Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

GPS Tracker voor trailer

Profiel   

Hi,

Omdat er in het verleden van mij een trailer is gejat. En er nu weer een soort gelijke nieuwe trailer op de oprit staat. Zitten we te overwegen om een tracker aan te schaffen voor de trailer. Nu ben ik benieuwd of er hier mensen zijn die ervaring hebben met bepaalde trackers. Met voor/nadelen ervan.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-24 08:01 

Profiel   

Tja, ik weet nog van een secretaresse die een speedpedelec had met een GPS tracker. Ding werd gejat en stond uiteindelijk in Roemeniƫ. Die was dus prima te tracken, maar is uiteraard nooit teruggekomen. Politie deed er alsnog niets mee. En verzekering keerde ook niet uit 'want het was bekend waar de fiets was'.

Ik vermoed dat je beter kunt investeren in een wielklem en een goed koppelingsslot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-24 10:41 

Profiel   

Ibbel schreef
Tja, ik weet nog van een secretaresse die een speedpedelec had met een GPS tracker. Ding werd gejat en stond uiteindelijk in Roemeniƫ. Die was dus prima te tracken, maar is uiteraard nooit teruggekomen. Politie deed er alsnog niets mee. En verzekering keerde ook niet uit 'want het was bekend waar de fiets was'.

Ik vermoed dat je beter kunt investeren in een wielklem en een goed koppelingsslot.

Goeie, niet aan gedacht. Gaan dat even navragen bij de onze verzekering hoe het zit met uitkeren als de locatie bekend is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-24 10:56 

Profiel   

Wij hebben een simpele Airtag in onze auto, en in de boot. Werkt prima, ze gaan een jaar mee op een batterij en zijn lekker compact en dus goed te verstoppen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-24 12:26 

Profiel   

Ik ben toevallig ook aan het kijken naar een tracker voor mijn trailer.
Die staat momenteel ergens achter op een erf maar straks goed zichtbaar op een doorgaande weg.
Uiteraard heeft de trailer een door de verzekeraar verplicht goedgekeurd slot.
Sterker nog twee sloten want mijn trailer heeft ook zelf nog een slot in de koppeling.
Maar toch... Denk dat een tracker mij nog wat meer gerust zou stellen.

Ben dus ook op zoek naar meer ervaringen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 09:42 

Profiel   

Een airtag zou voor ons helaas niet werken. We hebben geen apple producten in huis. Dus niets om ze mee uit te lezen.

We hebben contact gehad met de verzekering. Die geven aan dat het informatie is voor eigen gebruik. Mochten we eentje aanschaffen.

Neigen nu naar deze tracker. Vooral voor het ontbreken van de maandelijkse kosten en de lange batterij duur. Maar ben nog steeds benieuwd naar ervaringen.
https://www.gps-partner.nl/onntrack-por ... JDEALw_wcB

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 13:40 

Profiel   

Wij hebben de onntrack 200 ergens in de auto. Accu duur ongeveer 3 dagen. Wordt bij gebruik auto opgeladen. Ook rit historie. Voordeel geen abonnement, nadeel groot. Niet voor trailer, die onntrack laat je nergens ongezien wegens afmetingen en batterij beperkt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 15:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen