Mag ik winterlaarzen aandoen tijdens mijn F2 proeve?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
theamazone

Berichten: 36
Geregistreerd: 22-02-23
Woonplaats: Friesland

Mag ik winterlaarzen aandoen tijdens mijn F2 proeve?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-23 15:33

Ik vraag het maar ff hier... hopelijk kan iemand antwoord geven op mijn vraag.

Ik heb binnenkort weer een proeve (F2) en ik moet nog wedstrijd kleren enzo aanschaffen. Afgelopen kerst heb ik hele mooie winter rijlaarzen van mijn broer gekregen, die ik graag tijdens de proeve (samen met mijn wedstrijd kleding) wil aandoen. Nu vraag ik me af of dat wel mag, want de stof van de laarzen is heel dik en het zijn geen normale laarzen.

Binkie_Eline
Berichten: 1286
Geregistreerd: 17-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 15:45

theamazone schreef:
Ik vraag het maar ff hier... hopelijk kan iemand antwoord geven op mijn vraag.

Ik heb binnenkort weer een proeve (F2) en ik moet nog wedstrijd kleren enzo aanschaffen. Afgelopen kerst heb ik hele mooie winter rijlaarzen van mijn broer gekregen, die ik graag tijdens de proeve (samen met mijn wedstrijd kleding) wil aandoen. Nu vraag ik me af of dat wel mag, want de stof van de laarzen is heel dik en het zijn geen normale laarzen.

Wat voor winterlaarzen heb je precies? Er zijn er een aantal waar sowieso niet mee gereden mag worden, omdat deze te breed zijn voor de beugels.
Bij een FNRS wedstrijd mag best wel veel. Ik zou het even navragen bij je instructrice of de eigenaar van de manege, zij kunnen jou vaak het antwoord wel geven!