wedstrijdjasje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
didigirl_85
Berichten: 198
Geregistreerd: 19-09-05

wedstrijdjasje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-06 11:09

Wie heeft ook het volgende probleem en hoe heb je dat opgelost,
Ik heb hele smalle schouders en aangezien er in elk jasje schoudervullingen zitten ziet dit er dus niet uit. Ik heb de duurste jasjes gepast maar ook daar zitten schoudervullingen in.
Oja voor dat iemand zegt haal die schoudervullingen eraf dat gaat niet zo makkelijk die zitten in de voering

gr dionne

papiertjuh
Berichten: 225
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: Sassem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 12:06

uh.. ik heb zelf geen dunne schouders.. maar ik denk dat je ook wel jasjes hebt met dunnere schoudes. heb je het al een keer in een ruiterwinkel gevraagd? want ik denk dat ze je daar wel kunnen helpen.

didigirl_85
Berichten: 198
Geregistreerd: 19-09-05

Re: wedstrijdjasje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-06 15:09

ja dat heb ik ook al geprobeerd ik heb zelfs de duurste jasjes aangehad maar hellaas ook die zijn een probleem

Samantha_

Berichten: 10809
Geregistreerd: 20-12-02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 19:04

Ook bij hele smalle jasjes?
Lijkt mij als je een jasje in een grote kindermaat of maatje 34-36 past, dat de schoudervullingen dan ook beter zitten?

DenK4ever

Berichten: 3284
Geregistreerd: 30-12-05
Woonplaats: Almere city

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 16:29

Maar ook als de schoudervulling in de voering zit moet ie er door een handige kleermaker uit te halen zijn...

Kims

Berichten: 977
Geregistreerd: 29-11-04

Re: wedstrijdjasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 18:04

Misschien moet je een keertje naar een ruitersportzaak gaan met een breed aanbod aan rijjasjes. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er geen enkel rijjasje past, er zullen vast meer mensen zijn met smallere schouders!
Pas jasjes van verschillende merken en maten. Er zal vast wel een goeie tussen zitten!

didigirl_85
Berichten: 198
Geregistreerd: 19-09-05

Re: wedstrijdjasje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-06 13:58

ja,
als er iemand mij kan vertellen waar die jasjes te koop zijn in ben namelijk bij elke ruiterzaak geweest in de buurt maar elke keer voor niks

Puera

Berichten: 8107
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Fryslân

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 16:09

Hoe valt de Pikeur Diana dan bij jou? Dat lijkt me een mooie rij-jas voor jouw smalle schoudertjes.

Ik heb zelf niet zulke smalle schouders (dacht ik), maar ben qua postuur wel redelijk smal. In mijn profiel kun je zien hoe de Diana bij mij staat.

Misschien is maatwerk ook wel een optie voor je, afhankelijk van je budget natuurlijk. En het lijkt me dat er vast wel een kleermaker of handig familielid moet zijn die de schoudervullingen er voor je uit slopen kan.

didigirl_85
Berichten: 198
Geregistreerd: 19-09-05

Re: wedstrijdjasje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-06 18:58

hoi, dat merk zou idd een optie kunnen zijn nou we gaan maar weer is verder passen;)
bedankt voor de tip