Van Huet; Cambridge rijlaars

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaikiemaaik
Berichten: 93
Geregistreerd: 14-11-04
Woonplaats: Utrecht

Van Huet; Cambridge rijlaars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-06 21:12

Ik vroeg me af of er misschien iemand is die het type Cambridge van het huismerk van Van Huet heeft??? Of misschien daar iets over gehoord heeft. Ik twijfel namelijk tussen de Petrie Standaard en deze laars, maar het zou me wel 100,- schelen!!

Dus ik ben benieuwd naar bv. levensduur, slijtage, onderhoud, pasvorm, hoe de laars oogt enz.

Bedankt alvast!!

Maaikiemaaik
Berichten: 93
Geregistreerd: 14-11-04
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-06 11:56

niemand????

Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 12:09

Nelleke (neillo) heeft ze, maar wel net 2 weken
Je kan haar een Pb sturen.

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Re: Van Huet; Cambridge rijlaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 13:07

ik heb 2 paar daarvan. Een paar bruine en een paar zwarte. De zwarte heb ik inmiddels ruim een jaar, de bruine een paar maanden.. Superfijne laarzen, zitten heerlijk, mooie dressuurboog en geen blaren met inlopen!!

Katoo71

Berichten: 861
Geregistreerd: 08-12-05
Woonplaats: waar ze een kruiwagen voor een beer aanzagen...

Re: Van Huet; Cambridge rijlaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 13:09

Ik had daar laarzen besteld, maar kreeg na 3 maanden te horen dat zijn compagnon was overleden en hij nu alleen nog maar in merk laarzen deed, dus niet meer het eigen merk.

Dreamybol

Berichten: 4241
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: NL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 14:55

Katoo, je loopt iets achter. Inmiddels zijn de huismerk laarzen weer te krijgen. Heb ze nu zelf 2 maanden. Hiervoor geen ervaring met leren laarzen gehad, maar ze bevallen me prima. Ook niet al te veel last gehad met inlopen, alleen opstappen valt me nog steeds wel tegen.
Moet wel zeggen dat mijn rechterlaars naar mijn idee wat minder mooi zit dan de linker, Van Huet heeft dat al wel iets verbeterd trouwens. Maar ik vind het heerlijk zitten en wil niet meer terug naar mijn chaps of rubberen laarsjes!
Maar doordat ik ze nog maar kort heb, weet ik niet hoe ze zich zullen gaan houden... Heb ze wel gekocht na het horen van goede ervaringen, maar dat is dus (nog) niet van mezelf.