Wat is hip dit seizoen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Qimm

Berichten: 15165
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 12:47

Ik draag nog steeds de shirtjes van 5 jaar gelden, dus ik heb geen idee. Ik koop ook geen paardrijkleren (ja wel broeken dan) maar verder afgedragen truien en shirtjes.. Dus ik ga voorzo goedkoop mogelijk, paardrijden is duur genoeg.

OemmiejO
Berichten: 14218
Geregistreerd: 29-07-05

Re: Wat is hip dit seizoen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 11:18

Bruin tuig, die vréselijke stripe- pads, PK (dat felle groen en roze)
Kijk anders ff in het setjestopic.

_Micha_

Berichten: 8577
Geregistreerd: 26-09-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 11:54

oke dan ben ik toch niet hélemaal ''out''
met mijn HH streepjes pads
en mijn geruite blauwe hh rijbroek
en bling bling frondriem *dat is dan wel weer fout omdat het een tinker is geloof ik *

ik geef niet extra geld uit aan truitjes ofzo ( broeken moeten wel leuk zijn maar 100 euro )
want die dingen zijn zó duur

Niien_

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 22:55

Ik heb mijn eige style die voor mij altijd ''in'' is

Bambino
Berichten: 2168
Geregistreerd: 25-09-04

Re: Wat is hip dit seizoen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 13:15

hmmm heb alles wel redelijk in de mode volgens mij...

- Bruin en zwart tuig afhankelijk van qwelk paard laten we het dan niet over me ene paard hebben die met 3 kleuren leer rondloopt

- Polo's in frisse zachte kleuren en bruin kleurige rijbroek of grijsachtige kleur.

- Netjes bijpassend dekje meestal rose, lichtblauw,mintgroen, of gewoon me sponsorddekjes grijs met lichtblauw randje

- en me mooie GPA die bijna niet meer leeft maarja...

merrieveulen

Berichten: 13889
Geregistreerd: 24-11-04
Woonplaats: Zwolle

Re: Wat is hip dit seizoen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 01:15

ik doe niet mee met de mode. al heb ik wel pas een lamsvellen zadelvormig shabrak aangeschaft. maar dat is omdat IK het mooi vind, en nu kan betalen, en niet omdat het een must have modegril is. verder blijk ik zoals altijd per ongeluk weer voor te lopen. zo rij ik al jaren met bruin tuig, heb ik broeken in 'saaie' kleuren (worden niet snel vies) en noem maar op.

maar goed, ik vind het belangrijkste dat het lekker zit, en dat het mijn stijl is. het moet mij bevallen, en (qua comfort, om kleuren maalt hij niet) mijn paard bevallen, en wat verder de mode is zal me worst wezen. als je de mode volledig bij wilt houden, moet je stinkend rijk zijn, en gebrek hebben aan een eigen identiteit. )of je moet je willen indentificeren met de ideeën van een ander, wat overigens niet wil zeggen dat je niks af mag kijken)

snoef

Berichten: 633
Geregistreerd: 05-01-05
Woonplaats: Haarlem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 01:30

ik doe niet mee aan die mode`s is me echt te duur!
maar laatst was ik bij de ruiterzaak, en toen zag ik alles gebling blingt, van een voorbrenglijn tot peesjes vesiert met steentjes!

peesjes

voorbrenglijn

halster

mij maak je er niet blij mee

merrieveulen

Berichten: 13889
Geregistreerd: 24-11-04
Woonplaats: Zwolle

Re: Wat is hip dit seizoen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 02:25

mij ook niet. in uitzonderlijke gevallen kan het chique staan, maar over het algemeen ziet het er kitsherig uit vind ik.

paardjes___l

Berichten: 1070
Geregistreerd: 02-10-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 09:48

Mocca schreef:
Weetje, het interesseert me hélemaal niets wat de mode is.

Ik loop gewoon in mijn rijbroeken die ik al jaren heb, in oude simpele afgedankte t-shirts mét mouwen, in normale effen kleuren. Ga zeker niet elk seizoen nieuwe dingen kopen omdat het de mode is, jammer dan, dan ben ik maar 'uit'.

Hélemaal mee eens !!

Melanie_B

Berichten: 4091
Geregistreerd: 20-11-05

Re: Wat is hip dit seizoen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 13:18

mm, ik draag gewoon me eigen mode.

tja, ik heb geen geld om de mode bij te houden,.en als je dat wil moet je een hééle dikke portommonee hebben,
Ik draag gewoon me rijbroek, maakt niet uit of ie in de mode is, het is een blauwe, en hij is ook nog van me broer geweest maar hij ziet er nog als nieuw uit dus..
Ik ben niet zo iemand die perse het nieuwste van het nieuwste moet hebben, ik ben al blij dat ik me paardrij kleren en spullen heb!

ps; voor gewone kleren is de kleur wit in deze zomer

Livado
Berichten: 1735
Geregistreerd: 14-06-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 19:37

Ik koop wat als ik iets nodig heb en zie dan wel wat ik mooi vind.
Ga echt geen spullen kopen als ik het niet nodig heb alleen maar omdat die '' in of hip '' zijn .

Met rijbroeken kom ik meestal wel terecht in de nieuwe collectie (=hip) omdat ze van de oudere collecties de kleinere maten meestal niet meer hebben. Rijbroek nieuwe collectie is meestal wel hip.
Dus ook niet om de reden dat het '' in '' is.

Shirtjes en truien koop ik wel goedkoop bij de normale winkels i.p.v die dure merkkleding van de ruitershop. Gebruik ook gewoon kleding die ik in het dagelijkse leven niet meer aandoe en dus bij de paarden afdraag.

Creer dus goedkoop mijn eigen mode

merrieveulen

Berichten: 13889
Geregistreerd: 24-11-04
Woonplaats: Zwolle

Re: Wat is hip dit seizoen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 22:46

Lisan_toska, dat doe ik dus ook, hihi! en vaak matchen oude truien ook leuk! ik koop wel vaak dingen die niet echt nodig zijn, maar ik vind het gewoon leuk om iets nieuws te hebben.

magicrover
Berichten: 1077
Geregistreerd: 03-02-06
Woonplaats: klein huisje in het bos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 11:05

Met bruin tuig, spring en cross ik al 6 jaar.

Ik heb gewoon nep Ankypads (paard gaat helaas niet beter lopen van een echte Anky, hihi).

Wel een GPA cap.

Donker grijze of donker blauwe rijbroeken en een polo. Liefst donkere kleuren zodat je weinig vuil ziet. Af en toe een leuk kleurtje, maar dan erger ik me als je de vlekken alweer ziet.

Geen dressuurboog, omdat ik met dezelfde laarzen dressuur, cross en spring.

Ben geen setjesmuts, maar heb alles in het donker blauw en zwart.

Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 11:19

Mocca schreef:
Weetje, het interesseert me hélemaal niets wat de mode is.

Ik loop gewoon in mijn rijbroeken die ik al jaren heb, in oude simpele afgedankte t-shirts mét mouwen, in normale effen kleuren. Ga zeker niet elk seizoen nieuwe dingen kopen omdat het de mode is, jammer dan, dan ben ik maar 'uit'.


_/-o_

Sanco

Berichten: 1574
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Noordwijk

Re: Wat is hip dit seizoen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 12:25

IK ben helemaal verzot op bling bling,,, maarja de meeste dingen zijn 'nutteloos' (als je ze al hebt) en ook nog behoorlijk duur!

wel een heel schattig bling bling frontriem maar ook niet overdreven swarofski ofzo...

verder vind ik zwart tuig veel mooier en ben gek op bontjes haha... setjes zijn niet echt nodig want wij gebruigen geen peesjes.. (alleen maar mok enzo mee .. en t is niet nodig (voor ons))

verder schijnt de zomerkleur dit jaar 'wit' te worden (weet alleen niet of dat in de ruiterwereld ook zo is) maar ik ga dus echt niet naar die knol in t WIT... 1 veeg en ik ben zwart haha

Midget
Berichten: 488
Geregistreerd: 13-11-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 17:10

Ik draag wel duure rijbroeken en een bodywarmer en rijsokken... t-shirts zijn gewoon oude... dat is het enige

Midget
Berichten: 488
Geregistreerd: 13-11-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 17:29

Midget schreef:
Ik draag wel duure rijbroeken en een bodywarmer en rijsokken... t-shirts zijn gewoon oude... dat is het enige


oh de vraag niet goed gelezen,
volgens mij kwa paard felle kleurtjes (zie je heel veel) en ik dacht ruitjesbroeken maar ik loop weer achter

julie11
Berichten: 98
Geregistreerd: 28-04-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 19:50

heey
maar ik doe gewoon een rijbroek en t-shurt aan ik ga niet altijd wat kopen maar als het kapot is doe ik wel een nieuwe en dan wel die in de mode is ..

ppl0026

Berichten: 1025
Geregistreerd: 23-04-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 21:54

De crystal collectie van HH o.a. vind ik echt lelijk. Da's weer té bling.

Bij mij is het meer een kwestie van er mooi uit willen zien, maar trends volg ik niet bewust. Maar ik zorg wel dat m'n kleren bij elkaarp passen en mooi zijn enzo. Maar ik weet nou niet of je dat onder 'hip' moet verstaan of 'verzorgd' oid.

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Wat is hip dit seizoen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 22:37

Ik vind het roze (ook de streepjes pads... ) heel leuk omdat ik toevallig nu een schimmel rijd waar ik dat heel gaaf op vind staan!
Op mijn vos had ik het hoogstwaarschijnlijk niet gekocht...

Verder had ik altijd al heel veel bruin, en daar past roze ook heel mooi bij.
Ik heb nu een bruin zadel en hoofdstel omdat ik een ander zadel moest voor de schimmel en ik bruin op schimmels toevallig heel mooi vind!

Bling bling vind ik gewoon gaaf, dus daar ga ik (beperkt) lekker in mee!
Maar te gek hoeft van mij ook niet, zoals die nieuwe collecte van HH...

Polo's heb ik inderdaad ook...
Omdat ze nu ineens overal te koop zijn en ik ze voor bar weinig geld in gave kleurtjes bij de Action tegen kwam!
Altijd handig voor erbij en voor naar de paarden!

En tja verder...

Met laarzen mode enzo ga ik helemaal niet mee...
Dat word me echt een te dure grap...
Ik rijd momenteel gewoon met m'n Mountain Horse schoenen en m'n Treadstep chaps die ik al een jaar of 7 heb!
Mijn leren laarzen staan op zolder, omdat ik die niet echt fijn vind zitten en momenteel toch helemaal geen wedstrijden rijd.
En m'n Mountain horse laarzen heb ik eigenlijk ook weinig aan...

merrieveulen

Berichten: 13889
Geregistreerd: 24-11-04
Woonplaats: Zwolle

Re: Wat is hip dit seizoen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 23:30

ik heb pas een nieuw zadel gekocht, en nieuwe leren rijlaarzen. ik hou van geld uitgeven aan paardenspullen. ik ga niet met de mode mee, ik hou het bij mijn eigen ding.
en inderdaad, van nieuwe laarzen en een nieuw zadel gaat je paard niet beter lopen, en ga je zelf niet beter rijden. maar het is wel leuk!