Laarzen-vraagje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Silence

Berichten: 25599
Geregistreerd: 04-03-06
Woonplaats: Ikke in Maarheeze, Silence en Jimmy in Gastel.

Laarzen-vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-06 09:11

Hallo allemaal,

Momenteel heb ik gevoerde rijlaarzen van Aigle die op zich wel goed bevallen, maar aangezien ik dikkere kuiten heb, zitten ze daar wel prima, maar zijn de bij mijn enkels veel te ruim.
Vandaar dat ik eens op zoek wil gaan naar een nieuw paar laarzen.

Ik heb ook een tijdje met schoenen gereden, maar met laarzen is mijn beenligging veel beter dus vandaar dat ik wel weer laarzen zoek.

Helaas heb ik niet het geld om laarzen op maat te laten maken, maar ik wilde via deze weg toch even vragen welke laarzen jullie mij aanraden.
Niet te duur, maar wel goede kwaliteit.

Ik heb rond de €100 te besteden. Iets meer of iets minder kan eventueel ook wel hoor.
Als je misschien iets voor mij weet, zou je dan kunnen schrijven welke het zijn en wat ze kosten.

Alvast heel erg bedankt.

floor01

Berichten: 3301
Geregistreerd: 22-09-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 17:09

100 euro voor leren laarzen is echt weinig! als je er daar vor vindt dan mag je mij ook ff bellen!

ik heb zelf petrie's en de goedkoopste daarvan zijn 200...maar ik heb hetzelfde probleem als jou dus ik dnek dat mijn volgende paar ook op maat gemaakt gaan worden met rits en veters ofzo..

ik hoop dat je er wat aan hebt!

gROETJES

muiszje

Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Am*dam!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 17:22

denk niet dat ze per se leren laarzen bedoeld..
maargoed, je hebt redelijk wat leren laarzen van een huiswerk van bepaalde winkels, deze zijn veelal het goedkoopst.

Verder had een meisje laatst een look-a-like leren laars (was wel gewoon rubber!) met achter een hele brede elastische band.. zag er echt super mooi uit. ik weet alleen niet van welk merk dit is.. zal ff voor je nakijken.

Mirannda

Berichten: 490
Geregistreerd: 02-07-04
Woonplaats: Walcheren

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 17:24

bij de heimolen in heerle (noord-brabant) hebben ze wel leren laarzen van een goedkoper merk misschien is dat iets voor je

Silence

Berichten: 25599
Geregistreerd: 04-03-06
Woonplaats: Ikke in Maarheeze, Silence en Jimmy in Gastel.

Re: Laarzen-vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-06 18:27

Hallo

het hoeven inderdaad niet perse leren laarzen te zijn. Ik weet ook wel dat die niet voor die prijs kan krijgen. Die zijn veel duurder en daar heb ik dus het geld niet voor.

Bedankt dat je het wilt nakijken Muiszje.
Ik hoor het graag van je.

Als dat niks is, dan kan ik ook een bij de heimolen gaan kijken inderdaad.

Bedankt.

nadina

Berichten: 1071
Geregistreerd: 07-07-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 18:30

Ik zou aanraden om door te sparen en dan leren laarzen te kopen die toch op maat gemaakt zijn. Uiteindelijk heb je daar veel meer profijt van. Een voorbeeldje: ik moest eens per jaar nieuwe rubberen laarzen kopen omdat de voering eruit kwam/kapot ging. dat is toch zo'n 150 gulden (toen ) per keer. Ik heb leren laarzen gekocht voor 600 gulden (toen ) en ik heb ze nu al 5 jaar, het is en fijner, en ik heb ze er al uitgereden.

Duvel91
Berichten: 873
Geregistreerd: 25-11-04

Re: Laarzen-vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 18:32

Of je zou evt. moeten proberen via internet (leren) laarzen te kopen, als je goed ziet heeft iemand voor jouw vast nog wel de goede ma(a)t(en). En vaak voor een leuke prijs (hangt natuurlijk van de leeftijd, hoe ze eruit zien e.d af).

Silence

Berichten: 25599
Geregistreerd: 04-03-06
Woonplaats: Ikke in Maarheeze, Silence en Jimmy in Gastel.

Re: Laarzen-vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-06 13:22

Dank jullie wel voor de antwoorden tot nu toe

Anoniem

Re: Laarzen-vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 17:10

VSW --> RUI.

Maranel

Berichten: 143
Geregistreerd: 24-04-05
Woonplaats: Nijmegen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 20:52

Ik heb zelf de aigle ecuyer, ik weet niet of jij de start hebt of die. En ik heb kuitmaat XL en die zitten echt geweldig. Ik heb ook maat xl van model start en die is mij ook veels te wijd. Er is wel een groot verschil in kwalitiet en maat vind ik tussen die twee modellen. En het model ecuyer kost € 79,95, dus binnen jouw budget.

Silence

Berichten: 25599
Geregistreerd: 04-03-06
Woonplaats: Ikke in Maarheeze, Silence en Jimmy in Gastel.

Re: Laarzen-vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-06 14:26

Oke Neline bedankt dan zal ik eens gaan kijken of de winkels hier ze hebben. En misschien bij tentenkamp. Ik heb nu denk ik wel de start. Weet eigenlijk niet, maar ik weet wel dat ze veel te ruim zijn aan m`n enkels. Rijd echt voor geen meter
Bedankt.

viefdepief

Berichten: 12353
Geregistreerd: 14-01-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 14:43

Ik zou gewoon goed op marktplaats enzo kijken naar tweedehands leren laarzen en ook op bokt is best wel wat te koop
Ik pas zelf ook echt geen rubber laarzen, heb grote voeten en smalle beentjes dus dat werd gewoon echt niks
Als je goed zoekt kun je vast wel wat vinden

Wat is je voet en je kuitmaat?
Als ik dan nog eens wat hoor