Pijn in enkels en spieren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hessie20
Berichten: 112
Geregistreerd: 14-07-05
Woonplaats: Zeewolde

Pijn in enkels en spieren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-06 12:51

Beste mensen,

Ik heb woensdag mijn eerste springles gehad en zoals ik al verwacht had hield ik het maar een kwartier vol, wat natuurlijk flink balen was, omdat die pijnlijke enkels en pijn in mijn spieren die lopen aan de buitenkant van mijn onderbeen weer kwam opspelen. Maar wel zo erg dat ik dus niet meer in mijn beugels kon staan, want dan knikken mijn enkels gewoon dubbel.

Ik moet a.s. woensdag weer naar spingen en hoop dat jullie tips hebben of de problemen kennen.

Ik ga in ieder geval oefenen door zo kort mogelijk met mijn beugels te rijden, het enige vervelende is dat ik er nu nog steeds last van heb.

Speedster

Berichten: 3544
Geregistreerd: 28-09-04
Woonplaats: Valkenburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 12:54

Misschien kun je oefeningen doen, bijvoorbeeld met je tenen op een traptrede gaan staan en dan naar beneden en boven gaan veren.

Olympia

Berichten: 55602
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 14:01

Misschien zat je wel te kort? Ik heb dat iig wel, als ik met te korte beugels rijd,krijg ik ook kramp in mn benen en dan weet ik dat ik een gaatje langer moet gaan zitten..

AppaloosGirl

Berichten: 645
Geregistreerd: 07-05-05
Woonplaats: Zonnemaire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 21:53

Ik heb hier ook erg last van.

Ik vond dat ik zelf voor het mooie te lang zat dus ik ben een gaatje korter gaan zitten.. en zoals ik al verwacht had kwam die vreselijke pijn.

Ik had het er van de week met een vriendin over en die gaf een handige tip; doe je beugels in plaats van 1 gaatje 2 gaatjes korter en daar rijd je dan even mee en dan daarna 1 gaatje langer dan lijkt het net of je langer zit maar dan zit je alsnog een gaatje korter dan daarvoor

En het werkt wel.. dus misschien kan je het proberen om dat te doen want waarschijnlijk ligt het echt aan de lengte van je beugels.

Als dit niet werkt dan zou ik toch echt je beugels gewoon een gaatje langer doen.. want ik weet het die pijn is echt niet te houden.

Succes

Waratje
Berichten: 10177
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Bennekom

Re: Pijn in enkels en spieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 23:46

Soms helpt het om een steuntje om je enkels te doen, zodat ze niet zo makkelijk zijwaarts doorzakken. Gewoon bij de drogist zo'n soort sokje halen.

Chntl_Zrro

Berichten: 272
Geregistreerd: 07-01-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 19:34

Speedster schreef:
Misschien kun je oefeningen doen, bijvoorbeeld met je tenen op een traptrede gaan staan en dan naar beneden en boven gaan veren.



Idd..