Mountain horse SCS3 lederen laars; goede ervaringen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
konyn

Berichten: 372
Geregistreerd: 15-04-05

Mountain horse SCS3 lederen laars; goede ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-06 11:15

Hee ik wil graag leren laarzen dus ben ik wat aan het rondzoeken maar nu heb ik een model gevonden wat me wel goed lijkt, maar ik zou graag willen weten of iemand goede/slechte ervaringen heeft met deze laars...

het gaat om de Mountain Horse SCS 3 (ofzo)

Afbeelding

Bij piaffe ruitersport staat er deze beschrijving bij:

Mountain horse SCS 3 lederen laars
(BRcsc3laars)
Van Mountain Horse.
Sensationele details in één revolutionair systeem.
SCS3 laarzen met een beproefd speciaal patroon in de zool geven onovertroffen grip en een perfecte positie in de stijgbeugel.
De laars is voorzien van een rits in de achterzijde welke het in en uitstappen beduidend vergemakkelijkt.
Om de laars optimaal passend aan de voet te krijgen is er een mogelijkheid om de laars dmv de veter aan de voorzijde strakker of losser te maken.
Een nieuw schokabsorberend systeem in zolen en hakken zorgt voor een fantastisch comfort en is minder belastend voor uw voeten, knieën en rug.
De nieuwe, unieke stalen plaat geeft uw voet optimale steun zonder het schokabsorberend vermogen van hak en zool te verminderen.
Met extra hoge dressuurboog.
Bij aankoop van rijlaars, stijgbeugelzooltjes kado!
SCS3 stijgbeugelzool
Deze stijgbeugelzool heeft dezelfde gepatenteerde patronen als de buitenzool van de SCS3 rijschoenen.
Samen zorgen ze voor een optimale grip, waardoor uw voet niet naar voren glijdt en te ver in de stijgbeugel komt.
De vier standen geven de ruiter de mogelijkheid van positie te wijzigen.
De beugelzool heeft twee schokabsorberende lagen en is licht hellend om voet en hiel de juiste positie te geven.



prijs is 242,50 euro daar

Is er iemand die me er iets meer over kan vertellen dan dat ze in de winkel doen?

konyn

Berichten: 372
Geregistreerd: 15-04-05

Re: Mountain horse SCS3 lederen laars; goede ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-06 17:06

Niemand weet er iets over? Zijn ze zo onbekend dan?

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 23:04

Dit zijn de highcaliber laarzen met het SCS3 systeem.

Ik wilde ze heel graag hebben. Het blijkt alleen dat ze in mijn maat (maat 36) alleen in een smalle kuitmaat leverbaar zijn (32cm) er staat op de site van piaffe wel dat ze er bij maat 36 ook in wijd zijn maar dit is helaas niet zo (heb er al over gemaild met ze)

Ik wilde ze zelf bestellen via: www.ruitersport.com
Daar zijn ze in de aanbieding voor 209,95. Maar ja als ze niet de goede maat hebben houdt het op natuurlijk.

Ik heb nu zelf de mountain horse sportive riderII
Deze bevallen prima! Maar voor het rijden leek dat SCS3 systeem me wel wat en ze zien er net wat sjieker uit. Dus voor het rijden had ik ze graag aangeschaft.