Wat is nou echt een fijne rijbroek?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SorayaDL
Berichten: 507
Geregistreerd: 19-07-05

Re: Wat is nou echt een fijne rijbroek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 18:10

Ik vind Cavallo echt superlekker zitten, ook fijne stof. Daarnaast is het ook een hele goed kwaliteit en ze zitten heel erg mooi. Prijs ligt eraan, maar verschilt bij dit merk per broek, zitten ook veel goed betaalbare tussen.
De rijbroeken van eurostar koop ik niet meer, ze zijn niet duur maar ze zitten minder mooi en minder lekker. Daarnaast vind ik de kwaliteit niet zo goed (Gaat bv snel een rits kapot ).
Mondoni? Ken dat merk niet.

_Pansy_

Berichten: 2492
Geregistreerd: 21-02-06
Woonplaats: Overijssel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 20:26

bij mij gaan de eurostars helemaal niet kapot, heb ze al heel lang en het enige wat ze doen is pluizen..
heb nu dus net een kentucky (met steekzakken) en die ziet er wel iets luxer uit

horsefan08
Berichten: 1136
Geregistreerd: 20-05-06

Re: Wat is nou echt een fijne rijbroek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 20:28

Ankie!! en pikeur is ook best kwaliteit!

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 08:29

susie_anne schreef:
De rib-broeken van eurostar!! Dit zit na een aantal jaar nog geweldig. En de broeken van cavallo vind ik ook fijn. Dit ik heb is alleen erg dun. Heb hem nog niet zo lang, maar hoop dat hij nog lang meegaat!


vind die ribbroeken snel slijten, heb er ooit 2 gehad en beide waren helemaal kaal en bijna doorzichtig op mijn kont geworden.

heb nu 4 eurostars met steekzakken, super fijne broeken, 2 heb ik al heel lang, denk zo'n 5 jaar en blijven goed.

heb ook een anky, vind ik een stuk mindere kwaliteit, dunner en pluist snel maar vind het wel een erg fijne broek, lekker dun en soepel.

en heb ook eentje van global en als jij zegt niet tegen die eurostar stofjes te kunnen zijn dat misschien ideale broeken voor jou.
super fijn zacht stofje, heerlijke broeken, vind ze iets stug maar gebruikte hem voor de endurance en daar was hij super voor.

MISTRAL94

Berichten: 14257
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Drenthe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 08:42

Slijtage van ribbroeken heb ik nooit geen problemen mee gehad