Hopeloze zoektocht, dressuurlaarzen in mijn maten…

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nynkex01
Berichten: 1120
Geregistreerd: 05-07-21

Hopeloze zoektocht, dressuurlaarzen in mijn maten…

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-24 21:24

Wie o wie wil meezoeken? Ik ben op zoek naar mooie wedstrijd laarzen. Zwart is prima, donkerblauw ook leuk want jasje is ook donkerblauw. Vind een detail zoals lakrandje of steentjes Ook leuk. Heb alleen onmogelijke maten: voet 40 hoogte 48 kuit 33. Ben maar een student en zoek tot maximaal € 250. Tot nu toe Alleen de Petri Luca gevonden die voldoet aan mijn eisen, en ook betaalbaar als het weer eens ergens 25% korting is, ben niet helemaal fan van dat soort leer maar goed moet toch ergens concessies doen voor deze prijs :) in de goedkopere merken, hkm/br/mondoni vind ik niks in mijn maten. Iemand nog suggesties zodat ik nog wat keuze heb? Sale van celeris en dressuurtotaal ook al bekeken maar nog steeds € 400 plus
Alvast bedankt!

Lijsken
Berichten: 1025
Geregistreerd: 10-02-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 21:31

Nynkex01 schreef:
Wie o wie wil meezoeken? Ik ben op zoek naar mooie wedstrijd laarzen. Zwart is prima, donkerblauw ook leuk want jasje is ook donkerblauw. Vind een detail zoals lakrandje of steentjes Ook leuk. Heb alleen onmogelijke maten: voet 40 hoogte 48 kuit 33. Ben maar een student en zoek tot maximaal € 250. Tot nu toe Alleen de Petri Luca gevonden die voldoet aan mijn eisen, en ook betaalbaar als het weer eens ergens 25% korting is, ben niet helemaal fan van dat soort leer maar goed moet toch ergens concessies doen voor deze prijs :) in de goedkopere merken, hkm/br/mondoni vind ik niks in mijn maten. Iemand nog suggesties zodat ik nog wat keuze heb? Sale van celeris en dressuurtotaal ook al bekeken maar nog steeds € 400 plus
Alvast bedankt!


Als je zeker bent van je maten, kijk dan ook eens op vinted/marktplaats of je iets kan vinden :) Er staan regelmatig z.g.a.n. laarzen op voor een lager bedrag, dus met een beetje geluk tik je wat moois op de kop.

Lieser
Berichten: 1500
Geregistreerd: 15-03-21

Re: Hopeloze zoektocht, dressuurlaarzen in mijn maten…

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 21:50

Ook de HKM Latinium classic niet? Die is in verschillende hoogtes en kuitmaten te bestellen.

Ninalotte
Berichten: 18
Geregistreerd: 14-06-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 21:56

Imperial riding en Busse hebben wel leuke modellen voor een kleiner budget en jouw maat zit daar ook zeker tussen. Ik zag ze afgelopen weekend in de Hypostore staan en vallen niet tegen in het echt!

Ladyson

Berichten: 3222
Geregistreerd: 03-01-10
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 22:42


Anne_GTI

Berichten: 18204
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: Hopeloze zoektocht, dressuurlaarzen in mijn maten…

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 22:46

Die maat heb ik voor mijn dochter in de opruiming gekocht. Ariat voor 125 euro... ze heeft ze nog steeds.

Bowo
Berichten: 2814
Geregistreerd: 11-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 22:48

De Petrie Riva is niet veel duurder toch? En dat is wel normaal leer en verder hetzelfde.

Nynkex01
Berichten: 1120
Geregistreerd: 05-07-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-24 23:14

Bowo schreef:
De Petrie Riva is niet veel duurder toch? En dat is wel normaal leer en verder hetzelfde.


Klopt maar vind het blauwe stukje van de Luca wel leuk! Marktplaats houd ik ook in de gaten maar helaas weinig mensen met dezelfde maten als ik. De andere tips ga ik naar kijken, bedankt!

Nynkex01
Berichten: 1120
Geregistreerd: 05-07-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-24 23:18

Lieser schreef:
Ook de HKM Latinium classic niet? Die is in verschillende hoogtes en kuitmaten te bestellen.


Vind ik vrij Basic, Net als de Kramer

Bowo
Berichten: 2814
Geregistreerd: 11-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 23:25

Nynkex01 schreef:
Bowo schreef:
De Petrie Riva is niet veel duurder toch? En dat is wel normaal leer en verder hetzelfde.


Klopt maar vind het blauwe stukje van de Luca wel leuk! Marktplaats houd ik ook in de gaten maar helaas weinig mensen met dezelfde maten als ik. De andere tips ga ik naar kijken, bedankt!

Hij is er ook in helemaal blauw

SimonDesteny

Berichten: 217
Geregistreerd: 29-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 23:26

Mountain Horse?
Zaten mij altijd heerlijk, en gingen heel lang mee!

Momenteel heb ik zelf laarzen van Ego7, zitten ook heerlijk.

L_iek
Berichten: 9711
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Hopeloze zoektocht, dressuurlaarzen in mijn maten…

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 23:27

De Luca is bij Agradi in de aanbieding.

Utixo

Berichten: 6582
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Monster

Re: Hopeloze zoektocht, dressuurlaarzen in mijn maten…

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 23:33

Heeft Kramer niets in die maten/prijs? Die hebben dacht ik een basic laars die vrij ruim in de maten is.

Ik heb nog Petries staan, maar volgens mij zijn die 51 hoog. Misschien dat je met een zooltje er wat mee kunt?

Nynkex01
Berichten: 1120
Geregistreerd: 05-07-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-24 23:38

Ninalotte schreef:
Imperial riding en Busse hebben wel leuke modellen voor een kleiner budget en jouw maat zit daar ook zeker tussen. Ik zag ze afgelopen weekend in de Hypostore staan en vallen niet tegen in het echt!

Oeh hoe vinden jullie deze? Wel even op meer korting wachten
https://hypostore.nl/busse-rijlaarzen-lyon.html
Of vinden Jullie de laval mooier?
Laatst bijgewerkt door Nynkex01 op 21-02-24 23:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Nynkex01
Berichten: 1120
Geregistreerd: 05-07-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-24 23:41

SimonDesteny schreef:
Mountain Horse?
Zaten mij altijd heerlijk, en gingen heel lang mee!

Momenteel heb ik zelf laarzen van Ego7, zitten ook heerlijk.



Kuit maten zijn volgens mij allemaal te groot bij mh

Nynkex01
Berichten: 1120
Geregistreerd: 05-07-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-24 23:41

quote="Bowo"]
Nynkex01 schreef:
Bowo schreef:
De Petrie Riva is niet veel duurder toch? En dat is wel normaal leer en verder hetzelfde.


Klopt maar vind het blauwe stukje van de Luca wel leuk! Marktplaats houd ik ook in de gaten maar helaas weinig mensen met dezelfde maten als ik. De andere tips ga ik naar kijken, bedankt![/quote
Hij is er ook in helemaal blauw


Echt? Waar?

Nynkex01
Berichten: 1120
Geregistreerd: 05-07-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-24 23:44

L_iek schreef:
De Luca is bij Agradi in de aanbieding.


Klopt maar niet in mijn maat, bij Divoa nog meer korting maar als ze hem daar apart voor je moeten bestellen omdat je maat niet op voorraad is gaat de korting eraf zei de vrouw bij wie ik vanochtend ging passen

Nynkex01
Berichten: 1120
Geregistreerd: 05-07-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-24 23:45

Utixo schreef:
Heeft Kramer niets in die maten/prijs? Die hebben dacht ik een basic laars die vrij ruim in de maten is.

Ik heb nog Petries staan, maar volgens mij zijn die 51 hoog. Misschien dat je met een zooltje er wat mee kunt?


Misschien, wat voor? Vind de Kramer een beetje saai, Dan is de Luca leuker voor hetzelfde geld

Bowo
Berichten: 2814
Geregistreerd: 11-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 00:58

Nynkex01 schreef:
Bowo schreef:
De Petrie Riva is niet veel duurder toch? En dat is wel normaal leer en verder hetzelfde.


Klopt maar vind het blauwe stukje van de Luca wel leuk! Marktplaats houd ik ook in de gaten maar helaas weinig mensen met dezelfde maten als ik. De andere tips ga ik naar kijken, bedankt!

Hij is er ook in helemaal blauw[/quote]

Echt? Waar?[/quote]
https://www.dekroo.nl/products/petrie-r ... NYQAvD_BwE

Ik weet zo alleen niet welke maat je moet hebben

MyWishMax

Berichten: 25321
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 07:48

Nynkex01 schreef:
L_iek schreef:
De Luca is bij Agradi in de aanbieding.


Klopt maar niet in mijn maat, bij Divoa nog meer korting maar als ze hem daar apart voor je moeten bestellen omdat je maat niet op voorraad is gaat de korting eraf zei de vrouw bij wie ik vanochtend ging passen


Dat is niet netjes van die vrouw. := Ik heb mijn laarzen juist gekocht met korting, maar dior zowel de maat als de kleur moesten ze besteld worden en dat was gewoon met de korting. Daarom ga ik naar de divoza hier en geen EJ.

Zou het per vestiging verschillen? Bij deze kan je dus alles in de winkel bestellen met de korting. Ik kon ook nooit in de standaard maten van de meeste merken. Bij petrie wel, omdat die naast de standaardmaten ook maten hadden die gemaakt konden worden zonder echt maatwerk en meerprijs en dan maatwerk voor meerprijs.