OneK cap

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daantje1981

Berichten: 2911
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Renswoude

OneK cap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-23 20:59

Oei oei oei, wat is het toch lastig om een goed passende lekker zittende en ook nog leuk uitziende cap te vinden :D :D
Ik ben al even op zoek. Vandaag bij Divoza een en ander op mijn hoofd gezet. Maar het viel me flink tegen... Ik heb geen klein hoofd blijkt, ongeveer 59 cm, maar de caps die paste leken zo groot op mijn hoofd. Geen 1 die echt netjes viel. Leek net een paddestoel :+

Nu is mijn oog gevallen op een OneK cap. Die zijn toch ook wel heel mooi. Maar dan de vraag, hoe valt dit merk. Ik lees zo her en der dat de maten die in de tabel staan toch niet helemaal kloppen.
Wat is jullie ervaring met deze cap??

Ik lees het graag :j

renate5
Berichten: 1417
Geregistreerd: 21-10-06
Woonplaats: Emmen

Re: OneK cap

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 22:00

Ik heb een OneK defender cap en vind deze erg fijn zitten. Heb schaal 1 en liner M met een hoofdomtrek van 54 cm.

Flicka12

Berichten: 3112
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Re: OneK cap

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 22:58

Fijne cap! Wel beetje minder fijne pasvorm dan mijn samshield maar dan kan persoonlijk zijn :Y)

webster543

Berichten: 3430
Geregistreerd: 06-08-07
Woonplaats: Belgiƫ

Re: OneK cap

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 23:56

Heb er twee, ben er heel tevreden van!

Kidde
Berichten: 3450
Geregistreerd: 24-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 08:30

Waarschijnlijk heb je een ovaal hoofd en had je aan de zijkanten ruimte over? Als dar zo is zou ik naar ovale caps gaan kijken :j Heb je ook Samshield gepast? Ik heb zelf ook een ovaal hoofd en deze zit mij het beste

Flicka12 schreef:
Fijne cap! Wel beetje minder fijne pasvorm dan mijn samshield maar dan kan persoonlijk zijn :Y)


Ik heb ze ook allebei en dit is ook mijn ervaring!