groot. Er hoeven alleen een paar brokjes, een telefoon en een autosleutel in.

Marije_jiplover

Berichten: 25356
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 21:23

Ik heb mijn waterfles in een bidonhouder aan mijn zadel hangen.
En als ik ook iets van lunch mee wil, dan hang ik er een klein zadeltasje aan de voorkant van mijn zadel.

Ik heb bewust een zo klein mogelijke moderne smartphone uitgezocht, die past gelukkig in de broekzak van mijn rijlegging.
En ik heb een runningbelt die strak om m'n telefoon en autosleutel heen past, voor als ik een legging zonder zakken aan heb. Zo'n old school heuptasje rammelt mij ook teveel, maar zo'n runningbelt zit gewoon als een soort riem, dat klappert verder niet.
Zo'n tasje op mijn been lijkt me echt niks, persoonlijk.
Lijkt me warm worden en zeker met ook een fles water erin gewoon oncomfortabel op lange buitenritten.

https://www.decathlon.nl/p/verstelbare- ... DtEALw_wcB

Zoiets heb ik dan.

BeFunny

Berichten: 10754
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-22 18:58

Els1984 schreef:
BeFunny schreef:
Nee het beschadigd niet. De gesp is van plastic. Je schuift het tasje iets naar achter als je zit en bij mij valt de gesp dan een stuk boven het zadel, dat raakt elkaar niet ;)
Ik heb er vandaag een stukje mee gereden. Ik vind zelf de tailleband wel irritant of moet er aan wennen. Maar verder kun je dus wel je mobiel, sleutels, water, een wortel of iets mee nemen en ik heb de smallere variant. Ruim genoeg voor ons.


Heb je misschien een link naar de smallere variant? Ik zit ook te twijfelen, maar vind de meeste zo groot. Er hoeven alleen een paar brokjes, een telefoon en een autosleutel in.


Zie dit nu pas.
Ik heb deze, in het zwart
https://nl.aliexpress.com/item/4000166715371.html