Rijbroek met stoffen zitvlak

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sussie85

Berichten: 1528
Geregistreerd: 10-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 16:27

Omdat ik het toch wel spannend vond om gewoon te bestellen online zonder te kunnen passen, hierbij mijn ervaring. Hopelijk heeft iemand er wat aan. Ik heb sinds begin van deze week een Equivesta winterrijbroek. Ik ben zelf 1.83m met lange benen. Meestal lengtemaat 34 of 36. En deze broek zit zo'n 3 cm boven mijn enkel. Langer dan welke rijbroek dan ook die ik tot nu gehad heb. Heel fijn ook met suède zitvlak. En een stevige hoge band. Een mooie dikke kwaliteit. De rijbroek heeft 4 zakken. 2 zakken op beide bovenbenen voor een eventuele telefoon. En twee gewone broekzakken. Eigenaresse Natascha heeft mij heel goed geholpen met het bepalen van de maat.

Benzz
Berichten: 2891
Geregistreerd: 10-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 17:02

Volgens mij heb ik nog een nieuwe pikeur liggen in die maat, die mag je overnemen want ik rijd geen paard meer.
Edit, helaas geen lengtemaat.

Koper

Berichten: 30276
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 14:59

puma schreef:
Esaqar schreef:
Pikeur Candela?


Dat is mijn lievelingsbroek maar hebben naar mijn weten allemaal een siliconen zitvlak...

Nee hoor https://hypostore.nl/pikeur-candela-rijbroek.html

Decathlon rijbroeken zijn een ramp voor lange mensen. De onderkant van die broeken zit ergens halverwege je kuit. Drama.

Cchanny

Berichten: 8856
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 17:20

Koper schreef:
puma schreef:

Dat is mijn lievelingsbroek maar hebben naar mijn weten allemaal een siliconen zitvlak...

Nee hoor https://hypostore.nl/pikeur-candela-rijbroek.html

Decathlon rijbroeken zijn een ramp voor lange mensen. De onderkant van die broeken zit ergens halverwege je kuit. Drama.

Ik weet niet of de nieuwe dan zoveel korter zijn, maar met de oude modellen heb ik er geen last van :)

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Re: Rijbroek met stoffen zitvlak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-23 17:42

Dank je Koper maar die hebben weer een suède zitvlak en dat schijnt ook niet goed te zijn i.v.m. wrijving ..