Lak laarzen pimpen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gerardyolo
Berichten: 285
Geregistreerd: 24-11-21

Lak laarzen pimpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-23 18:33

Hoi allemaal,

Laatst heb ik nieuwe besteld. jammergenoeg gaf de rits na 2 ritje al de geest, gelukkig viel dit nog onder de garantie *\o/*
Helaas moet ik nog een tijdje wachten op mijn nieuwe laarzen.
Als tegemoetkoming mag ik de kapotte laten repareren en houden.
Conclusie, ik zometeen 2 paar dezelfde lak laarzen :)

Heeft iemand ideetjes hoe ik de “oude” kan pimpen?
Ik ben dus echt helemaal van het roze, rosé goud en champagne. Inspiratie met die kleuren is zeker welkom!


Dit zijn ze nu <3
Afbeelding

Afbeelding

Chantiiee
Berichten: 29
Geregistreerd: 05-12-23

Re: Lak laarzen pimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 21:25

Geen inspiratie voor kleurtjes maar misschien steentjes er op zetten met hotfix?

Gerardyolo
Berichten: 285
Geregistreerd: 24-11-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-23 22:03

Chantiiee schreef:
Geen inspiratie voor kleurtjes maar misschien steentjes er op zetten met hotfix?


Oeeeh goed idee!

Zou dat houden op het lak leer? Of zou ik het dan eerst moeten opschuren?

Mila_p
Berichten: 124
Geregistreerd: 21-11-21
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 22:04

je zou idd steentjes op de bovenkant kunnen plakken. Ik ben er zeker van dat er ergens ook wel roze steentjes of iets met een kleurtje te koop is :D

Chantiiee
Berichten: 29
Geregistreerd: 05-12-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 22:36

Gerardyolo schreef:
Chantiiee schreef:
Geen inspiratie voor kleurtjes maar misschien steentjes er op zetten met hotfix?


Oeeeh goed idee!

Zou dat houden op het lak leer? Of zou ik het dan eerst moeten opschuren?


Ik neem aan dat dat wel kan, wellicht dat ze iets sneller er af vallen maar dan zet je met een paar seconde er weer een nieuwe op. Ik denk dat de laarzen met opschuren snel oud en lelijk worden

Chantiiee
Berichten: 29
Geregistreerd: 05-12-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 22:40

Mila_p schreef:
je zou idd steentjes op de bovenkant kunnen plakken. Ik ben er zeker van dat er ergens ook wel roze steentjes of iets met een kleurtje te koop is :D



Jaa meestal heb je inderdaad zo een hele set met verschillende steentjes en kleurtjes

kampioen2be
Berichten: 365
Geregistreerd: 05-08-21
Woonplaats: Groene hart

Re: Lak laarzen pimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 22:42

Ik zou wel even dubbel checken of je zeker 2 nieuwe laarzen krijgt, niet alleen 1 om de kapotte te vervangen. Anders heb je straks 1 halve roze laars en 1 zwarte :D

Chantiiee
Berichten: 29
Geregistreerd: 05-12-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 23:28

kampioen2be schreef:
Ik zou wel even dubbel checken of je zeker 2 nieuwe laarzen krijgt, niet alleen 1 om de kapotte te vervangen. Anders heb je straks 1 halve roze laars en 1 zwarte :D


Dat is inderdaad wel slim. Maar als je dat paar mag houden en laten repareren is het wel een goeie deal!

Gerardyolo
Berichten: 285
Geregistreerd: 24-11-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-23 00:35

Ik weet het 100% zeker dat ik 2 nieuwe laarzen opgestuurd krijg. :j
Heb heb de winkel toevallig gisteren nog aan de lijn gehad. mijn trainings laarzen zijn van het weekend gesneuveld, en wilde weten of het nut had om ze te repareren.
Heb gebeld om te vragen of ze wisten hoe lang het ongeveer ging duren.
De vervanging zou er pas ergens in het nieuwe jaar zijn, en ze hadden ook niks anders in m’n maat op voorraad.
Stond zelf ook raar te kijken toen ze zeiden dat ik deze maar moest repareren en gebruiken, het is immers zonde om nieuwe ritsen in oude kapotte laarzen te zetten. Dan kon ik beter deze mooie nieuwe laten repareren, zij moest ze anders toch weggooien.
hele fijne oplossing!

Had ze ook nog eens in de sale, 2 paar laarzen voor de prijs van 1. Ik noem het een koopje :$

Nieuw ideetje, krijg voor kerst een panter print onderlegd hoofdstel. Hoe gaaf zou het zijn als ik op het randje van de dressuur boog panterprint schilder. Heerlijk fout haha

Gerardyolo
Berichten: 285
Geregistreerd: 24-11-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-23 00:36

Al druk aan het rondkijken voor verf,

Ben aan het twijfelen tussen metallic goud, rose goud of een mattere brons kleur.

Heb besloten alleen het bovenste randje te doen, en een paar spoor riempjes mee te verven :):)

Chantiiee
Berichten: 29
Geregistreerd: 05-12-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 00:53

Gerardyolo schreef:
Al druk aan het rondkijken voor verf,

Ben aan het twijfelen tussen metallic goud, rose goud of een mattere brons kleur.

Heb besloten alleen het bovenste randje te doen, en een paar spoor riempjes mee te verven :):)


Oeeh gaaf, ik vind rosé goud altijd wel mooi :)
Ben benieuwd naar het eindresultaat!