Help! Ik weet niet meer hoe ik verder moet

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
J_58585
Berichten: 13
Geregistreerd: 02-05-23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-23 18:47

Kidde schreef:
Je bent nog vrij jong zie ik, waarom niet verder kijken naar een manege waar meer uitdaging is?

Ik heb ondertussen alle maneges in de buurt gehad….

Anastasia24

Berichten: 2709
Geregistreerd: 07-10-17
Woonplaats: 'T mooie zuiden.

Re: Help! Ik weet niet meer hoe ik verder moet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 19:09

Excuses als ik eroverheen lees maar waarom geen eigen paard? Ik heb mijn examen en al met 4 paarden gehaald in eigen beheer, is maar net waar je hart ligt(en dat is bij mij niet bij vriendinnen etc dus tijd zat.)
Als je altijd naar de toekomst kijkt kun je beter blijven wachten op je dood. :+ Er zijn stallen genoeg die geen 500,- pm kosten ts, ligt een beetje aan je omgeving maar zeker mogelijk. Misschien daar eens naar kijken? Daarnaast werkt het misschien om bij kennissen\bekende op de manege te vragen of je mag verzorgen, is een beetje persoonlijker, :).

Babootje

Berichten: 26278
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 19:10

J_58585 schreef:
Kidde schreef:
Je bent nog vrij jong zie ik, waarom niet verder kijken naar een manege waar meer uitdaging is?

Ik heb ondertussen alle maneges in de buurt gehad….


Ja maar heb je ook gezegd dat je een paard wil leasen (en dus wel een bijdrage wil betalen)?
Dat kan op veel maneges wel. Ook qua bijrijdpaarden vragen veel eigenaren toch wel een bijdrage als je ook wil rijden. Dus dat kan ook nog wel een oplossing zijn.
Je leeftijd is best lastig, omdat je op die leeftijd nog best veel begeleiding nodig hebt. Al denk je zelf best veel ervaring te hebben kan dat eigenlijk niet echt op jouw leeftijd. Zal vooral manege ervaring zijn en daar zit niet iedereen op te wachten.
Maar ik zou zeker nog even verder zoeken. Als je bereid bent om een bijdrage te betalen kan er vaak wel veel meer.

J_58585
Berichten: 13
Geregistreerd: 02-05-23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-23 21:18

Ja maar heb je ook gezegd dat je een paard wil leasen (en dus wel een bijdrage wil betalen)?
Dat kan op veel maneges wel. Ook qua bijrijdpaarden vragen veel eigenaren toch wel een bijdrage als je ook wil rijden. Dus dat kan ook nog wel een oplossing zijn.
Je leeftijd is best lastig, omdat je op die leeftijd nog best veel begeleiding nodig hebt. Al denk je zelf best veel ervaring te hebben kan dat eigenlijk niet echt op jouw leeftijd. Zal vooral manege ervaring zijn en daar zit niet iedereen op te wachten.
Maar ik zou zeker nog even verder zoeken. Als je bereid bent om een bijdrage te betalen kan er vaak wel veel meer.[/Ja maar heb je ook gezegd dat je een paard wil leasen (en dus wel een bijdrage wil betalen)?
Dat kan op veel maneges wel. Ook qua bijrijdpaarden vragen veel eigenaren toch wel een bijdrage als je ook wil rijden. Dus dat kan ook nog wel een oplossing zijn.
Je leeftijd is best lastig, omdat je op die leeftijd nog best veel begeleiding nodig hebt. Al denk je zelf best veel ervaring te hebben kan dat eigenlijk niet echt op jouw leeftijd. Zal vooral manege ervaring zijn en daar zit niet iedereen op te wachten.
Maar ik zou zeker nog even verder zoeken. Als je bereid bent om een bijdrage te betalen kan er vaak wel veel meer.[/quote]



Dat is zeker waar.
Maar geloof me ik heb heel veel alleen ervaring en doe rond de paarden echt alles alleen. En ik heb zeker niet veel manege ervaring want ik ben vanaf mijn 9e al veel bezig met eigen paarden van mensen en bijvoorbeeld ook op dressuur stallen ‘gewerkt’ als groom. Vaak willen mensen dit niet geloven omdat dat niet vaak voor komt en daardoor is het heel moeilijk om iets te vinden. Maar dus altijd al een zeer zelfstandig en verantwoordelijk persoon geweest.

J_58585
Berichten: 13
Geregistreerd: 02-05-23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-23 21:19

Anastasia24 schreef:
Excuses als ik eroverheen lees maar waarom geen eigen paard? Ik heb mijn examen en al met 4 paarden gehaald in eigen beheer, is maar net waar je hart ligt(en dat is bij mij niet bij vriendinnen etc dus tijd zat.)
Als je altijd naar de toekomst kijkt kun je beter blijven wachten op je dood. :+ Er zijn stallen genoeg die geen 500,- pm kosten ts, ligt een beetje aan je omgeving maar zeker mogelijk. Misschien daar eens naar kijken? Daarnaast werkt het misschien om bij kennissen\bekende op de manege te vragen of je mag verzorgen, is een beetje persoonlijker, :).


Ja dat is waar alleen is de aankoop van een paard een beetje het ding…..